Get to know the best monthly magazine dedicated to the business activity of shopping centres and retail networks in Poland

About Magazine

Galerie Handlowe (Shopping Centers Magazine) is the most reliable and influential trade magazine which overviews the most important information about the RETAIL market, brings up the business aspect of the industry operation and reaches to the directors of shopping centres and retail networks in Poland!. Exclusive edition of 72 pages provides tenants and local entrepreneurs the access to unique knowledge about the present situation on the shopping centre market and the profitability of leading your own business in the shopping mall.

Thematic scope:

  • interviews with the presidents of the largest retail networks
  • concepts of the most attractive shopping centres
  • development of retail networks in Poland
  • marketing of shopping centres and retail networks
  • information about renting commercial space
  • facility & property management
  • analyses, rankings, research on retail market
  • opinion and comments of retail experts

Circulation:

  • 1000 most important recipients from the world of retail (name list – closed distribution)

Recipents:

  • directors of shopping centres all over Poland
  • managing directors and presidents of commercial networks
  • retail market investors
  • directors of management companies
  • owners of advisory and consulting companies
  • potential franchisees – investors interested in renting commercial space

PRICE::

  • PLN 299 nett /10 copies / 1 year subscription + 50 PLN (shipping costs in Poland)
  • 29,90 zł netto / 1 copy + 5 PLN koszt wysyłki

1000

most important recipients from the world of retail

500

largest retail chain tenants

350

largest and most marketing-active shopping centres and malls

120

directors of shopping centres all over Poland

72

pages of marketing content in a prestigious publication

Retail Experts

Rada Programowa to grono Ekspertów i Specjalistów wśród zarządców centrów handlowych, sieci handlowych oraz firm świadczących usługi dla sektora RETAIL. Przedstawiciele Rady Programowej wpływają na kształt merytoryczny pisma i prezentują swój punt  widzenia oraz opinie w kontekście aktualnie panujących trendów rynkowych i branżowej problematyki opisywanej w autorskich publikacjach naszych dziennikarzy.

Aleksander Walczak

Prezes Zarządu

Dekada S.A.

Katarzyna Bielecka

Dyrektor Generalna

Sephora Polska

Wojciech Tulwin

Dyrektor ds. Marketingu i PR

Recman

Jakub Jarczewski

Dyrektor Działu Public Relations i Rozwoju Biznesu

METRO Properties

statements

Ronan Martin

Dyrektor Operacji

Carrefour Polska

Ania Kruk

Dyrektor Kreatywna

Ania Kruk

Tariq Al-Sakkaf

Członek Zarządu

Change of Scandinavia

Richard Keen

CEO

CityFit

Cagatay Isik

Retail Sales and Marketing Director

Cross Poland

Piotr Ubych

Menedżer Produkt ds. Ochrony Danych

Grupa DEKRA

statements

Arkadiusz Szczepaniak

Wiceprezes Zarządu

Natura Sp. z o.o.

Jarosław Kaczmarek

Group CFO

Duka

statements

Grzegorz Skotarek

Współwłaściciel

Focus Agency

Krystian Nowakowski

Współwłaściciel

Focus Agency

Wojciech Chochołowicz

Dyrektor Marketingu

Gino Rossi

statements

Krzysztof Cieśla

Prezes Zarządu

Grupa EVER

statements

Andrzej Słomka

Dyrektor Zarządzający

Jet Line

Tomasz Wojak

Wiceprezes Zarządu

Konsalnet Holding

read interview

Marcin Olesiak

Właściciel

Sweet Gallery

read interview

Paweł Czarnecki

Członek Zarządu

Medler

read interview

Bartosz Piotrowski

Dyrektor Działu Rozwoju

NEONET

Tomasz Gołębiewski

Prezes Zarządu

Semilac

Barbara Sroka-Goska

Dyrektor Zarządzająca

New Look Poland

statements

Maciej Ptaszyński

Dyrektor Generalny

Polska Izba Handlu

statements

Piotr Michalak

Dyrektor Sieci Detalicznej

Puccini

Wojciech Stefańczyk

Country Manager

Super Prezenty

Michał Skowronek

Współtwórca i CEO

Telakces.com

Mariusz Pniewski

Prezes Zarządu

VIVE Profit Center

Paweł Gaj

Zarządzający Trade Marketingiem

VOX

Jakub Matuszewski

Dyrektor Zarządzający

Wyjątkowy Prezent

Alan Dudkiewicz

Radca prawny

Business Center Club

statements

Norbert W. Scheele

Director of Country

C&A Mode CEE

Andrzej Jackiewicz

Dyrektor Zarządzający

COSTA COFFEE Europe

Marek Kowalski

Przewodniczący Federacji

Federacja Przedsiębiorców Polskich

Andrzej Sobolik

Członek Zarządu

MediaMarktSaturn Polska

statements

Sławomir Uherek

Członek Zarządu

MediaMarktSaturn Polska

statements

Jerzy Osika

Prezes

Promedia

Interviews

The GALERIE HANDLOWE [Shopping Centres] Magazine includes interviews with the leaders of the RETAIL industry. Among our interviewees were, inter alia, the leading representatives of retail networks, such as: dr. Thomas Shroeder, Director of Brand Expansion at Orsay; Krzysztof Friday, President of Neckermann Poland; Agnieszka Mosurek-Zava, President of Douglas Poland; Gilles Dougoud, CEO of Sephora Poland; Johan Aberg, CEO of KappAhl, as well as the designers – Natasha Pavluczenko or Lidia Kalita, and many other famous people who care about the image and development of the largest brands on the Polish market:

Aktualny numer:

Dwa główne trendy to miniaturyzacja i kreatywność


Rozmowa z Bartoszem Piotrowskim, Dyrektorem Działu Rozwoju oraz Asset Managerem ds. ekspansji sieci Neonet


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ut felis non justo malesuada mollis. Suspendisse id velit consectetur dolor sodales ullamcorper. In lacus purus, vestibulum eu arcu in, vestibulum mollis ex. Suspendisse faucibus vestibulum velit ut placerat. Integer hendrerit, felis sit amet maximus consectetur, libero turpis iaculis magna, efficitur eleifend eros justo sed augue. Proin eleifend turpis lorem. Nunc lectus mi, imperdiet a ipsum maximus, imperdiet vehicula nibh. Etiam pellentesque scelerisque diam hendrerit tristique. Duis rhoncus magna quis finibus faucibus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Ut consequat aliquet odio, vitae porta felis. Cras eget pharetra metus.

read more check issue

Wcześniejsze wydania

SHOPPING
MALL
MARKETING

EDITION 8 – march 2019

SHOPPING MALL MARKETING 2019 is the 8th edition of a marketing publication prepared by the editorial team of Magazyn GALERIE HANDLOWE and addressed to 1000 most influential people in retail, from marketing managers and tenants through mall owners and managing directors to management companies. This unique and prestigious publication, addressed mainly to marketing departments in retail, is an excellent source of information for retail chain tenants on marketing-active locations where marketing managers effectively build and improve the flow of customers.

więcej o projekcie

Skontaktuj się z nami!
Zapytaj o dostępne formy promocji!

Retail Database “ tematyczna platforma informacyjno bazodanowa, stanowiąca przegląd działalności całego sektora RETAIL. Tysiące publikacji z możliwością filtracji oraz baza danych centrów handlowych, najemców i budowanych inwestycji wraz z listą imiennych kontaktów do ich przedstawicieli.

Retail Database “ tematyczna platforma informacyjno bazodanowa, stanowiąca przegląd działalności całego sektora RETAIL. Tysiące publikacji z możliwością filtracji oraz baza danych centrów handlowych, najemców i budowanych inwestycji wraz z listą imiennych kontaktów do ich przedstawicieli.

Retail Database “ tematyczna platforma informacyjno bazodanowa, stanowiąca przegląd działalności całego sektora RETAIL. Tysiące publikacji z możliwością filtracji oraz baza danych centrów handlowych, najemców i budowanych inwestycji wraz z listą imiennych kontaktów do ich przedstawicieli.