Przesyłaj komunikaty o działalności centrum handlowego dla klientów i najemców!

Wykorzystaj branżowy portal Galeriehandlowe.pl do kompleksowej promocji obiektu handlowego! Pozyskaj nowych partnerów biznesowych!

NA CZYM POLEGA WSPÓŁPRACA?

Redakcja Portalu Galeriehandlowe.pl zaprasza do współpracy w zakresie obsługi redakcyjnej Państwa obiektu handlowego i publikacji komunikatów oraz artykułów dla ponad 500 sieci sklepów detalicznych, otwierających kolejne punkty sprzedaży w całej Polsce!

INFORMACJE W PIGUŁCE:

  • Miejsce publikacji: branżowy portal Galeriehandlowe.pl
  • Czas trwania współpracy: 9 miesięcy (do końca 2024 r.)
  • Liczba komunikatów prasowych: bez limitu!
  • Rodzaje publikacji: nowe sklepy, marketing, zmiany w obiekcie, oferty najmu, etc.

ODBIORCY PUBLIKOWANYCH TREŚCI

Publikowane w naszych mediach informacje promowane są zarówno dla indywidualnych klientów jak i sieci sklepów detalicznych z całej Polski. Każda informacja dotycząca Państwa obiektu zanotuje w okresie współpracy przynajmniej kilkaset wyświetleń, będąc wciąż dostępną dla grupy 60.000 odbiorców każdego miesiąca! Odbiorcy, do których targetujemy nasze artykuły to głównie:

  • Ponad 700 tys. klientów centrów handlowych, odwiedzających portal Galeriehandlowe.pl
  • Prywatni najemcy centrów handlowych i retail parków
  • Sieci odzieżowe
  • Sieci gastronomiczne – piekarnie, cukiernie i kawiarnie
  • Sieci kosmetyczne, perfumerie i drogerie
  • Sieci spożywcze
  • Sieci obuwnicze
  • Sieci z artykułami dziecięcymi
  • Sieci ZOOlogiczne
  • Sieci bieliźniarskie
  • Sieci z artykułami wyposażenia wnętrz
  • Sieci RTV i AGD
  • Sieci jubilerskie i biżuteryjne
  • Sieci usługowe
  • Księgarnie i salony prasowe

ZAKRES PUBLIKOWANYCH TREŚCI

Współpraca redakcyjna obejmuje szereg indywidualnych artykułów związanych z operacyjną i marketingową działalności Państwa obiektu, opisujących wsparcie najemców, bieżące zmiany zachodzące w centrum handlowym oraz komunikację marketingową. Na koniec okresu promocji prezentujemy RAPORT PUBLIKACJI wraz z podsumowaniem ich wyświetleń w okresie współpracy!

 

  • Nielimitowane publikacje o kampaniach marketingowych centrum handlowego.
  • Komunikaty informujące o nadchodzących promocjach, wyprzedażach, rabatach i ofertach specjalnych.
  • Artykuły opisujące działania i inicjatywy prospołeczne.
  • Informacje o działalności proekologicznej i inicjatywach na rzecz środowiska.
  • Nielimitowane publikacje o nowych umowach najmu i kontynuacjach współpracy z najemcami.
  • Ogłoszenia o ofercie najmu i atrakcyjnych powierzchni handlowych wraz z opisem zalet obiektu.
  • Artykuły o przebudowach, modernizacjach i planowanych zmianach w obiekcie.
  • Komunikaty o wprowadzanych udogodnieniach i rozwiązaniach technologicznych dla klientów.
  • Publikacje o zdobytych nagrodach, wyróżnieniach i przyznanych certyfikatach.
  • Relacje z akcji charytatywnych, wydarzeń społecznościowych czy programów edukacyjnych.
  • i wiele innych…


5 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ

1. Dotarcie do docelowej grupy odbiorców

Portal Galeriehandlowe.pl skupia się na tematach związanych z działalnością rozwojową i marketingową centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych, oferując interesujące treści dla osób poszukujących informacji nt. aktywności kluczowych podmiotów w obszarze handlu i nieruchomościach handlowych.

2. Budowanie świadomości marki

Prezentując swoje działania się w branżowych mediach, Państwa centrum handlowe zwiększa świadomość marki wśród osób odpowiedzialnych za rozwój sieci sklepów detalicznych, poszukujących atrakcyjnych lokalizacji handlowych i stabilnych partnerów biznesowych.

3. Wsparcie procesu komercjalizacji

Współpraca redakcyjna może zwiększyć uwagę potencjalnych najemców, którzy poszukują atrakcyjnych lokalizacji handlowych dla swoich biznesów. Komunikacja tego typu staje się skutecznym narzędziem w promocji centrum handlowego oraz w budowaniu relacji z klientami, najemcami i innymi interesariuszami.

4. Wielowątkowy charakter publikacji

Współpraca ma charakter wielowątkowy i obejmuje najważniejsze i praktyczne informacje, a także podkreśla efekty działań i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej – co może skłonić nowych najemców – zarówno prywatnych, jak i sieciowych – do nawiązania kontaktu.

5. Wyróżnienie się na tle konkurencji

Zamieszczanie komunikatów  w branżowym serwisie daje Państwa firmie przewagę konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej obiektu i ukazanie aspektów, które wyróżniają ofertę centrum względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym partnerom biznesowym i klientom.

 

DOŁĄCZ DO NAS JUŻ TERAZ

PROMOCJA CENOWA WAŻNA DO 29-02-2024.

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach