Kaufland stawia na nowoczesność i ekologię

Atrakcyjne lokalizacje, stały rozwój sieci, zastosowanie nowoczesnych i przyjaznych środowisku rozwiązań technologicznych czy możliwość dopasowania powierzchni do potrzeb biznesu najemców i oczekiwań ich odbiorców. Sieć Kaufland udowadnia, że jakościowymi rozwiązaniami przyciąga zarówno partnerów biznesowych, jak i klientów

Zaspokoić potrzeby klienta i sprawić, by wrócił ponownie. To wyzwanie, które od zawsze stoi przed sieciami handlowymi. By mu sprostać, Kaufland stawia na najwyższą jakość usług, odpowiednią ekspozycję oraz estetykę wynajmowanych powierzchni. Sieć wdraża przy tym rozwiązania odpowiadające aktualnym trendom, których oczekują tak najemcy, jak i ich klienci – od optymalnego zaplanowania przestrzeni po zastosowanie proekologicznych technologii i działania z zakresu CSR. Ten ogół aktywności daleko wykraczających poza samą sprzedaż, pozwala poszerzać grono stałych klientów, a to najlepsza droga do rozwoju sieci i jej zaufanych partnerów.

Sprostać oczekiwaniom

Na user expercience, czyli pozytywne doświadczenia zakupowe klienta, składa się wiele czynników. Sklepy Kaufland oferują swoim partnerom oraz ich interesantom m.in. rozwiązania ułatwiające poruszanie się po markecie, czy poprawiające ich wizualny odbiór, jak choćby zastosowanie jednolitych kasetonów na wszystkich obiektach pasażu handlowego. Partnerzy biznesowi sytuowani są w pasażach w postaci stref gastronomicznych oraz stref kawiarnianych czy bistro, w wybranych lokalizacjach udostępniona jest im również możliwość prowadzenia usług pocztowych (DHL Parcel, paczkomaty InPost). Wszystko to sprawia, że doświadczenie odbiorcy marketu wychodzi daleko poza sferę zakupów. Odpowiedni dobór najemców sprawia, że na terenie obiektu można się także posilić, umówić na spotkanie, a nawet nadać lub odebrać przesyłkę. Tego typu rozwiązania stanowią odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy mając coraz mniej czasu, oczekują coraz większej multifunkcjonalności obiektu. Poprzez szereg usług, które mogą być świadczone przez kontrahentów, klienci mogą w jednym miejscu zrobić zakupy, skorzystać z pralni, fryzjera, czy apteki. Pasaż tworzy więc jedną spójną całość z ofertą hali sprzedaży.

Zróżnicowana oferta kontrahentów

Najemcy przestrzeni w marketach sieci Kaufland otrzymują możliwość wyboru powierzchni idealnie odpowiadającej profilowi ich działalności, których łączna wielkość osiąga prawie 100 000 mkw. Swoje usługi mogą świadczyć na wyspach oraz w powierzchniach zewnętrznych przynależnych do marketu. Te ostatnie mogą być dostępne dla nich całodobowo, również w niedziele i święta. Partnerzy biznesowi otrzymują możliwość realizowania najrozmaitszych projektów, od nowoczesnych myjni bezdotykowych, stacji ładowania samochodów elektrycznych, stacji paliw, aptek, po usługi gastronomiczne, sprzedaż wycieczek czy badania wzroku. A to tylko niektóre z licznych wariantów, które mogą zaoferować klientom odwiedzającym zarówno ich placówkę, jak i market każdego dnia. Dodatkowo, w celu odpowiedniego dopasowania do sezonowych trendów, koncepty lokowane w sieci Kaufland mogą być dostosowane do pory roku oraz lokalizacji. Przykład takich rozwiązań stanowią m.in. budki z lodami, goframi, czy ozdobami świątecznymi oraz akcje promocyjne. Do rozwiązań sezonowych beneficjenci mogą zastosować infrastrukturę o stałej zabudowie, jak również obiekty mobilne, reprezentowane np. przez food trucki. Takie rozwiązania pozwalają na szybkie usytuowanie obiektów zarówno na stałe, jak i na okres tymczasowy.

Z myślą o najemcy

Kaufland zapewnia różnorodność form współpracy dzięki zdywersyfikowanej ofercie powierzchni, z których mogą skorzystać partnerzy. Pasaż handlowy składa się z lokali i wysp o wielkości od kilku metrów po małe i średniej wielkości lokale (20-100 mkw.), a nawet duże powierzchnie, często z wydzielonym odrębnym wejściem z zewnątrz (>250 mkw.). Podobnie na terenie zewnętrznym, gdzie istnieje możliwość elastycznego dostosowania infrastruktury do planowanej inwestycji. Potencjalni najemcy otrzymują szeroką gamę alternatyw m.in. w postaci udostępnianych im terenów przeznaczonych pod usługi oraz możliwość usytuowania zróżnicowanych pawilonów, co pozwala im na stworzenie kompleksowej oferty dla każdego odbiorcy.

Energetycznie odpowiedzialni

Sieć Kaufland, posiadająca w Polsce 213 marketów, już w najbliższym czasie wzbogaci się o kolejne placówki, zlokalizowane m.in. w Warszawie, Gdańsku czy Krakowie. W realizowanych obiektach najemcom zostanie zaoferowana nowoczesna i powstała z zastosowaniem proekologicznych rozwiązań przestrzeń. Jednym z przyjaznych środowisku kierunków działania obranych przez sieć było skuteczne wdrożenie normy ISO 50001 w 2019 roku. Dzięki temu znacząco zredukowano koszty zużycia energii oraz doprowadzono do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, co pomaga uzyskać lepszą efektywność energetyczną, przy jednoczesnym ograniczeniu obciążenia dla środowiska. W obiektach wykorzystywane są m.in. oświetlenie LED, a ponad 50 marketów wykorzystuje nowoczesną technologię odzysku ciepła odpadowego z urządzeń chłodniczych. W nowo otwieranych lokalizacjach zastosowanie szklanej fasady, która z jednej strony uatrakcyjnia powierzchnię najmu, a z drugiej strony pozwala na doświetlenie przestrzeni naturalnym światłem dziennym. Pozwoliło to na dodatkową redukcję zużycia energii na poziomie 3500-5000 kWh miesięcznie w każdym obiekcie, co jest istotnym wkładem w prowadzoną politykę odpowiedzialnego biznesu.

Źródło: Kaufland

Fotografia: Kaufland

Data publikacji: 7 lutego 2020

Tagi: ,