Informacje o firmie:

Firma PayPo istnieje na rynku od 2016 r. i jest liderem płatności odroczonych w Polsce skierowanych do sklepów internetowych. Jej misją jest łączenie dwóch światów finansowych – płatniczego i kredytowego. PayPo oferuje konsumentom wygodne i bezpieczne płatności za zakupy w modelu “kup teraz, zapłać później”. Płatność z PayPo możliwa jest już w 30 tys. sklepów internetowych, a korzysta z niej ponad 1,8 mln konsumentów.

Jak to działa? Klient sklepu internetowego dodaje produkty lub usługi do koszyka i wybiera PayPo jako metodę płatności. W przypadku, gdy są to jego pierwsze zakupy z PayPo, podaje swoje podstawowe dane, a następnie w ciągu kilku sekund otrzymuje decyzję o odroczeniu płatności. Kolejne transakcje z PayPo potwierdza już tylko kodem SMS lub za pomocą aplikacji mobilnej. PayPo w imieniu klienta opłaca jego zamówienie w sklepie internetowym – sklep otrzymuje płatność za zakupy od razu i może przystąpić do realizacji złożonego zamówienia. Klient, po odebraniu zamówienia, może na spokojnie sprawdzić je w domu i opłacić później, gdy będzie przekonany, że dokonał właściwego wyboru. Jeśli natomiast zdecyduje się zwrócić zamówienie, to jego płatność zostanie anulowana lub pomniejszona o wartość zwróconego towaru. Tym samym, PayPo promuje ideę smart shoppingu, czyli dokonywania pewnych, przemyślanych zakupów. Dodatkowo, dzięki PayPo konsumenci mogą dokonywać zakupów “tu i teraz”, sprawiając sobie przyjemność bez czekania na lepszy moment, nadwyrężania domowego budżetu, czy sięgania po oszczędności. Mogą też robić zakupy w korzystniejszej cenie, podczas promocji, czy sezonowych wyprzedaży, a zapłacić za później, np. po kolejnej wypłacie. Pozwala to im zachować stabilność finansową i lepiej zarządzać wydatkami. Płatność z PayPo można także realizować w wybranych sklepach stacjonarnych. Aby to zrobić, klient w aplikacji PayPo wybiera sklep, w którym chce zapłacić za zakupy i generuje kod, który następnie pokazuje przy kasie pracownikowi sklepu. Sprzedawca skanuje kod z aplikacji, a PayPo opłaca zakupy klienta. PayPo to zatem wygodne rozwiązanie nie tylko przy robieniu zakupów online, ale też w sklepach tradycyjnych.

Dane kontaktowe:

NazwaPayPo Sp. z o.o.
Adres (ulica)ul. Domaniewska 39
Adres (kod i miasto)02-672 Warszawa
Telefon+48 22 333 74 60
E-mail:bok@paypo.pl