Magazyn Galerie Handlowe
listopad 2018

Patrzymy przed siebie

Rozmowa z Patrykiem Górczyńskim, Dyrektorem Zarządzającym ASM Sales Foce Agency

 

 

W numerze


Patrzymy przed siebie

ASM Sales Force Agency jest jednym z wiodących podmiotów branży w Europie. W swojej działalności stawia na elastyczność i innowacyjność. Zawsze bacznie przygląda się trendom i zmianom na rynku. Dzięki połączeniu nowych technologii z uważną analizą i obserwacją prowadzoną przez człowieka, osiąga maksymalną efektywność podejmowanych działań. Swoją ofertę kieruje zarówno do międzynarodowych koncernów, jak i małych dostawców. Bo, jak twierdzi Patryk Górczyński, Dyrektor Zarządzający ASM Sales Force Agency, nie jest sztuką wydać budżet, sztuką jest wypracować satysfakcjonujące ROI.

Made in Poland

Choć za światową stolicę mody uchodzi w powszechnej opinii Paryż, Nowy Jork i Mediolan, a nawet Londyn, a Polska nigdy nie kojarzyła się z ojczyzną wielkich projektantów, to marki z polskim rodowodem coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej. Najlepsze torebki i obuwie już niekoniecznie robią Włosi, a Wittchen i Gino Rossi. Z kolei piękna bielizna nie wychodzi jedynie spod ręki Francuzów, bo równie nowoczesne wzory projektuje Esotiq. Nie sposób również nie wspomnieć o LPP, która ze swoją czołową marką Reserved podbija właśnie Izrael. Coraz więcej polskich firm zdobywa rynki zagraniczne i odnosi spektakularne sukcesy. Także kolejne marki znad Wisły zapowiadają swoją ekspansję. O postrzeganiu polskich marek za granicą zarówno przez klientów indywidualnych, jak i potencjalnych partnerów biznesowych, o czynnikach decydujących o popularności naszych rodzimych produktów oraz o różnicach w prowadzeniu biznesu za granicą wypowiadają się eksperci zrzeszeni w Radzie Programowej Magazynu Galerie Handlowe.

Polki podkreślają swoją osobowość kolorem

Cosmo Group stawia w swojej działalności na innowacyjne produkty i bezpośredni kontakt z klientkami. Rozmawia z nimi i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Dzięki temu dywersyfikuje swoją ofertę i tworzy kosmetyki dedykowane kolejnym grupom docelowym. Dziś to już nie tylko marki NeoNail i MyLaQ, czyli lakiery hybrydowe i produkty do stylizacji paznokci. Cosmo Group tworzy również kosmetyki kolorowe w segmencie premium, czyli NEO Make Up. O kolejnych projektach i rozwoju koncernu rozmawiamy z Arturem Błażejewskim – CEO Cosmo Group.

Pasja i wizja w ponadczasowej modzie

Hexeline to firma rodzinna, a jej charakter wymaga współpracy i wspólnego podejmowania decyzji. Na jej czele stoi Halina Zawadzka, główna projektantka i właścicielka marki. Za marketing i rozwój sieci salonów odpowiada córka, Katarzyna. Obie uwielbiają książki i muzykę filmową. W pracy najważniejszy jest dla nich wzajemny szacunek, a różnorodność poglądów, wizji i spojrzeń jedynie zbliża i daje niesamowite efekty. Wspólnie tworzą markę, która skupia się na wysokiej jakości swoich projektów i dzięki temu jest doceniana przez rosnące grono polskich klientek. Dziś rozmawiamy z Haliną Zawadzką o rynku odzieży damskiej i perspektywach rozwoju.

Cena zawsze będzie tylko jednym z kryteriów wyboru

Przez 20 lat polski rynek nieruchomości komercyjnych stał się atrakcyjny dla światowych funduszy, które coraz częściej inwestują w miastach regionalnych. Rynek nieruchomości handlowo-usługowych, rekreacyjnych czy też przemysłowych coraz bardziej się nasyca, a wraz z nim rośnie liczba firm świadczących usługi dla branży. Według Tadeusza Robinskiego, Prezesa KR Group, cena tych usług będzie tylko jednym z kryteriów wyboru. Dlatego w swojej firmie skupia profesjonalistów i inwestuje w rozwój zespołów merytorycznie zaangażowanych w obsługę.

Zastosowanie RFID w sieciach handlowych

Doświadczenia zawodowe Mikołaja Wasilkowskiego od samego początku skupiały się wokół sektora technicznej ochrony mienia. W branży przeszedł praktycznie wszystkie szczeble kariery – od serwisanta, przez kierownika działu technicznego, dyrektora handlowego, aż do funkcji, którą pełni dziś. Nowości rynkowe, uczestnictwo w targach branżowych, wizyty u producentów, a przede wszystkim budowanie bezpośrednich relacji z klientami, pozwoliły mu zdobywać kolejne doświadczenia i przekuwać często innowacyjne pomysły w sukces. O najnowszych produktach dedykowanych sektorowi Retail rozmawiamy z Mikołajem Wasilkowskim, Prezesem Zarządu NOVA Sp. z o.o.

Atrium Promenada w nowej odsłonie

Kolejny etap stylowej transformacji Atrium Promenada zakończony! 44 nowe salony i 13 200 m2 nowej powierzchni z bogatą ofertą modową i nową strefą food courtu. Intensywne prace związane z zakończeniem kolejnego etapu transformacji jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegły końca. 17 października do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddano zupełnie nową strefę food court – Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi.

Marywilska 44 - miejsce pełne designu

W sercu warszawskiej Białołęki, od ponad 8 lat prężnie rozwija się kompleks handlowy Marywilska 44, zajmując obszar ponad 80 tys. m kw. Z końcem 2017 roku otwarty został nowy obiekt – Park Handlowy Marywilska 44 – wzbogacając ofertę kompleksu o asortyment aranżacji wnętrz i ogrodów.

Premiera 8600 m kw. nowych i przebudowanych wnętrz ATRIUM Targówek

Atrium Polska ma przyjemność ogłosić otwarcie nowych przestrzeni w Atrium Targówek – 25 października w centrum została zainaugurowana nowa aleja modowa z 32 sklepami w najświeższych konceptach handlowych i premierową ofertą aż 27 marek, zarówno polskich jak i międzynarodowych, nieobecnych wcześniej w centrum. Odnowiona została równocześnie strefa food court. Obiekt po modernizacji zyskał 8 600 m kw. nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi 60 600 m kw. Centrum w nowej odsłonie wyróżnia się najbardziej rozbudowaną i komplementarną w tej części Warszawy ofertą handlową, usługową i rozrywkową, oferując swoim klientom inspirujący świat nowych możliwości spędzania czasu.

Dobre centrum handlowe tworzy się przez lata

Powstało ponad 12 lat temu, od tego czasu przeszło rozbudowę i kilka modernizacji, kilkakrotnie zwiększyło powierzchnię handlową i usługową, zmieniając się w nowoczesne miejsce odnoszące ogromny sukces na rynku centrów i galerii handlowych. Mowa o CH Plaza Rzeszów – jednym z najstarszych i najdłużej działających rzeszowskich obiektów handlowych. Jak zarządzać, rozwijać i skąd czerpać nowe pomysły, które docenią klienci, pytamy Richarda Keen, Managing Director w Keen Property Management, zarządzającego CH Plaza Rzeszów.