Zamów pakiet trzech reklam lub artykułów w super cenie – 1699 zł netto!
Poinformuj o swojej ofercie zarządców ponad 700 centrów handlowych i 500 sieci sklepów detalicznych w całej Polsce!
NA CZYM POLEGA PROMOCJA?
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online zaprasza firmy świadczące usługi dla sklepów detalicznych i obiektów handlowych do współpracy w zakresie komunikacji marketingowej. Decydując się na zakup kampanii w promocyjnej cenie 1599 zł netto otrzymujecie Państwo możliwość zamieszczenia trzech całostronicowych reklam wizerunkowych, linkujących do Państwa strony internetowej lub artykułów opisujących Wasze usługi, które rozsyłane będą do naszych Czytelników, co kwartał, w wydaniach: czerwiec, wrzesień i grudzień 2023! Proponowaną kampanię można rozłożyć na trzy kolejne wydania e-pisma lub umieścić oferowane 3 strony w obrębie jednego wybranego e-wydania – to Państwo decydujecie!
e-Magazyn Galerie Handlowe Online trafi z Państwa przekazem na skrzynki pocztowe dyrektorów i menadżerów blisko 1200 obiektów handlowych oraz sieci sklepów detalicznych, prowadzących w nich swoją działalność. Promocja obowiązuje tylko do 26 maja 2023 r.
ODBIORCY PUBLIKOWANYCH TREŚCI
Publikowane w Magazynie artykuły i reklamy rozsyłane są do zarządców branży RETAIL i nieruchomości handlowych w całej Polsce! To prawie 10.000 menadżerów B2B otrzymujących systematycznie Państwa przekaz informacyjny, a wśród nich:
Właściciele centrów i galerii handlowych.
Zarządcy parków handlowych i centrów typu outlet.
Sieci gastronomiczne – piekarnie, cukiernie i kawiarnie
ARTYKUŁ ZAMIAST REKLAMY W DOWOLNYM MOMENCIE TRWANIA KAMPANII
+ REEMISJA I ZWIĘKSZENIE ZASIĘGU!
W ramach zakupionej kampanii masz możliwość w dowolnym momencie wymiany reklamy wizerunkowej na artykuł całostronicowy, w którym przedstawisz potencjalnym klientom swoje wdrożenia i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej. To doskonała forma prezentacji nawet najbardziej skomplikowanej oferty! Każda indywidualna publikacja, która pojawi się na łamach e-pisma zostanie raz jeszcze opublikowana w serwisie Galeriehandlowe.pl (sekcja RETAIL NEWS) oraz na stronie Magazyngalerie.pl (sekcja NEWS) w terminie do 60 dni od emisji wydania, a także polecona na profilach redakcyjnych w serwisie Linked In dla dodatkowej grupy odbiorców B2B! To kolejne przypomnienie o Twoich usługach dla potencjalnych nabywców!
DO WSPÓŁPRACY ZAPRASZAMY M.IN:
Firmy świadczące usługi porządkowe i utrzymania czystości
Agencje reklamowe, świadczące usługi w zakresie wsparcia komunikacyjnego
Firmy zajmujące się ochroną, zabezpieczeniami i monitoringiem w obiektach handlowych
Architektów oraz firmy projektujące wnętrza sklepowe
Firmy programistyczne i świadczące usługi wsparcia informatycznego
Firmy odpowiedzialne za aranżację i pielęgnację terenów zielonych
Firmy oferujące rozwiązania energetyczne dla nieruchomości komercyjnych
Generalnych wykonawców i firmy remontowo-budowlane
Firmy oświetleniowe i zajmujące się identyfikacją wizualną oraz oznakowaniem
Operatorów parkingowych
Firmy oferujące rozwiązania proekologiczne
Banki i firmy oferujące rozwiązania finansowe dla handlu i nieruchomości handlowych
Firmy doradcze, zarządzające i komercjalizujące obiekty handlowe
RZUĆ OKIEM PONIŻEJ NA PRZYKŁADOWE WYDANIE MAGAZYNU
KAMPANIA PROMOCYJNA OBEJMUJE
pakiet trzech reklam (lub artykułów) całostronicowych emitowanych w czterech kolejnych e-wydaniach Magazynu Online
promocję dla zarządców 1200 centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych
możliwość wymiany reklamy wizerunkowej na artykuł w dowolnym momencie trwania kampanii
reemisję merytorycznych form reklamowych w portalu Galeriehandlowe.pl oraz na stronie Magazyngalerie.pl.
CENA PROMOCYJNA: 1699 zł netto (przecena z 5999 zł)
PROMOCJA CENOWA WAŻNA DO 26-05-2023 r.
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska