Wydarzenie minęło
Wykorzystaj branżowy portal Galeriehandlowe.pl do kompleksowej promocji obiektu handlowego! Pozyskaj nowych partnerów biznesowych!
Redakcja Portalu Galeriehandlowe.pl zaprasza do współpracy w zakresie obsługi redakcyjnej Państwa obiektu handlowego i publikacji komunikatów oraz artykułów dla ponad 500 sieci sklepów detalicznych, otwierających kolejne punkty sprzedaży w całej Polsce!
Publikowane w naszych mediach informacje promowane są zarówno dla indywidualnych klientów jak i sieci sklepów detalicznych z całej Polski. Każda informacja dotycząca Państwa obiektu zanotuje w okresie współpracy przynajmniej kilkaset wyświetleń, będąc wciąż dostępną dla grupy 60.000 odbiorców każdego miesiąca! Odbiorcy, do których targetujemy nasze artykuły to głównie:
Współpraca redakcyjna obejmuje szereg indywidualnych artykułów związanych z operacyjną i marketingową działalności Państwa obiektu, opisujących wsparcie najemców, bieżące zmiany zachodzące w centrum handlowym oraz komunikację marketingową. Na koniec okresu promocji prezentujemy RAPORT PUBLIKACJI wraz z podsumowaniem ich wyświetleń w okresie współpracy!
1. Dotarcie do docelowej grupy odbiorców
Portal Galeriehandlowe.pl skupia się na tematach związanych z działalnością rozwojową i marketingową centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych, oferując interesujące treści dla osób poszukujących informacji nt. aktywności kluczowych podmiotów w obszarze handlu i nieruchomościach handlowych.
2. Budowanie świadomości marki
Prezentując swoje działania się w branżowych mediach, Państwa centrum handlowe zwiększa świadomość marki wśród osób odpowiedzialnych za rozwój sieci sklepów detalicznych, poszukujących atrakcyjnych lokalizacji handlowych i stabilnych partnerów biznesowych.
3. Wsparcie procesu komercjalizacji
Współpraca redakcyjna może zwiększyć uwagę potencjalnych najemców, którzy poszukują atrakcyjnych lokalizacji handlowych dla swoich biznesów. Komunikacja tego typu staje się skutecznym narzędziem w promocji centrum handlowego oraz w budowaniu relacji z klientami, najemcami i innymi interesariuszami.
4. Wielowątkowy charakter publikacji
Współpraca ma charakter wielowątkowy i obejmuje najważniejsze i praktyczne informacje, a także podkreśla efekty działań i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej – co może skłonić nowych najemców – zarówno prywatnych, jak i sieciowych – do nawiązania kontaktu.
5. Wyróżnienie się na tle konkurencji
Zamieszczanie komunikatów w branżowym serwisie daje Państwa firmie przewagę konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej obiektu i ukazanie aspektów, które wyróżniają ofertę centrum względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym partnerom biznesowym i klientom.
(9 miesięcy nielimitowanych publikacji wraz z raportem statystyk podsumowującym współpracę!)