Dołącz do Multiwywiadu: Nowoczesny klient – nowoczesny sklep!
czyli o czym dziś warto pamiętać podczas projektowania i aranżacji przestrzeni handlowych?
O PROJEKCIE
Multiwywiad: „Nowoczesny Klient – nowoczesny sklep” to rozmowa na łamach marcowego wydania Magazynu Galerie Handlowe Online, z przedstawicielami sklepów detalicznych, obiektów handlowych i firm świadczących usługi w zakresie aranżacji i wyposażania powierzchni handlowych. Odpowiednia aranżacja takich miejsc to bowiem kluczowa kwestia dla wielu właścicieli obiektów handlowych i zarządzających sieciami sklepów detalicznych, otwierających lub modernizujących swoje stacjonarne punkty sprzedaży. Właściwie zaplanowana i zaprojektowana przestrzeń uwzględniająca nowoczesne i atrakcyjne formy komunikacji wizualnej i ekspozycji produktów może przyciągnąć do sklepu więcej klientów, a także zwiększyć ich zadowolenie z zakupów i zachęcić do ponownego odwiedzenia punktu sprzedaży. W artykule poruszymy najważniejsze aspekty związane z aranżacją nowoczesnej przestrzeni handlowej w sklepach detalicznych, takie jak odpowiednie rozmieszczenie i eksponowanie produktów, wykorzystanie technologii i ekologicznych elementów dekoracyjnych, a także poznamy sposoby na stworzenie przyjaznego i atrakcyjnego dla klientów wnętrza handlowego.
Dołącz do Multiwywiadu prezentowanego dyrektorom obiektów handlowych i sklepów detalicznych i odpowiedz na poniższe pytania! EMISJA – MARZEC 2023.
MULTIWYWIAD
MULTIWYWIAD to pakiet zagadnień tematycznych, na które odpowiedzi będą udzielali przedstawiciele firm świadczących usługi z zakresu projektowania, aranżacji i wyposażenia wnętrz handlowych, a także przedstawiciele obiektów handlowych i sklepów detalicznych. Poruszane zagadnienia obejmują najważniejsze obszary funkcjonowania i zaprezentowane zostaną kluczowym odbiorcom w sektorze handlu i nieruchomości handlowych
DOŁĄCZ DO ROZMOWY I ODPOWIEDZ NA NASZE PYTANIA:
W jaki sposób projektowanie współczesnych przestrzeni handlowych może wyróżnić dany obiekt handlowy i wpływać na doświadczenie zakupowe jego klientów? O czym warto pamiętać podczas planowanych modernizacji lub otwierania nowych punktów handlowych?
Czy dzisiejsze sklepy i obiekty handlowe powinny być bardzo nowoczesne pod względem architektonicznym i technologicznym, czy też mogą być równie skuteczne, jeśli są bardziej tradycyjne w swoim wyglądzie? Jakie są oczekiwania współczesnych konsumentów w tym aspekcie – co wynika z Państwa obserwacji?
Jaką rolę w odpowiedniej aranżacji przestrzeni handlowej i ekspozycji jej oferty odgrywa aspekt ekologiczny? Jaka jest świadomość ekologiczna producentów oraz oczekiwania właścicieli obiektów handlowych i sklepów?
Z których narzędzi komunikacji cyfrowej warto dziś korzystać? Które z nich szczególnie zwracają uwagę odbiorców i wzbudzają ich zaangażowanie ich podczas zakupów?
Czy aspekty jak np. sklepy bez kasjerów, automatyczne systemy zbierania zamówień, chat-boty, wirtualni doradcy, personalizacja i sugerowanie oferty są nieuniknioną przyszłością handlu i mogą znacząco wpłynąć na decyzje konsumentów o zakupie w danym miejscu? Na jakie udogodnienia będzie zwracał uwagę nowoczesny klient podczas zakupów i jaką rolę będzie odgrywał w przyszłości kontakt z drugim człowiekiem?
ODBIORCY: CAŁA BRANŻA, W CAŁEJ POLSCE!
WŁAŚCICIELE I ZARZĄDCY 1000 CENTRÓW, GALERII I PARKÓW HANDLOWYCH ORAZ SIECI SKLEPÓW DETALICZNYCH!
Właściciele obiektów handlowych w całej Polsce.
Firmy zarządzające centrami i galeriami handlowymi.
Właściciele obiektów outletowych i parków handlowych.
Dyrektorzy ponad 500 sieci sklepów detalicznych.
Firmy świadczące usługi w zakresie aranżacji i wyposażania wnętrz sklepowych.
Miejsce publikacji: Magazyn Galerie Handlowe Online (wyd. marzec 2023)
Forma przekazu: pakiet odpowiedzi na wybrane zagadnienia redakcyjne
Objętość: uzależniona od obszerności odpowiedzi (liczba znaków nie jest limitowana).
Materiały uzupełniające: Zdjęcie eksperta + stanowisko + informacje o firmie dodatkowe materiały zdjęciowe.
Termin zgłoszeń uczestnictwa: do 17-02-2023 r.
Termin zamknięcia projektu: do 24-02-2023 r.
Termin emisji i dystrybucji Multiwywiadu: 06-03-2023 r.
CENA UDZIAŁU W MULTIWYWIADZIE: 1899 zł netto (przecena z 4999 zł)
Do zamknięcia projektu pozostało:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska