DEKORACJE ŚWIĄTECZNE CENTRÓW HANDLOWYCH I SKLEPÓW 2021
Przedstaw wizerunek swojego centrum handlowego lub punktu sprzedaży wraz z podsumowaniem działań w okresie świątecznym!
CO PROPONUJEMY?
Sesja fotograficzna dekoracji świątecznych i sklepów w centrach handlowych 2021, realizowana przez redakcję Magazynu Galerie Handlowe to doskonała forma promocji centrum handlowego i sieci sprzedaży oraz ich działań w okresie świątecznym! Centra handlowe, które do 05 listopada 2021 roku zdecydują się na współpracę redakcyjną w zakresie redakcyjnej sesji fotograficznej, otrzymają pakiet 20 profesjonalnych zdjęć wysokiej rozdzielczości, fotorelację redakcyjną na stronach serwisów informacyjnych Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl, prezentowaną klientom indywidualnym oraz partnerom biznesowym.
Pakiet 20 zdjęć naziemnych wysokiej rozdzielczości (JPG).
Prawa autorskie do dowolnego dysponowania fotografiami.
Komentarz ekspercki wkomponowany w fotogalerię na łamach portalu Galeriehandlowe.pl oraz profili redakcyjnych w serwisie Linked IN.
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?
Zapraszamy do współpracy redakcyjnej wszystkie centra handlowe i sklepy detaliczne, które w nadchodzącym okresie Świąt Bożego Narodzenia będą eksponowały oryginalne i atrakcyjne wizualnie dekoracje świąteczne. Zapraszamy również firmy oferujące rozwiązania w zakresie iluminacji świetlnych i aranżacji wnętrz – w tym szczególnym okresie w roku, NIE MOŻE TU PAŃSTWA ZABRAKNĄĆ!
Dyrektorzy centrów handlowych w całej Polsce
Właściciele Parków Handlowych
Firmy zarządzające centrami outletowymi
Sieci sklepów detalicznych o oryginalnych wystrojach świątecznych
Firmy świadczące usługi aranżacji wnętrz i iluminacji świetlnych
Galeria zdjęć redakcyjnych, zrealizowanych w ustalonym terminie wsparta będzie wypowiedzią eksperta, reprezentującego obiekt handlowy lub sieć sprzedaży i będzie dotyczyła kwestii związanych z funkcjonowaniem centrum / sklepu i jego ofertą dla klientów w okresie Świąt Bożego Narodzenia.
W jaki sposób obiekt / sklep przygotowywany jest do Świąt Bożego Narodzenia w 2021 roku?
Akcje promocyjne i marketingowe organizowane w okresie Świąt i poświątecznych wyprzedaży.
Podsumowanie kluczowych działań i podjętych decyzji w 2021 r. Co udało się osiągnąć?
Obecny tennant mix / rozwój. Nowe marki w obiekcie / kolejne punkty sprzedaży.
Bezpieczeństwo klientów w okresie przedświątecznej sprzedaży.
Kierunek obranych działań na rok 2022.
DOSTĘPNA FORMA UCZESTNICTWA:
Rodzaj formy reklamowej: merytoryczno-graficzna
Miejsce publikacji: branżowe serwisy informacyjne: Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl
Zawartość ekspozycji: galeria zdjęć + komentarz ekspercki + dane eksperta
Ilość znaków: do 5000 zzs.
Link do strony www w publikacji: TAK
Dodatkowa promocja na Linked IN: TAK
Data emisji: styczeń 2022 r.
CENA PROMOCYJNA: 2299 zł netto + koszty dojazdu (przecena z 4900 zł)
Zobacz przykładowe publikacje z poprzednich edycji!
PROMOCJA CENOWA WAŻNA JEST DO DNIA 10-12-2021. NIE ZWLEKAJ! ZAMÓW FOTORELACJĘ JUŻ TERAZ!
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska