Galeria Askana

Galeria Askana z obiecującymi wynikami

Zarządzana przez CREAM, Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim, która w tym roku będzie świętowała swoje 15-te urodziny podsumowuje poprzedni rok. Zamknęła go bardzo obiecującym trendem odwiedzalności i obrotów. Dynamika odwiedzalności wskazuje na niemal 14% wzrost do roku poprzedniego, natomiast obroty wzrosły o prawie 22% w porównaniu z rokiem 2020.


Warto podkreślić, że biorąc pod uwagę miesiące bez okresów z wyłączeniami z handlu w 2021, 2020 i analogiczne w 2019, spadek wynosi jedynie 1% w porównaniu do 2019 roku. W grudniu Galeria Askana osiągnęła 42% wzrost odwiedzalności i 33% wzrost obrotów, mimo trudnej aktualnie sytuacji, co napawa optymizmem i pozwala z ufnością spojrzeć na rok 2022 w zakresie osiąganych wyników.

Ostatnie dwa lata to trudny sprawdzian zarówno dla właścicieli galerii, zarządców, jak i najemców obiektów handlowych, którzy musieli stawić czoła nieprzewidywanym zmianom i trudnym negocjacjom. Sprawy nie ułatwiają ostatnie wydarzenia za naszą wschodnią granicą. Mimo tego udało nam się kontynuować realizację przyjętej strategii komercjalizacji. Salon Sinsay dostrzega potencjał Galerii Askana i zdecydował się powiększyć swój salon podpisując umowę najmu na 800 m2 na poziomie +1, poszerzając tym samym znacznie swój asortyment. Będzie to miało pozytywny wpływ na różnorodność oferty galerii. Trwają również negocjacje z kilkoma dużymi markami nt. ich wejścia do projektu – to tylko potwierdza, że mimo upływu lat i trudnej sytuacji rynku handlowego, Askana cały czas jest atrakcyjnym i lubianym miejscem zakupów – podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM.

Marketing centrum handlowego w czasie pandemii był jak wyjście ze swojej strefy komfortu. Wszelkie aktywności zostały zaadaptowane do nowych realiów, wymogów i ograniczeń. Możliwość wybrania się do galerii, do sklepu ulubionej marki nadal jest jednak w cenie. Marketing centrum handlowego na pewno ewaluował a ograniczenia i zmiany zachowań konsumentów same wymusiły konieczność przeformułowania podejścia do działań marketingowych. Galeria Askana nadal pozostaje aktywna a swoją aktywność dostosowuje do aktualnej sytuacji w kraju, a obecnie również za naszą wschodnią granicą. Bez wahania angażuje się w działania pomocowe, przekazując zebrane w punkcie zbiórki dary potrzebującym – mówi Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager marketingu.

W sposób wyważony i dostosowany do nowych realiów Galeria Askana wspiera Najemców. Niezmiennie poszukuje nowych pomysłów na promowanie oferty galerii oraz utrzymywanie bliskich relacji z lokalną społecznością

dodaje Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager marketingu Galerii Askana

Galeria Askana zdecydowała się również na krok ku digitalizacji centrum. Wprowadzono aplikację mobilną, która jest narzędziem wygodnym tak dla klientów, jak i dla najemców, którzy sami mogą publikować swoje treści przez dedykowany panel zarządzania. To narzędzie przyszłości, które będzie ewaluować i rozwijać się tak, by jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów i najemcy w dynamicznej rzeczywistości. Zakłada również element nagradzania klientów za wizyty w centrum oferując wachlarz prezentów do wyboru w aplikacji budując tym samym lojalność klientów.

Od połowy 2021 roku prowadzony jest również cykl „Askana Stylove”, którego efekty prezentowane są na kanale Youtube, profilu społecznościowym oraz w aplikacji mobilnej galerii. To materiały video, w których prezentowane są marki Askany a w rolę modeli wcielają się mieszkańcy Gorzowa. To projekt promujący Najemców, ale jednocześnie angażujący lokalną społeczność, dzięki czemu zaskarbił sobie grono fanów.

Galeria Askana utrzymuje stabilną pozycję na rynku, a jej unikatowa atmosfera jest doceniana przez klientów.

Źródło: Galeria Askana

Fotografia: Galeria Askana

Data publikacji: 21 marca 2022