Promocja centrum handlowego dla klientów i najemców
Wykorzystaj branżowe media do kompleksowej promocji obiektu handlowego dla klientów oraz potencjalnych najemców! Pozyskaj nowych partnerów biznesowych!
NA CZYM POLEGA WSPÓŁPRACA?
Redakcja Portalu Galeriehandlowe.pl oferuje Państwu możliwość kompleksowego zaprezentowania obiektu handlowego dla ponad 500 sieci sklepów detalicznych otwierających kolejne punkty sprzedaży w całej Polsce! Celem jest stałe budowanie wizerunku obiektu handlowego w branżowych mediach, przy optymalnym wykorzystaniu oferowanych przez nas narzędzi tj. publikacje komunikatów o działalności obiektu handlowego, umieszczanie ogłoszeń o atrakcyjnej ofercie najmu, a także eksponowanie wizerunkowych reklam, wzbudzających zainteresowanie potencjalnych najemców – zarówno prywatnych jak i sieciowych. W ramach współpracy redakcyjnej oferujemy:
Prezentację obiektu handlowego dla najemców w portalu Galeriehandlowe.pl.
Publikacje informacji o działalności marketingowej i nowych umowach najmu.
CENA WSPÓŁPRACY:
• 4999 zł netto / rok
ODBIORCY PUBLIKOWANYCH TREŚCI
Publikowane w naszych mediach informacje promowane są zarówno dla indywidualnych klientów jak i sieci sklepów detalicznych z całej Polski. Każda informacja dotycząca Państwa obiektu zanotuje w okresie współpracy przynajmniej kilkaset wyświetleń, będąc wciąż dostępną dla grupy 60.000 odbiorców każdego miesiąca! Odbiorcy, do których targetujemy nasze artykuły to głównie:
Ponad 700 tys. klientów centrów handlowych, odwiedzających portal Galeriehandlowe.pl
Prywatni najemcy centrów handlowych i retail parków
Sieci odzieżowe
Sieci gastronomiczne – piekarnie, cukiernie i kawiarnie
Fakty w pigułce – kluczowe dane nt. obiektu handlowego dla najemców
Dane kontaktowe do działu komercjalizacji
PEŁNĄ OBSŁUGĘ REDAKCYJNĄ W PORTALU GALERIEHANDLOWE.PL TJ:
Nielimitowane publikacje o działalności marketingowej centrum handlowego,
Nielimitowane publikacje o nowych umowach najmu i kontynuacjach współpracy z najemcami
Nielimitowane ogłoszenia o ofercie najmu atrakcyjnych powierzchni handlowych
Artykuły o przebudowach, modernizacjach i wprowadzanych udogodnieniach dla klientów
Publikacje o zdobytych nagrodach, wyróżnieniach i przyznanych certyfikatach
Roczny raport statystyk opublikowanych artykułów i ich wyświetleń
CENA PROMOCYJNA PAKIETU – 2023:
tylko 4999 zł / rok.
DOŁĄCZ DO NAS JUŻ TERAZ
PROMOCJA CENOWA WAŻNA DO 31-12-2023.
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska