MULTIWYWIAD: Ładowarki elektryczne w centrach i parkach handlowych
Wyzwania i możliwości związane z implementacją AFIR 2024
O PROJEKCIE
Redakcja Magazynu GALERIE HANDLOWE Online przygotowuje rozmowę z ekspertami w kontekście rozwoju sektora elektromobilności w Polsce, niosącego ze sobą szereg wyzwań dla włąścicieli i zarządców nieruchomości handlowych, szczególnie w kontekście przyszłego wprowadzenia rozporządzenia dotyczącego rozwoju infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych na rok 2024, ustanowionego przez AFIR (Alternative Fuel Infrastructure Regulation). Podstawowy cel rozporządzenia AFIR to wprowadzenie przepisów, gwarantujących szybki rozwój infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych i wodorowych na terenie UE. Sektor nieruchomości handlowych w Polsce będzie musiał dostosować się do przyspieszonego rozwoju elektromobilności, inwestując w infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych, spełniając przepisy prawne i tworząc opłacalne modele biznesowe. Wsparcie ze strony rządu, specjalistycznych firm oraz innowacyjne podejście do technologii mogą być kluczowe dla sukcesu w tym zakresie. Dołącz do rozmowy iodpowiedz na poniższe pytania!
MULTIWYWIAD
MULTIWYWIAD to pakiet zagadnień tematycznych, na które odpowiedzi będą udzielali przedstawiciele sektora handlu i nieruchomości handlowych oraz firm oferujących usługi z zakresu projektowania rozwiązań EV oraz zarządzania i serwisowania jej infrastruktury. Poruszane zagadnienia obejmują najważniejsze obszary funkcjonowania.
DOŁĄCZ DO ROZMOWY I ODPOWIEDZ NA NASZE PYTANIA:
Jak oceniają Państwo rozporządzenie AFIR i czas jego wdrożenia przypadający już na 14 kwietnia 2024 r?
Jakie wyzwania w Państwa ocenie stoją przed sektorem handlu i nieruchomości handlowych w kontekście rozwoju elektromobilności w Polsce?
Jakiego typu rozwiązania są przez Państwa oferowane dla właścicieli nieruchomości komercyjnych?
Na co powinni zwrócić uwagę inwestorzy w rozmowach z dostawcą tego typu rozwiązań?
ODBIORCY: CAŁA BRANŻA, W CAŁEJ POLSCE!
WŁAŚCICIELE I ZARZĄDCY 1000 CENTRÓW, GALERII I PARKÓW HANDLOWYCH ORAZ DYREKTORZY SIECI SKLEPÓW DETALICZNYCH!
Właściciele obiektów handlowych w całej Polsce
Firmy zarządzające centrami i galeriami handlowymi
Właściciele obiektów outletowych i parków handlowych
Dyrektorzy ponad 500 sieci sklepów detalicznych
Firmy świadczące usługi w zakresie utrzymania technicznego nieruchomości
Forma przekazu: pakiet odpowiedzi na wybrane zagadnienia redakcyjne
Objętość: uzależniona od obszerności odpowiedzi (liczba znaków nie jest limitowana).
Materiały uzupełniające: Zdjęcie eksperta + BIO + dodatkowe materiały zdjęciowe.
Termin zgłoszeń uczestnictwa: do 15-11-2023 r.
Termin udzielenia odpowiedzi na pytania: do 24-11-2023 r.
Termin emisji i dystrybucji Multiwywiadu: 12-12-2023 r.
Do wydania Magazynu Galerie Handlowe Online pozostało:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska