Neinver-Factory Outlet

Nowe marki premium w polskich outletach FACTORY

W warszawskim FACTORY Ursus otwarto salon Hugo Boss, natomiast w poznańskim FACTORY na zakupy zaprasza Marc O’ Polo. W drugim stołecznym outlecie – FACTORY Annopol – zadebiutowało Lacoste, segment biżuterii uzupełniła marka Yes, a ofertę artykułów dla domu rozszerzyła prestiżowa marka porcelany Vileroy&Boch. Lacoste zaprosiło pierwszych klientów również w FACTORY Kraków. NEINVER jest liderem rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugim operatorem tego segmentu w Europie.


Salon Hugo Boss zaprasza mężczyzn do zakupów pełnej oferty premium: odzieży oraz butów i akcesoriów w stale obniżonych cenach. Na powierzchni 227 m² dostępne są koszule, t-shirty, spodnie, kurtki, garnitury, obuwie i akcesoria – od pasków po torby. Sklep działa w formule pop-up store. W warszawskim FACTORY Ursus, Hubo Boss uzupełni bogatą propozycję marek dla najbardziej wymagających.

W FACTORY Poznań, w najnowszych koncepcie wnętrz, otwarto salon Marc O’Polo. To pierwszy outlet tej marki w regionie i drugi sklep w Poznaniu. W ofercie dostępna jest propozycja dla kobiet i mężczyzn stawiających na miejską, nowoczesną elegancję z wyższej półki. W stale obniżonych cenach dostępna jest obecnie kolekcja jesienno – zimowa: spodnie, swetry, spódnice, płaszcze, kurtki, buty i akcesoria do ubrań. Lokal ma powierzchnię 165 m² i został zaprojektowany w kolorach szarości i czerni, przy wykorzystaniu naturalnego drewna i metalu. Całość łączy ciepłe, punktowe światło.

Salon Yes został otwarty w drugim warszawskim outlecie FACTORY Annopol. Na ponad 100 m² prezentuje pełną gamę biżuterii i zegarków dla kobiet i mężczyzn, zarówno w klasycznym jak i nowoczesnym stylu. Salon biżuterii Yes to przyjazne wnętrza w pastelowych barwach, wypełnione meblami z drewna i szkła, w których prezentowana jest oferta marki.

Szybka regeneracja sektora centrów wyprzedażowych oraz bliska współpraca NEINVER z przedstawicielami marek krajowych i światowych, oparta na kompetencjach i zaufaniu, pozwalają utrzymać biznes outletowy na bardzo dobrym poziomie.

– podkreśla Agnieszka Baczyńska, International Leasing Manager NEINVER.

Outlety FACTORY utrzymują wysoki poziom najmu i wprowadzają nowe, oczekiwane przez klientów marki, mimo turbulencji, które przeżywa branża w związku z pandemią Covid-19 – dodaje Agnieszka Baczyńska.

Zachęcona sukcesami w centrach outletowych FACTORY, marka Lacoste rozszerzyła sieć sprzedaży o kolejne obiekty, otwierając sklepy we wspomnianym powyżej FACTORY Annopol i FACTORY Kraków. To odzież i obuwie w stylu sportowej elegancji dla kobiet i mężczyzn, uzupełnione akcesoriami. Przestronne wnętrza sklepów Lacoste charakteryzują jasne barwy, ze zdecydowaną przewagą bieli.

FACTORY Annopol zyskało też znaną w świecie markę premium z segmentu artykułów dla domu – Vileroy&Boch. To porcelana, sztućce i akcesoria dekoracyjne, słynące z oryginalnego wzornictwa i wysokiej jakości.

FACTORY jest największą siecią centrów outletowych w Polsce, odwiedzaną każdego roku przez kilkanaście milionów klientów. Centrami zarządza NEINVER – wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).

Źródło: Neinver

Fotografia: Neinver

Data publikacji: 7 października 2021