logo

Aktualny numer

lipiec/sierpień 2017

magazyn

Chcemy być na "czele peletonu"

Grupa Muszkieterów działa w Polsce już od 20 lat. W tym czasie wypracowała sobie pozycję solidnego pracodawcy i partnera biznesowego. O korzyściach płynących z ulokowania supermarketu w centrum handlowym, preferencjach i oczekiwaniach konsumentów wypowiedział się Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce – Philippe Jammes

Prekursorzy prezentów w formie przeżyć

Wyjątkowy Prezent to firma, która jest prekursorem w zmianie kultury obdarowywania w Polsce, na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. W swojej ofercie posiadają ponad 2 tys. prezentów w formie przeżyć. Stawiają na nowe technologie i upominki rozwijające pasje. O oczekiwaniach wobec centrów handlowych, działalności punktów sprzedaży i polskim rynku kart podarunkowych przeczytamy w wywiadzie z Jakubem Matuszewskim, Dyrektorem Zarządzającym sieci Wyjątkowy Prezent

Garderoba bliska ciału

Change Lingerie – duńska marka, która istnieje na rynku europejskim, azjatyckim i w Ameryce Północnej, jest dostępna w ponad 200 salonach. Podkreśla, że ich największym atutem jest to, że są specjalistami w zakresie doboru bielizny. O różnicach w trendach na trzech kontynentach, polskim rynku bieliźniarskim i zakupach on-line rozmawiamy z Tariqiem Al-Sakkaf, Członkiem Zarządu Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o.

W Chinach trwa boom ale wkrótce co trzecie centrum handlowe będzie puste

Dziś 62% wszystkich galerii handlowych, które buduje się na świecie, powstaje w Chinach. Ale boom niedługo się skończy. Już w 2020 r. co trzeci obiekt trzeba będzie zamknąć lub przekształcić. Powody są zarówno polityczne, jak i demograficzne, i związane ze zmieniającymi się preferencjami klientów

Jak zorganizować dobry konkurs na Instagramie? Poznaj 6 prostych kroków!

Od momentu startu w 2011 roku, Instagram stał się prawdziwą potęgą w mediach społecznościowych – to ponad 600 mln osób, 95 mln zdjęć i materiałów wideo i ponad 4 mld polubień dziennie! Jak sprawić, by ta społeczność zwróciła uwagę właśnie na profil Twojej marki? Najlepiej za pomocą konkursu! Answear.com radzi, jak to zrobić w 6 prostych krokach

Walka małych przedsiębiorców z dużymi sieciami (cz. II)

W poprzednim numerze mierzyłam się z pytaniami dotyczącymi tego, czy działania VM nie są przypadkiem zarezerwowane tylko dla dużych sieci i czy nie są one zbyt kosztowne dla mniejszych przedsiębiorców, którzy posiadający 1–3 sklepy. Odpowiadając w dużym skrócie – działania VM nie są zarezerwowane tylko dla sieci. W tym numerze poruszymy z kolei temat kontroli działań VM oraz analizy rotacji towaru

GIODO wchodzi do sklepów

Monitoring w placówkach handlowych staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem. Nowoczesne systemy ułatwiają pozyskiwanie wielu cennych informacji, m.in. o klientach. Jednak część działań może oznaczać naruszenie przepisów, w tym ustawy o ochronie danych osobowych

Guru wyrusza na zakupy

W sekularyzowanym współczesnym społeczeństwie duchowość ma się całkiem dobrze. Na półkach polskich księgarni można było parę lat temu znaleźć nawet kilka przewodników duchowości dla ateistów, czyli teoretycznie tej grupy społecznej, która deklaruje, że duchowości nie posiada.
A jednak…

Dlaczego sprzedawcy powinni byc dobrymi stylistami?

Współczesne sklepy mierzą się ze zjawiskiem omnichannelingu. Klienci stali się mało lojalni, wymagają indywidualnego podejścia, funkcjonują w wielu kanałach jednocześnie. Według statystyk Deloitte 62% organizacji widzi dbanie o doświadczenia klienta jako wyróżnik na tle konkurencji

Real time marketing a rozpoznawalność marki

Marketing czasu rzeczywistego, czyli real time marketing, zyskuje na popularności i jest coraz częściej wykorzystywany do wzmocnienia rozpoznawalności marki i budowania jej pozytywnego wizerunku. Kluczowa w tworzeniu jego komunikacji jest kreatywność i szybkie reagowanie na otaczające wydarzenia

Nie tylko malowniczy krajobraz: Wielkie Tyrnowo

Jedno z najpiękniej usytuowanych europejskich miast, dramatycznie wciśnięte w strome, zielone zbocza Starej Płaniny – Wielkie Tyrnowo, wydaje się niemal wisieć nad rzeką Jantrą. To właśnie wymuszone przez ukształtowanie terenu charakterystyczne budownictwo – domek na domku
– i naturalne piękno tego miejsca od dawna przyciągają
malarzy i artystów. Ale bułgarskie Wielkie Tyrnowo to
znacznie więcej niż tylko przyjemne widoki