Dołącz do Multiwywiadu: Nowoczesny klient – nowoczesny sklep!

czyli o czym dziś warto pamiętać podczas projektowania i aranżacji przestrzeni handlowych?

O PROJEKCIE

Multiwywiad: „Nowoczesny Klient – nowoczesny sklep” to rozmowa na łamach marcowego wydania Magazynu Galerie Handlowe Online, z przedstawicielami sklepów detalicznych, obiektów handlowych i firm świadczących usługi w zakresie aranżacji i wyposażania powierzchni handlowych.  Odpowiednia aranżacja takich miejsc to bowiem kluczowa kwestia dla wielu właścicieli obiektów handlowych i zarządzających sieciami sklepów detalicznych, otwierających lub modernizujących swoje stacjonarne punkty sprzedaży. Właściwie zaplanowana i zaprojektowana przestrzeń uwzględniająca nowoczesne i atrakcyjne formy komunikacji wizualnej i ekspozycji produktów może przyciągnąć do sklepu więcej klientów, a także zwiększyć ich zadowolenie z zakupów i zachęcić do ponownego odwiedzenia punktu sprzedaży. W artykule poruszymy najważniejsze aspekty związane z aranżacją nowoczesnej przestrzeni handlowej w sklepach detalicznych, takie jak odpowiednie rozmieszczenie i eksponowanie produktów, wykorzystanie technologii i ekologicznych elementów dekoracyjnych, a także poznamy sposoby na stworzenie przyjaznego i atrakcyjnego dla klientów wnętrza handlowego.

Dołącz do Multiwywiadu prezentowanego dyrektorom obiektów handlowych i sklepów detalicznych i odpowiedz na poniższe pytania! EMISJA – MARZEC 2023.

MULTIWYWIAD

MULTIWYWIAD to pakiet zagadnień tematycznych, na które odpowiedzi będą udzielali przedstawiciele firm świadczących usługi z zakresu projektowania,  aranżacji i wyposażenia wnętrz handlowych, a także przedstawiciele obiektów handlowych i sklepów detalicznych. Poruszane zagadnienia obejmują najważniejsze obszary funkcjonowania i zaprezentowane zostaną kluczowym odbiorcom w sektorze handlu i nieruchomości handlowych

 

DOŁĄCZ DO ROZMOWY I ODPOWIEDZ NA NASZE PYTANIA:

  • W jaki sposób projektowanie współczesnych przestrzeni handlowych może wyróżnić dany obiekt handlowy i wpływać na doświadczenie zakupowe jego klientów? O czym warto pamiętać podczas planowanych modernizacji lub otwierania nowych punktów handlowych?
  • Czy dzisiejsze sklepy i obiekty handlowe powinny być bardzo nowoczesne pod względem architektonicznym i technologicznym, czy też mogą być równie skuteczne, jeśli są bardziej tradycyjne w swoim wyglądzie? Jakie są oczekiwania  współczesnych konsumentów w tym aspekcie –  co wynika z Państwa obserwacji?
  • Jaką rolę w odpowiedniej aranżacji przestrzeni handlowej i ekspozycji jej oferty odgrywa aspekt ekologiczny? Jaka jest świadomość ekologiczna producentów oraz oczekiwania właścicieli obiektów handlowych i sklepów?
  • Z których narzędzi komunikacji cyfrowej warto dziś korzystać? Które z nich szczególnie zwracają uwagę odbiorców i wzbudzają ich zaangażowanie ich podczas zakupów?
  • Czy aspekty jak np. sklepy bez kasjerów, automatyczne systemy zbierania zamówień, chat-boty, wirtualni doradcy, personalizacja i sugerowanie oferty są nieuniknioną przyszłością handlu i mogą znacząco wpłynąć na decyzje konsumentów o zakupie w danym miejscu? Na jakie udogodnienia będzie zwracał uwagę nowoczesny klient podczas zakupów i jaką rolę będzie odgrywał w przyszłości kontakt z drugim człowiekiem?

ODBIORCY: CAŁA BRANŻA, W CAŁEJ POLSCE!

WŁAŚCICIELE I ZARZĄDCY 1000 CENTRÓW, GALERII I PARKÓW HANDLOWYCH ORAZ SIECI SKLEPÓW DETALICZNYCH!

  • Właściciele obiektów handlowych w całej Polsce.
  • Firmy zarządzające centrami i galeriami handlowymi.
  • Właściciele obiektów outletowych i parków handlowych.
  • Dyrektorzy ponad 500 sieci sklepów detalicznych.
  • Firmy świadczące usługi w zakresie aranżacji i wyposażania wnętrz sklepowych.

Do zamknięcia projektu pozostało:

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z przesyłanym zapytaniem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub usunięcia. Administratorem danych osobowych jest CentraNet s.c. z siedzibą przy ul. Wronczyńskiej 10, 60-102 Poznań, NIP: 779-229-41-26. REGON: 300383836. Szczegółowe informacje związane z zakresem wykorzystania udostępnionych danych zawarte są TUTAJ