Magazyn Galerie Handlowe listopad-grudzień już ONLINE!

Nowy Magazyn Galerie Handlowe jest już online, a w nim wywiady z BOBOQ, IMMOFINANZ, FIVE O’CLOCK oraz RETAILO. Ponadto, jak zawsze opinie ekspertów – tym razem w kontekście działań proekologicznych.


Odpowiedzialność za środowisko, a sektor handlu i nieruchomości handlowych

Z badania „Postawy ekologiczne Polek i Polaków” przeprowadzonego przez Blue Media w ub. roku dowiadujemy się m.in., że zdecydowana większość rodaków jest zgodna w kwestii dotyczącej kryzysu klimatycznego, a mianowicie tego, że ewidentnie mamy z nim do czynienia. Pytamy branżowych ekspertów m.in. o to, jak oceniają obecną świadomość ekologiczną ogółu społeczeństwa oraz w jaki sposób branża handlu i nieruchomości handlowych może realnie wpłynąć na poprawę ochrony środowiska naturalnego. czytaj więcej

Przemysław Lutkiewicz, LPP: Odpowiedzialność za przyszłe pokolenia weszła już na stałe do debaty publicznej
Ilona Szafer, Galeria Katowicka: Konieczne są regulacje, które zapewnią redukcje emisji…
Tomasz Syller, Wasz Sklep SPAR: Najważniejsza jest konsekwencja i determinacja
Jerzy Osika, Promedia: Chcąc uniknąć katastrofalnych skutków, potrzebujemy zielonej rewolucji
Krzysztof Sajnóg, Blue City: W duchu eko zmieniają się również centra handlowe
Andrzej Słomka, Jet Line: Trzeba wykazać się dużą odpornością, aby nie mieć świadomości wagi tematu
Grzegorz Lipnicki, Top Secret: Widoczna staje sie tendencja do poszukiwania produktów bardziej trwałych
Magdalena Kowalewska, Immofinanz: Działania pojedynczych obiektów handlowych mogą przyczynić się…
Maciej Ptaszyński, PIH: Proekologiczne działania są niezbędne
Alpay Guner, MediaMarkt: Branża powinna skupić się na szerokiej edukacji konsumentów
Anna Krajczyńska, NoVa Park: Nasuwa się pytanie, czy aby nie jest za późno
Ewelina Górniak, Pandora: Wysokiej jakości produkty oraz dobre wyniki biznesowe mogą…
Marek Kowalski, FPP: W Polsce jesteśmy na bardzo odległym etapie w zakresie ochrony klimatu


Dobry produkt „Bubble Tea” obroni się sam

BoBoQ Poland specjalizuje się w produkcji dwóch głównych składników do „Bubble Tea”: koncentratów owocowych i molekularnych kulek. Firma dynamicznie rozwija się na polskim rynku, posiadając własny sklep internetowy oraz stacjonarne punkty sprzedaży, zlokalizowane w centrach i galeriach handlowych. Mirosław Graj, Prezes Zarządu BOBOQ Sp. z o.o. opowiada o specyfice i zaletach produktu oraz strategii rozwoju sieci na polskim rynku. czytaj więcej


White spot, czyli jak wyszukać idealną lokalizację dopasowaną pod biznes?

Jedną z podstawowych decyzji strategicznych jest wybór lokalizacji dla biznesu. Nie jest to wcale proste zadanie. Wiele branż jest wysoce konkurencyjnych, przez co próg wejścia i znalezienie white spotów (miejsc, w których brakuje konkretnej usługi lub widoczny jest potencjał do wzrostu) jest zwyczajnie trudne. Inne rodzaje przedsiębiorstw mierzą się dodatkowo z szeregiem regulacji prawnych, które uniemożliwiają im swobodne szukanie punktów na mapie, będących późniejszym ich oddziałem. Brak danych na temat lokalizacji i, co ważniejsze, niezrozumienie zachowania i potrzeb potencjalnych klientów w tym miejscu jest prostą drogą do nieudanych inwestycji. Z pomocą może przyjść rozwiązanie z zakresu Location Intelligence, które sprawdzi się zarówno dla dużych firm, jak i sektora MŚP. czytaj więcej


Out of the box

Super Prezenty to przede wszystkim niesamowite przeżycia, które zostają w pamięci na zawsze. Jak podkreśla Katarzyna Michałowska, Country Manager Super Prezenty – rozwój sytuacji związanej z pandemią COVID-19 otworzył przed marką zupełnie nowe możliwości, a jedyne co trzeba była zrobić, to zacząć myśleć nieszablonowo. czytaj więcej


REZONE – przełomowa aplikacja do zarządzania nieruchomościami

Maksymalizacja stopy zwrotu z nieruchomości dla właściciela, zapewnienie przestrzegania warunków umów najmu w zakresie m. in. czynszu i kosztów eksploatacyjnych, przygotowanie zestawień kosztów usług zewnętrznych i raportów dotyczących stanu nieruchomości. Na właścicielach obiektów ciąży szereg obowiązków wynikających z prawa, a także tych wobec najemców czy związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości. Naprzeciw oczekiwaniom zarządców i wynajmujących przychodzi REZONE – aplikacja do zarządzania wynajętymi nieruchomościami, która zapewnia wielopoziomowe usprawnienie ich pracy. Jakie funkcjonalności oferuje? czytaj więcej


Jakość powietrza – poznaj rozwiązania przyjazne zarządcom, najemcom i klientom

O tym, jak sklep jest odbierany przez klienta, często decydują drobiazgi: rodzaj oświetlenia, elementy wystroju, a nawet kolorystyka. Takimi trudnymi do uchwycenia szczegółami mogą być także: jakość powietrza, temperatura, wentylacja. Czy to oznacza, że pozytywne doświadczenia zakupowe to wyłącznie kwestia przypadku? Tak nie musi być – sprawdź, jakie rozwiązania wykorzystują właściciele i najemcy galerii handlowych, aby zapewnić klientom optymalne warunki. czytaj więcej


Five o’clock 2.0. Konsekwentny, ale zrównoważony rozwój to nasza rodzinna dewiza

Od importu pięciu herbat owocowych, aż po intensywny rozwój własnych sklepów stacjonarnych, zlokalizowanych w najlepszych obiektach handlowych – tak w wielkim skrócie można przedstawić koncept marki Five o’clock. Bartosz Siess oraz Magnus Brzezicki, właściciele marki Five o’clock opowiadają o rozwoju firmy na polskim rynku, specyfice branży oraz strategii działania, pozwalającej na efektywne budowanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa oraz kształtowanie świadomości brandu wśród konsumentów. czytaj więcej


MetronetPRO – moniotoring i rozliczenia zużycia mediów

Bieżący nadzór i automatyczne rozliczenia mediów to popularne zagadnienie stosowane nie tylko w przedsiębiorstwach produkcyjnych i w „mieszkaniówce”, ale również w obiektach użyteczności publicznej, biurowcach oraz w dużych centrach handlowych. czytaj więcej


Staramy się nie tyle podążać za trendami, co je wyznaczać

Aby marka była silna, musi być powtarzalna – to teza, którą często podkreśla i z którą w pełni identyfikuje się firma Immofinanz. Firma, posiadając ugruntowaną pozycję w sektorze nieruchomości handlowych idzie o krok dalej i wprowadza koncept Top on STOP spełniący wysokie założenia zrównoważonego rozwoju. O aktualnej pozycji parków handlowych, działaniach komunikacyjnych marki oraz strategii rozwoju przedsiębiorstwa rozmawiamy z Magdaleną Kowalewską, Country Manager Operations Poland w IMMOFINANZ. czytaj więcej


Jak prowadzić marketing galerii handlowej w trakcie pandemii?

Teatr plenerowy, pikniki rodzinne na świeżym powietrzu, akcje pro sale promujące ekologię oraz wspierające lokalnych artystów, a przede wszystkim nieustanna troska o bezpieczeństwo klientów i pracowników centrum handlowego. Do tego pomoc placówkom medycznym oraz najbardziej potrzebującym osobom. Magnolia Park wie, jak skutecznie działać w trakcie pandemii. czytaj więcej


PickUpWall – dedykowane rozwiązanie dla centrów i sieci handlowych

PickUpWall Retailo to kolektomat – urządzenie pozwalające na przygotowanie przesyłki do samodzielnego odbioru przez klienta, działające na podobnej zasadzie jak popularne Paczkomaty. Usługa wdrożona przez Retailo w kontekście zachodzących zmian rynkowych cieszy się coraz większym zainteresowaniem. O zaletach rozwiązania, dedykowanego dla sieci sklepów detalicznych opowiada Tomasz Sąsiadek, CEO Retailo Sp. z o.o. czytaj więcej


Czytaj bezpłatnie Magazyn Galerie Handlowe ONLINE!

Źródło: Redakcja Galerie Handlowe

Fotografia: Materiały prasowe

Data publikacji: 3 listopada 2021