Dołącz do Multiwywiadu:

Ładowarki elektryczne w centrach handlowych. Wyzwania i możliwości związane z implementacją AFIR 2024

O PROJEKCIE

Multiwywiad: „Nowoczesny Klient – nowoczesny sklep” to rozmowa na łamach marcowego wydania Magazynu Galerie Handlowe Online, z przedstawicielami sklepów detalicznych, obiektów handlowych i firm świadczących usługi w zakresie aranżacji i wyposażania powierzchni handlowych.  Odpowiednia aranżacja przestrzeni handlowych to kluczowa kwestia dla wielu właścicieli obiektów handlowych i zarządzających sieciami sklepów detalicznych, otwierających lub modernizujących swoje stacjonarne punkty sprzedaży. Właściwie zaplanowana i zaprojektowana przestrzeń uwzględniająca nowoczesne i atrakcyjne formy komunikacji wizualnej i ekspozycji produktów może przyciągnąć do sklepu więcej klientów, a także zwiększyć ich zadowolenie z zakupów i zachęcić do ponownego odwiedzenia punktu sprzedaży. Dołącz do Multiwywiadu prezentowanego dyrektorom obiektów handlowych i sklepów detalicznych i odpowiedz na poniższe pytania! EMISJA – MARZEC 2023.

MULTIWYWIAD

MULTIWYWIAD to pakiet zagadnień tematycznych, na które odpowiedzi będą udzielali przedstawiciele firm świadczących usługi z zakresu projektowania,  aranżacji i wyposażenia wnętrz handlowych, a także przedstawiciele obiektów handlowych i sklepów detalicznych. Poruszane zagadnienia obejmują najważniejsze obszary funkcjonowania i zaprezentowane zostaną kluczowym odbiorcom w sektorze handlu i nieruchomości handlowych

 

DOŁĄCZ DO ROZMOWY I ODPOWIEDZ NA NASZE PYTANIA:

  • W jaki sposób projektowanie przestrzeni handlowych może wpływać na doświadczenie zakupowe klientów?
  • Czy nowoczesne sklepy i obiekty handlowe muszą być bardzo nowoczesne pod względem architektonicznym i technologicznym, czy też mogą być równie skuteczne, jeśli są bardziej tradycyjne w swoim wyglądzie? Jakie są dzisiejsze oczekiwania klientów w tym aspekcie i co wynika z Państwa obserwacji?
  • W jaki sposób nowoczesne rozwiązania technologiczne i marketingowe budują zaangażowanie konsumentów podczas zakupów?
  • Czy aspekty i technologie takie jak np. sklepy bez kasjerów, automatyczne systemy zbierania zamówień, personalizacja i sugerowanie oferty są przyszłością handlu i mogą znacząco wpłynąć na decyzje konsumentów o zakupie w danym miejscu?

ODBIORCY: CAŁA BRANŻA, W CAŁEJ POLSCE!

WŁAŚCICIELE I ZARZĄDCY 1000 CENTRÓW, GALERII I PARKÓW HANDLOWYCH ORAZ SIECI SKLEPÓW DETALICZNYCH!

  • Właściciele obiektów handlowych w całej Polsce.
  • Firmy zarządzające centrami i galeriami handlowymi.
  • Właściciele obiektów outletowych i parków handlowych.
  • Dyrektorzy ponad 500 sieci sklepów detalicznych.
  • Firmy świadczące usługi w zakresie aranżacji i wyposażania wnętrz sklepowych.

Do emisji projektu pozostało:

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach