E-COMMERCE EXPERT 2022

Zaprezentuj swoje produkty i narzędzia wspierające handel internetowy oraz  komunikację z konsumentami dla producentów i właścicieli 5000 e-sklepów w Polsce!

O PROJEKCIE

e-COMMERCE EXPERT 2022 to II EDYCJA internetowego projektu wydawniczego o charakterze B2B, przygotowywanego przez redakcję branżowego Magazynu GALERIE HANDLOWE. Projekt merytorycznie skierowany jest do producentów oraz właścicieli 5000 sklepów internetowych, oferujących produkty zarówno dla odbiorców indywidualnych jak i biznesowych, poszukujących atrakcyjnych rozwiązań i efektywnych narzędzi wspierających proces sprzedaży w internecie. e-COMMERCE EXPERT stanowi doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich zajmujących się e-handlem, a także daje możliwość promocji i prezentacji narzędzi dedykowanych procesom wsparcia sprzedaży, komunikacji czy obsługi klienta. Termin wydania II edycji:  LISTOPAD 2022!

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?

Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy, których oferta i działalność związana jest z tematyką projektu, poszukujących nowych odbiorców usług w obszarze sprzedaży elektronicznej. Jeśli proponujesz rozwiązania z zakresu marketingu i komunikacji, SEO, tworzenia sklepów internetowych, wdrażania programów lojalnościowych, projektowania aplikacji mobilnych i przechowywania lub dostarczania towarów do konsumentów – NIE MOŻE CIĘ TU ZABRAKNĄĆ!

 

  • Agencje interaktywne, projektujące sklepy internetowe
  • Liderzy sektora e-commerce
  • Firmy oferujące powierzchnie magazynowe
  • Firmy oferujące pozycjonowanie i usługi SEO
  • Agencje wspierające komunikację w social mediach
  • Agencje zajmujące się marketingiem i komunikacją online
  • Firmy kurierskie i transportowe
  • Firmy wdrażające aplikacje mobilne
  • Agencje fotograficzne i video
  • Twórcy programów partnerskich i lojalnościowych
  • Banki i oferenci metod płatności
  • Firmy doradcze i konsultingowe
  • Firmy wdrażające rozwiązania z zakresu optymalizacji procesów sprzedażowych
  • Wszystkie inne firmy świadczące usługi dla e-sklepów

 

ODBIORCY I DYSTRYBUCJA

Magazyn ECOMMERCE EXPERT będzie opracowany w wersji ONLINE i dystrybuowany do ponad 5000 sklepów internetowych w całej Polsce, w tym także producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających własne kanały sprzedaży internetowej lub dystrybuujących towary za pośrednictwem witryn partnerów handlowych. Odbiorcami projektu będą głównie:

  • e-sklepy w ofertą produktów do aranżacji wnętrz
  • e-sklepy z ofertą odzieżową i obuwniczą
  • e-sklepy z ofertą RTV / AUDIO
  • e-sklepy z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
  • e-sklepy ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
  • e-sklepy ze sprzętem FOTO / VIDEO
  • e-sklepy z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
  • e-sklepy z ofertą dla domu i ogrodu
  • e-sklepy z urządzeniami elektronicznymi
  • e-sklepy z artykułami spożywczymi
  • e-sklepy z suplementami i odżywkami
  • e-sklepy z artykułami aranżacji wnętrz
  • e-sklepy z artykułami dla zwierząt
  • e-sklepy ze sprzętem komputerowym
  • e-sklepy z artykułami przemysłowymi

WYBRANA TEMATYKA

Poruszane na łamach projektu zagadnienia oscylują wokół tematów, związanych ze wsparciem procesu sprzedaży online, bieżącej obsługi klienta, marketingu i komunikacji, sposobu wykorzystania najefektywniejszych narzędzi oraz aktualnych trendów i prognoz rynkowych.

 

  • E-commerce w latach 2023-2025. Rynek handlu elektronicznego i prognozy jego rozwoju.
  • Big data i jego zastosowanie w e-commerce.
  • Własny sklep internetowy czy platforma sprzedażowa – od czego warto zacząć?
  • Szybkość realizacji zamówienia i łatwy odbiór towarów – co oferują współczesne firmy kurierskie?
  • Sektor płatności w e-commerce – perspektywy rozwoju dla klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Kup teraz zapłać później, czyli jak e-sklepy zachęcają konsumentów do zakupu?
  • Analityka w logistyce i korzyści wynikające ze stosowania nowoczesnych technologii.
  • Technologie marketingowe i rola sztucznej inteligencji w segmencie e-commerce.
  • Rozwiązania wspierające e-handel – od poprawy obsługi klienta po optymalizację operacji w łańcuchu dostaw.
  • Programy bonusowe i lojalnościowe – dlaczego warto z nich korzystać?
  • Obieg dokumentów w zarządzaniu e-sklepem – o czym warto pamiętać?
  • Ekologia w e-commerce i rozwiązania dla zrównoważonego rozwoju.
  • Pozytywne doświadczenia zakupowe – jak je wzbudzić wśród e-konsumentów?
  • E-sklep kontra e-konsument, czyli co charakteryzuje wspłczesne rozwiązania do mediacji online?
  • Automaty paczkowe z coraz popularniejsze – dlaczego warto postawić na sprawdzone rozwiązania?
  • Jak ograniczać zwroty towarów w e-commerce?
  • Ekspansja e-sklepu na rynki zagraniczne – od czego zacząć?
  • Bezpieczeństwo i sprawdzone rozwiązania w płatnościach online.
  • Opakowanie i personalizacja produktu w handlu internetowym.
  • Jak efektywnie zwiększyć widoczność sklepu internetowego w wyszukiwarkach?
  • Rola mediów społecznościowych w e-commerce, a efektywność w dotarciu do konsumenta.
  • Proces posprzedażowy i obsługa serwisowa – jak umiejętnie dbać o klientów i sprawić, aby powracali?
  • Rozwój rynku e-grocery w Polsce i rozwiązania wspierające sprzedaż w tym obszarze.
  • i wiele innych…

FORMY UCZESTNICTWA DOSTĘPNE W MAJOWEJ PROMOCJI CENOWEJ

Jeśli Twoja firma świadczy usługi z zakresu wsparcia sprzedaży online lub oferuje narzędzia dedykowane sklepom internetowym – nie może Cię tu zabraknąć! Ekspertom biorącym udział w projekcie proponujemy następujące formy uczestnictwa:

 

REKLAMA GRAFICZNA

  • Forma promocji: reklama graficzna
  • Zaszyty link do strony www: TAK
  • Rozmiar: 205×280 mm / 200 PPI
  • Format: JPG / PDF
  • CENA PROMOCYJNA: 999 zł netto / 1 strona (przecena z 1999 zł)

ARTYKUŁ (ADVERTORIAL)

  • Rodzaj formy reklamowej: merytoryczna
  • Zawartość: tekst + zdjęcia
  • Ilość znaków: od 3000 – 6000 w zależności od wariantu
  • Notka o firmie: TAK
  • Wyróżniony adres www: TAK
  • Artykuł linkuje do strony www: TAK
  • Reemisja artykułu w serwisach informacyjnych Wydawnictwa
  • CENA PROMOCYJNA: 1999 zł netto / 1 strona (przecena z 3999 zł) lub 2499 zł / rozkładówka (przecena z 4999 zł)

WYWIAD Z EKSPERTEM (4-6 stron)

  • Rodzaj formy reklamowej: rozmowa dedykowana
  • Liczba pytań redakcyjnych: 10-15 zagadnień branżowych
  • Wielkość ekspozycji: 4-6 stron (w zależności od ilości kontentu)
  • Zawartość: tekst + galeria zdjęć
  • Adres strony www z aktywnym linkiem: TAK
  • Notka o firmie: TAK
  • Portret Eksperta to dodatkowe 10-15 pytań związanych z zainteresowaniami i doświadczeniem eksperta
  • Ilość znaków: 15000 zzs. (wielkość orientacyjna)
  • Reemisja wywiadu w serwisach informacyjnych Wydawnictwa
  • CENA PROMOCYJNA: 3999 zł netto (przecena z 7999 zł)

STATUS PARTNERA STRATEGICZNEGO (10 stron +)

  • Wywiad z Ekspertem Twojej firmy (6 stron) na temat oferowanych rozwiązań
  • Wizerunkowa reklama graficzna (2 strony), linkująca do strony internetowej Twojej firmy
  • Artykuł sponsorowany (2 strony), opisujący szczegółowo kluczową usługę lub produkt
  • Specjalne podziękowania za wsparcie na wstępie projektu
  • Ekspozycja logotypu Partnera Strategicznego na okładce projektu wydawniczego
  • Reemisja wywiadu online na stronie internetowej www.magazyngalerie.pl
  • Promocja rozmowy z Ekspertem na profilach redakcyjnych serwisu Linked IN
  • CENA PROMOCYJNA: 5999 zł netto (przecena z 14999 zł)

EMISJA: LISTOPAD 2022

PROMOCJA CENOWA WAŻNA JEST DO DNIA 30-09-2022. NIE ZWLEKAJ! DOŁĄCZ DO PROJEKTU JUŻ TERAZ! POZOSTAŁO:

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

ZOBACZ POPRZEDNIĄ EDYCJĘ PROJEKTU!

 


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I BĄDŹ OBECNY W PROJEKCIE E-COMMERCE EXPERT 2022!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z przesyłanym zapytaniem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub usunięcia. Administratorem danych osobowych jest CentraNet s.c. z siedzibą przy ul. Wronczyńskiej 10, 60-102 Poznań, NIP: 779-229-41-26. REGON: 300383836. Szczegółowe informacje związane z zakresem wykorzystania udostępnionych danych zawarte są TUTAJ