Wywiad + pakiet 3 artykułów w Magazynie Galerie Handlowe Online!

Zaplanuj kampanię promującą ofertę Twojej firmy, prezentowaną dyrektorom zarządzającym i menadżerom 500 sieci sklepów detalicznych oraz 750 centrów handlowych z całej Polski!

O KAMPANII

Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online oferuje pakiet czterech aktywności merytorycznych, skoncentrowanych na szerokiej prezentacji ofert firm, które posiadają dedykowane rozwiązania dla sektora RETAIL i nieruchomości handlowych. W skład kampanii wchodzi wywiad z Zarządem (pilot lub podsumowanie kampanii) oraz trzy odrębne artykuły tematyczne, opisujące Państwa rozwiązania, wdrożenia i korzyści wynikające ze współpracy dla partnerów biznesowych.

INFORMACJE W PIGUŁCE:

  • MIEJSCE EMISJI: Magazyn B2B Galerie Handlowe Online
  • TERMIN EMISJI: 2024 (marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień)
  • ODBIORCY: 750 centrów handlowych i 500 sieci handlowych
  • OBJĘTOŚĆ: 4-6 stron (wywiad) + 3 publikacje (całostronicowe)
  • PRZYKŁADOWE ZAGADNIENIA: poniżej.

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?

Magazyn Galerie Handlowe dystrybuowany w wersji ONLINE do ponad 10.000 menadżerów sektora handlu i nieruchomości handlowych w całej Polsce, w tym również firm świadczących usługi dla branży RETAIL. W nadchodzącym wydaniu powinni wziąć udział przede wszystkim:

  • eksperci z obszaru facility management
  • właściciele agencji reklamowych
  • przedstawiciele firm eventowych
  • projektanci mebli i ekspozytorów produktowych
  • eksperci sektora energetycznego
  • firmy remontowo-budowlane
  • właściciele agencji komunikacyjnych i PR
  • agencje ochrony i monitoringu wizyjnego
  • eksperci firm doradczych i konsultingowych
  • domy mediowe
  • agencje OOH i DOOH
  • firmy oświetleniowe
  • architekci i projektanci wnętrz komercyjnych
  • firmy oferujące rozwiązania proekologiczne
  • firmy porządkowe i utrzymania terenów zielonych

PRZYKŁADOWE ZAGADNIENIA WYWIADU

Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa firmy, dotychczasowymi osiągnięciami, planami rozwoju oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wpływ na dalsze działania operacyjne. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od profilu działalności i Państwa preferencji. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:

 

  • Rys historyczny i pozycja rynkowa przedsiębiorstwa.
  • Specyfika oferty – produkty i usługi dla segmentu RETAIL i nieruchomości handlowych.
  • Innowacje technologiczne i ich implementacja u wybranych partnerów biznesowych.
  • Zrównoważony rozwój – aspekty ekologiczne, społeczne i etyczne w działalności firmy.
  • Wykorzystywanie trendów rynkowych do budowania pozycji rynkowej i przewagi konkurencyjnej.
  • Kampanie marketingowe i metody budowania zaufania.
  • Strategie działań w dobie zmieniających się preferencji klientów i trendów zakupowych.
  • Partnerstwo w relacjach biznesowych – jak osiągnąć wspólny wzrost?
  • Korzyści wynikające ze współpracy dla potencjalnych partnerów biznesowych.
  • Prognozy rynkowe dla branży i plany oraz strategie działań na 2024 rok.


6 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO ZAMÓWIĆ WYWIAD W MAGAZYNIE GALERIE HANDLOWE ONLINE:

1. Targetowanie audytorium

Magazyn Galerie Handlowe Online, jako stricte branżowe e-czasopismo online przyciąga czytelników zainteresowanych określonym zakresem informacji, w tym przypadku handlem i nieruchomościami handlowymi. To oznacza, że wywiad dotrze do przedstawicieli branży, zainteresowanych jej funkcjonowaniem, efektywnymi strategiami działań, nowościami produktowymi i rozwiązaniami optymalizującymi działalność nieruchomości handlowych i sklepów detalicznych.

2. Profesjonalna ekspozycja i szansa na lepszą współpracę

Zamieszczenie wywiadu w nadchodzącym numerze pozwoli także na szeroką ekspozycję firmy wśród profesjonalistów związanych z handlem i nieruchomościami handlowymi. To ważne, ponieważ pozwala wypromować markę w odpowiednim środowisku biznesowym.

3. Pozycjonowanie jako Ekspert:

Udzielając wywiadu, można podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi rozwiązań kluczowych problemów. Dzięki temu łatwo o renomę Eksperta w danym segmencie usług, co z pewnością przyczyni się do budowania zaufania wśród potencjalnych partnerów biznesowych.

4. Generowanie leadów:

Wywiad ma charakter wielowątkowy i powinien zawierać najważniejsze i praktyczne informacje, a także podkreślać efekty działań i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej – co może zainteresować potencjalnych klientów i skłonić ich do nawiązania kontaktu. To może przyczynić się do generowania leadów, które mogą przekształcić się w konwersje.

5. Wyróżnienie się na tle konkurencji:

Zamieszczenie wywiadu w branżowym czasopiśmie daje firmie przewagę konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i ukazanie aspektów, które wyróżniają ofertę względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym klientom.

6. Współpraca i partnerstwa:

Wywiad może zwrócić uwagę innych firm z branży, które mogą być zainteresowane współpracą lub partnerstwem. Dzięki temu można otworzyć nowe możliwości biznesowe i efektywniej rozwijać swoją działalność.

 

CO OBEJMUJE WSPÓŁPRACA?

  • Ekspozycję rozmowy o objętości od 4-6 stron na łamach Magazynu Galerie Handlowe Online.
  • Emisję trzech artykułów tematycznych w 3 kolejnych e-wydaniach pisma (z opcją wymiany na reklamę wizerunkową).
  • Promocję rozmowy dla przedstawicieli ponad 750 centrów handlowych i 500 sieci sklepów detalicznych.
  • Zestaw 10-15 pytań branżowych, opartych o Państwa preferencje i aktualne trendy rynkowe.
  • Zestaw opcjonalnych pytań personalnych, eksponujących doświadczenia i zainteresowania Eksperta.
  • Galerię zdjęć i grafik prezentujących produkty, usługi, wydarzenia, etc.
  • Wybicia kluczowych fragmentów wypowiedzi.
  • Adres do strony internetowej.

 

DO WYDANIA MARCOWEGO NUMERU POZOSTAŁO:

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

NAPISZ DO NAS I ZAPYTAJ O WARUNKI ZAMIESZCZENIA WYWIADU!