Realizacje Agencji Komunikacji ŻYCIE_2

Agencja Komunikacji Życie: Poznaj najlepsze realizacje z 2021 roku

Nie przespaliśmy pandemii i zrobiliśmy duży krok naprzód. Robimy najciekawsze eventy i to nas wyróżnia — mówi Maja Dylczyk, Dyrektor Zarządzająca Agencją Komunikacji ŻYCIE. Poznaj najlepsze realizacje agencji z 2021 roku!


Wystawa Aut (Centrum Janki)
We wrześniu 2021 roku zorganizowaliśmy wystawę, na której zaprezentowaliśmy 12 wyjątkowych pojazdów. Najstarsze pochodziły z początku XX wieku, a najmłodszy miał kilka lat. Do każdego auta dobraliśmy stylizację i zapach. Ubrania i perfumy pochodziły z oferty najemców Centrum Janki. Wszystko zaprezentowaliśmy w pięknej florystycznej dekoracji. Wystawa była bardzo zmysłowym doświadczeniem. Cieszyła się ogromnym zainteresowaniem klientów, którzy doceniali możliwość obserwowania aut z bliska. O bezpieczeństwo widzów i eksponatów dbały nasze hostessy. Gościem specjalnym był STYLEMEN.

Akcja Bonowa (10 realizacji w różnych galeriach)
Wiele galerii w Polsce nie ma systemu kart podarunkowych, co uniemożliwia organizację akcji buy&get. Mamy rozwiązanie tego problemu! To akcja bonowa, którą tylko w zeszłym roku zrealizowaliśmy ponad 10 razy. Wydajemy bony klientom, którzy spełnili warunki udziału w akcji. Następnie oni płacą bonami w sklepach najemców. Na koniec dnia wykupujemy bony u najemców. Na udział w naszych akcjach zgadzało się 70-80% najemców. Średnio 93% klientów zrealizowało bony. Czas trwania akcji to 3-7 dni. Sprzedaż wzrasta fantastycznie! Akcja jest niskobudżetowa i może sobie na nią pozwolić każda galeria. Jesteśmy w stanie wyprodukować ją w 3 tygodnie. Mamy 5 gotowych koncepcji scenograficznych.

Otwarcie sklepów Karl Lagerfeld i Clarks (Factory Kraków)
W zeszłym roku otworzyliśmy sklepy ponad 15 różnych marek. Na otwarciu butiku KARLA LAGERFELDA rozdawaliśmy buteleczki szampana. Otwarcie sklepu CLARKS miało miejsce w grudniu. Klientom, którzy zrobili w nim zakupy, wręczyliśmy porcję ulubionego świątecznego puddingu królowej Elżbiety II. Obsługę wystylizowaliśmy z królewskim rozmachem.

Akcja” Nie bądź Łosiem – zostań Reniferem” (NoVa Park)
Stworzyliśmy kampanię komunikacyjno-eventową w świątecznym klimacie. Miała zachęcić klientów do noszenia maseczek w galerii. Akcja trwała 7 dni. Nasze hostessy w stylizacjach reniferów poruszały się po galerii na wrotkach i rozdawały maseczki z charakterystycznym czerwonym noskiem. Wydarzeniu towarzyszył konkurs dla najemców i klientów. Akcja przyniosła efekty – liczba osób noszących maseczki znacząco wzrosła!

Festiwal kwiatów i roślin (Galeria Kazimierz)
Pierwszy raz zrealizowaliśmy nasz najnowszy projekt – festiwal kwiatów i roślin. Wydarzenie było połączone z sąsiedzką wymianą roślin ozdobnych i możliwością skorzystania z porad ogrodników. W galerii pojawiło się ponad 30 000 roślin do kupienia. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Dzięki rozłożeniu w czasie udało się ją zrównoważyć footfallowo, co miało znaczenie dla bezpieczeństwa klientów.

Zapraszamy na nasz INSTAGRAM! Zdjęcia i opisy akcji znajdziecie na GALERIEZYCIA
(www.instagram.com/galeriezycia).

Źródło: Agencja Komunikacji Życie

Fotografia: Agencja Komunikacji Życie

Data publikacji: 17 marca 2022