logo

Aktualny numer

czerwiec 2017

magazyn

W świecie emocji

Marka Agata, będąc liderem w swojej kategorii, podjęła wyzwanie i całkowicie przebudowała swoją komunikację. Dla salonów Agata odróżnienie się od konkurencji, przebicie przez działania reklamowe innych wymaga odważnych, ale i przemyślanych decyzji. Unikatowość to cecha, dzięki której można wiele wygrać, ale i wiele stracić. O sukcesach marketingowych przeczytamy w wywiadzie z Markiem Gonsiorem – Dyrektorem ds. Marketingu Agata S.A.

Doświadczenie uczy, że nie ma "nie da się"

Wieloletnie, bogate doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi poparte licznymi sukcesami, zgranym zespołem pracowników i przede wszystkim satysfakcją swoich klientów. To wszystko w strukturach Metro Properties, firmy, która stawia na ludzi, ponieważ to od ludzi zależy powodzenie całej organizacji. Zapraszamy do rozmowy z Pawłem Kurczem oraz Rafałem Grzeszkiem, ekspertami sektora zarządzania nieruchomościami komercyjnymi

Natura sukcesu

Trendy na rynku kosmetycznym zmieniały się wraz ze wzrostem świadomości kobiet w Polsce. Jesteśmy chyba jedynym rynkiem w Europie, gdzie o klienta walczą wszystkie światowe koncerny i kilkuset lokalnych producentów. A to w dalszym ciągu rynek ceny, uzależniony od zasobności portfela klienta w Polsce. O branży kosmetycznej w Polsce rozmawiamy z wiceprezesem ds. Commercial w drogeriach Natura – Moniką Nowakowską

Sklep dla pupila

Na polskim rynku zoologicznym istnieją od 5 lat. Nazywają siebie łącznikiem między ludźmi a zwierzętami służąc otwartością na potrzeby klientów i profesjonalnym doradztwem. Za pięć lat mają ambicję oraz wiedzę i możliwości, aby zostać liderem rynku specjalistycznego w Polsce. O sieci specjalistycznych sklepów dla zwierząt wypowiedział się prezes – Wojciech Kamiński

Centra doświadczeń

Centra handlowe próbują odnaleźć się w zmieniającej się rzeczywistości handlowej. Zarządcy stają przed pytaniem, dokąd zmierzają ich obiekty. Aby dobrze przygotować się do zmian warto sięgać po sprawdzone rozwiązania i obserwować najlepszych rynkowych graczy. Zapraszam do krótkiej wycieczki po dobrych praktykach ze świata handlu

H&M szybki sposób na sukces

ABBA, Wikingowie, fiordy, IKEA – z czym jeszcze może kojarzyć się Szwecja? Bez wątpienia z H&M. W jaki sposób ta popularna na całym świecie marka odzieżowa odniosła tak spektakularny sukces? Oto krótka historia firmy założonej przez szwedzkiego przedsiębiorcę Erlinga Perssona

Walka małych przedsiębiorców z dużymi sieciami

Prowadząc szkolenia z Visual Merchandisigu uczestnicy szkoleń często zadają pytania, czy działania VM nie są przypadkiem zarezerwowane tylko dla dużych sieci lub czy nie są one zbyt kosztowne, by swobodnie mógł z nich korzystać mniejszy przedsiębiorca posiadający 1–3 sklepy?

Afryka Subsaharyjska i wielkie nadzieje dla sektora handlu detalicznego

Afryka nie kojarzy się z markowymi sklepami i nowoczesnymi kompleksami handlowymi. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że to jeden z najbiedniejszych i najsłabiej zurbanizowanych regionów świata. Taki obraz Afryki być może już niedługo ulegnie zmianie, bo na kontynencie trwa boom budowlany i coraz więcej afrykańskich krajów działa na międzynarodowych inwestorów jak magnes

Galeria Emka: zmiany są konieczne

Od czasu kiedy w Polsce pojawiły się pierwsze centra handlowe, ich funkcje dawno przestały być już tylko zakupowe. Obecnie galerie to przede wszystkim miejsca spędzania czasu wolnego, a o ich atrakcyjności świadczy już nie tylko oferta zakupowa, ale również strefy restauracyjna i wypoczynkowa, a także usługi

Ranking jakości obsługi klienta

Wysoka jakość obsługi klienta, zwłaszcza w branży fashion, ma duże znaczenie. Elementy, na które najczęściej zwraca się uwagę podczas zakupów zostały uwzględnione w najnowszym badaniu Daymaker. Szwedzka firma przygotowała ranking oceniający poziom obsługi w handlu detalicznym. W Daymakerindex 2017 wysokie miejsce zajęła polska marka odzieżowa – Recman

Protest pracowników handlu

Czara goryczy się przelała – mówią związkowcy z sieci handlowych. W walce o lepsze warunki zatrudnienia już nie wystarczają spotkania z pracodawcami. Zdeterminowani pracownicy uczestniczyli w ogólnopolskim proteście, który ma przyspieszyć proces koniecznych zmian

Najemca czy właścicieli galerii - kto powinien się ubezpieczyć i na co zwrócić uwagę przy wyborze ubezpieczenia?

Nie ulega wątpliwości, że jednym z podstawowych działań właścicieli i zarządców galerii handlowej oraz innych podobnego rodzaju obiektów jest coroczne ubezpieczenie działalności prowadzonej w takich budynkach od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe, które mogą zostać wyrządzone klientom