Jysk w Blue City

JYSK wynajmie prawie 2 tys. mkw. powierzchni w warszawskim Blue City

Oferta Blue City wzbogaca się o nowego najemcę. Centrum handlowe podpisało umowę najmu z JYSK. Nowy sklep zajmie powierzchnię prawie 2 tys. mkw.


JYSK to skandynawska marka sieci sklepów z funkcjonalnymi i dekoracyjnymi produktami do mieszkania i domu. Oferuje m.in. meble, materace, akcesoria kuchenne, łazienkowe, pościel czy dywany. JYSK w Blue City rozlokuje się na prawie 2 tys. mkw. powierzchni na poziomie +1, zajmując miejsce po sklepie sieci z zabawkami, która zniknęła z polskiego rynku. W podpisaniu umowy pomiędzy Blue City i JYSK pośredniczyła firma JLL (Jones Lang LaSalle).

Podpisanie umowy z JYSK wpisuje się w strategię Blue City, w której jednym z założeń jest wzbogacenie oferty wyposażenia wnętrz, dążąc tym samym do zaspokojenia potrzeb klientów centrum – mówi Mariusz Czerwiak z JLL. Otwarcie nowego sklepu JYSK planowane jest na koniec listopada 2022 roku.

JYSK jest znaną i lubianą marką na polskim rynku, dlatego cieszymy się, że dołączy do grona naszych najemców. Otwarcie sklepu w listopadzie oznacza dla naszych klientów możliwość zrobienia w nim świątecznych zakupów

– mówi Anna Gut dyrektor ds. wynajmu Blue City.

Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.

Źródło: Blue City

Fotografia: Blue City

Data publikacji: 21 czerwca 2022