logo

Aktualny numer

październik 2017

magazyn

Marketing to sztuka

Gino Rossi to połączenie włoskiego know-how i polskiego doświadczenia w produkcji obuwia. Firma jest jedną z najbardziej rozpoznawanych i najwyżej cenionych marek na rodzimym rynku. O komunikacji omnichannelowej, budowaniu świadomości marki i prognozach dotyczących branży obuwniczej i galanterii skórzanej przeczytamy w okładkowym wywiadzie z Wojciechem Chochołowiczem, Dyrektorem Marketingu w Gino Rossi S.A.

System poleceń pracowników odpowiedzią na wyzwania rynku pracy

Ostatnie lata i dynamiczne zmiany na rynku pracy przyniosły rewolucję w relacjach między pracodawcą, a pracownikiem. Wielki popyt na specjalistów napotyka na niewielką podaż, kreując tzw. rynek pracownika, stawiając przed firmami, ich działami personalnymi oraz firmami rekrutacyjnymi i headhunterskimi zupełnie nowe wyzwania

Drugie życie tekstyliów

VIVE PROFIT CENTER to jedna ze spółek Grupy VIVE tworząca sieć wielkopowierzchniowych sklepów z odzieżą używaną, w których każdego dnia klienci mogą znaleźć tysiące sztuk markowych produktów. To firma, która rozwija się dynamicznie od ponad trzech lat. Mariusz Pniewski, Prezes Zarządu Vive Profit Center, opowiedział o specyfice rynku odzieży używanej, trendach i kierunkach w dziedzinie przetwarzania oraz ponownego wykorzystania tekstyliów

Biznes oparty na ludziach

Filozofia Kaizen opiera się na nieustannym procesie ulepszania. W firmie przekłada się to na zaangażowanie pracowników w rozwój marki i ciągłe tworzenie nowych rozwiązań, niezależnie od zajmowanego stanowiska czy stażu pracy. Ideologia ta wpisuje się idealnie w kulturę pracy Nesperta, właściciela marki Semilac, o której opowiada Tomasz Gołębiewski, Prezes spółki Nesperta

Zarządzanie ludźmi to olbrzymia odpowiedzialność

Prawie 20 lat doświadczenia zawodowego i niezliczone godziny rozmów z najemcami. W swojej retailowej codzienności kieruje się intuicją. Jest otwarta i zdecydowanie dąży do wyznaczonych celów. Zakupoholiczka i niepoprawna optymistka. Marzy o dalekich podróżach, a w wolnych chwilach chciałaby zamienić prasę branżową na książki. O wyzwaniach jakie niesie ze sobą praca managera rozmawiamy z Wandą Bakalarczyk-Pióro, Dyrektorem Działu Najmu METRO PROPERTIES

Technologia w służbie ochrony

Zmiany na rynku pracy związane z wprowadzeniem przez państwo polskie minimalnej stawki godzinowej oraz nieunikniony rozwój nowoczesnych technologii to dwie tendencje, które budują współczesną branżę usług ochroniarskich. O nowoczesnych usługach wideo monitoringu, będących szybszą i skuteczniejszą ochroną niż zwykły monitoring oraz o przyszłości tego segmentu rynku rozmawiamy z Tomaszem Wojakiem, wiceprezesem Zarządu Konsalnet Holding S.A.