MULTIWYWIAD – Bezpieczeństwo, czystość i serwis techniczny obiektów handlowych
czyli o czym dziś warto pamiętać w technicznym zarządzaniu obiektem handlowym?
O PROJEKCIE
Redakcja Magazynu GALERIE HANDLOWE przygotowuje obszerną rozmowę z ekspertami, specjalizującymi się w obsłudze nieruchomości handlowych w zakresie technicznego zarządzania budynkami, utrzymywania czystości oraz ochrony i monitoringu wizyjnego. Wydarzenia minionych lat, takie jak pandemia czy od niedawna wojna na Ukrainie wywarły znaczny wpływ na decyzje konsumentów w kontekście zakupów w obiektach handlowych. Właściciele i zarządcy centrów handlowych oraz sieci sklepów coraz częściej modernizują i optymalizują funkcjonowanie swoich obiektów, zapewniając odwiedzającym poczucie komfortu zakupów i bezpieczeństwa, wspartego innowacyjnymi systemami zabezpieczeń. Nie bez znaczenia pozostają najnowsze rozwiązania technologiczne, wspierające funkcjonowanie nieruchomości handlowych, począwszy od systemów informatycznych i monitoringu, przez usługi porządkowe, aż po kompleksowy serwis techniczny. Na co warto zwracać uwagę wybierając partnerów biznesowych do współpracy i jak osiągnąć najwyższą jakość, mając na względzie optymalizację kosztów? Dołącz do rozmowy i odpowiedz na poniższe pytania!
MULTIWYWIAD
MULTIWYWIAD to pakiet zagadnień tematycznych, na które odpowiedzi będą udzielali przedstawiciele firm świadczących usługi z zakresu technicznego zarządzania nieruchomościami komercyjnymi, a także właściciele i dyrektorzy obiektów handlowych. Poruszane zagadnienia obejmują najważniejsze obszary funkcjonowania.
DOŁĄCZ DO ROZMOWY I ODPOWIEDZ NA NASZE PYTANIA:
O czym powinni pamiętać właściciele nieruchomości handlowych, chcąc utrzymać dziś obiekt w możliwie najlepszej kondycji?
Jakie wymagania stawiają najczęściej przed Państwa zespołem właściciele nieruchomości handlowych? Którym z nich jest najtrudniej sprostać?
Co uległo zmianie w obszarze świadczonych przez Państwa usług na przestrzeni ostaniach lat?
Czy w obecnych, bardziej wymagających finansowo czasach, najlepsza oferta to ta najatrakcyjniejsza cenowo?
Jakie innowacje technologiczne są warte podkreślenia w świadczonych przez Państwa obszarach działalności?
Czy lepiej jest powierzyć obsługę obiektu jednej firmie świadczącej usługi komplementarnie, czy kilku różnym specjalistom?
Jakie korzyści ze współpracy biznesowej podkreślają Państwo swoim klientom przede wszystkim?
ODBIORCY: CAŁA BRANŻA, W CAŁEJ POLSCE!
WŁAŚCICIELE I ZARZĄDCY 1000 CENTRÓW, GALERII I PARKÓW HANDLOWYCH ORAZ DYREKTORZY SIECI SKLEPÓW DETALICZNYCH!
Właściciele obiektów handlowych w całej Polsce
Firmy zarządzające centrami i galeriami handlowymi
Właściciele obiektów outletowych i parków handlowych
Dyrektorzy ponad 500 sieci sklepów detalicznych
Firmy świadczące usługi w zakresie utrzymania technicznego nieruchomości
Miejsce publikacji: Magazyn Galerie Handlowe Online (wyd. grudzień 2022)
Forma przekazu: pakiet odpowiedzi na wybrane zagadnienia redakcyjne
Objętość: uzależniona od obszerności odpowiedzi (liczba znaków nie jest limitowana).
Materiały uzupełniające: Zdjęcie eksperta + BIO + dodatkowe materiały zdjęciowe.
Termin zgłoszeń uczestnictwa: do 14-11-2022 r.
Termin udzielenia odpowiedzi na pytania: do 21-11-2022 r.
Termin emisji i dystrybucji Multiwywiadu: 05-12-2022 r.
CENA UDZIAŁU W MULTIWYWIADZIE: 2999 zł netto (przecena z 6999 zł)
CENA REKLAMY GRAFICZNEJ: 999 zł netto (przecena z 2999 zł)
Do końca promocji cenowej pozostało:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska