Magazyn Galerie Handlowe Online - czerwiec-sierpień 2022-v2

Magazyn Galerie Handlowe Online czerwiec-sierpień 2022 jest już dostępny!

Nowy Magazyn Galerie Handlowe jest już online, a w nim wywiady z przedstawicielami firm Sfinks Polska, Kakadu oraz Wyjątkowy Prezent. Ponadto, jak zawsze interesujące opinie ekspertów – tym razem w kontekście zmian preferencji konsumenckich.


Kakadu: Nowa era sklepu zoologicznego

Kakaduzoo to nowy, przyjazny zwierzętom i ich właścicielom koncept sklepu zoologicznego w Polsce, który jest odpowiedni zarówno do parków handlowych jak i galerii handlowych. O tym w jaki sposób zmienia się obecna od ponad dwóch dekad marka i jaki kierunek rozwoju obiera opowiada Grzegorz Walaszczyk, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu KAKADU w Polsce. czytaj więcej


Sfinks Polska: Oferujemy sprawdzony i stabilny koncept

Pomimo trudności, jakich doświadczył biznes i przede wszystkim branża gastronomiczna w ciągu ostatnich kilku lat, marka SPHINX jest nadal brandem, który dzięki wypracowanej latami pozycji rynkowej głęboko zakorzeniona jest w świadomości konsumentów. Dowodem tego jest przede wszystkim program lojalnościowy Aperitif, z którego korzysta już ponad 400.000 klientów. Na temat aktualnej pozycji marki i obecnej sytuacji rynkowej rozmawiamy z Sylwestrem Cackiem, Prezesem Zarządu Sfinks Polska S.A. czytaj więcej


Wyjątkowy Prezent: Nie czekamy na rozwój wydarzeń

Ostatnich kilka lat było niezwykle trudnych nie tylko dla biznesu, ale także dla konsumentów. Zmęczeni pandemią i nakładanymi obostrzeniami klienci chcieli jak najszybszego powrotu do czasów sprzed 2019 roku. Pragnęli przerwać monotonię, znowu spotkać się z ludźmi i poczuć smak niestandardowych form spędzania czasu. Nie czekając na rozwój wydarzeń, marka Wyjątkowy Prezent postanowiła dostosować swoją strategię do dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej, o czym opowiada Jakub Matuszewski, CEO marki Wyjątkowy Prezent i współwłaściciel Emoti Group. czytaj więcej


Rzadsze zakupy, wyższy paragon – czyli w jaki sposób na przestrzeni ostatnich lat zmienił się profil klienta galerii handlowych?

Począwszy od 2020 roku, pod wpływem pandemii Covid-19 zaczął zmieniać się styl życia konsumentów. Od chwili nałożenia pierwszych obostrzeń i zakazów, zaczęliśmy myśleć inaczej w kontekście sposobu spędzania wolnego czasu, realizacji zakupów, aktywności fizycznej czy odżywiania. Niepewność, powodowana w ostatnich miesiącach sytuacją mającą miejsce za wschodnią granicą, a także galopująca inflacja powodują, że do wydatków podchodzimy z niezwykłą ostrożnością. Dzisiejsza rzeczywistość zmienia się w dynamicznym tempie, a wraz z nią zmienia się konsument. Ekspertów zrzeszonych w Radzie Programowej pytamy o to jakie zmiany w ostatnich latach zauważyli w zachowaniach i sposobie myślenia klientów, odwiedzających centra handlowe i sklepy stacjonarne. czytaj więcej


W numerze ponadto:


EPSON – elegancko, stylowo i efektownie

Gigantyczne kompleksy handlowe na stałe wpisały się w krajobraz polskich i zagranicznych miast. Czemu zawdzięczają tak dużą popularność? Przyczyny są liczne i złożone – jedna z nich to atrakcyjność wizualna. Nowoczesne narzędzia stosowane przez projektantów wnętrz, takie jak m. in. projektory, wydobywają ze sklepowych ekspozycji to, co najpiękniejsze i skutecznie zachęcają do dokonania zakupów. czytaj więcej

Jak wykorzystać działania online do zwiększenia liczby klientów i maksymalizacji przychodów sklepu?

Internet to miejsce, gdzie potencjalni klienci szukają informacji o produktach, czytają opinie o nich, analizują opisy, a przede wszystkim porównują ceny i sprawdzają dostępność. Taki research często jest dokonywany przed wizytą w sklepie stacjonarnym, czasem też konsument udaje się do sklepu, aby zapoznać się z towarem, upewnić się, że spełnia on jego oczekiwania, a potem kupić go online. W obu przypadkach kontakt z produktem czy marką w sieci ma ogromne znaczenie dla ostatecznej realizacji transakcji. Dlatego sklepy stacjonarne powinny być świadome różnorodnych zachowań swoich klientów i być ze swoim przekazem tam, gdzie precyzyjnie mogą do nich dotrzeć. czytaj więcej

Wygodne i szybkie zakupy, czy destynacja pełna doświadczeń?

Za galeriami handlowymi czas wyzwań i zmian – pandemia, jak nigdy, przyspieszyła przemiany w tych zakupowych przestrzeniach. Większość z nich spowodowały zmieniające się konsumenckie praktyki, ale równie silną rolę odgrywają tu także rutyny i rytuały, których sposób realizacji został wywrócony w klienckim świecie do góry nogami. Jak rozszyfrować nowych/innych od dotychczasowych bywalców centrów handlowych i jak dopasować się do ich rosnących oczekiwania? czytaj więcej

PickUp Wall Retailo – przyśpiesz rewolucję omnichannel w Twojej firmie

PickUpWall Retailo to rozwiązanie pozwalające na przygotowanie zamówienia do samodzielnego odbioru przez Klienta. Szafa z personalizowaną dla Klienta liczbą i rozmiarem skrytek, dedykowana aplikacja do obsługi zamówień i czytnik kodów QR umożliwia bezdotykowe odbieranie przesyłek i skrócenie procesu odbioru do kilku sekund. czytaj więcej

Buy & get + mini loteria = sukces

Buy & get to jedna z najbardziej popularnych metod przyciągania klientów do galerii handlowych. Od lat z sukcesami realizujemy akcje tego typu w dużych galeriach i w mniejszych obiektach. W tym roku wprowadziliśmy do naszej oferty nowość – mówi Maja Dylczyk, Dyrektor Zarządzająca w Agencji Komunikacji ŻYCIE. czytaj więcej

MeternetPRO – monitoring i rozliczenia zużycia mediów

Bieżący nadzór i automatyczne rozliczenia mediów to popularne zagadnienie stosowane nie tylko w przedsiębiorstwach produkcyjnych i w „mieszkaniówce”, ale również w obiektach użyteczności publicznej, biurowcach oraz w dużych centrach handlowych. czytaj więcej

Pierwsza połowa 2022 roku oczami KiK

Przekroczenie liczby 420 sklepów w Polsce, osiągnięcie wyniku 4000 sklepów w Europie, ekspansja pomimo pandemii oraz pomoc uchodźcom wojennym z Ukrainy – pierwsza połowa 2022 była dla sieci sklepów KiK bardzo intensywna, ale i owocna. O wyzwaniach i planach opowiada Robert Boguszewski, Dyrektor Generalny sieci sklepów KiK. czytaj więcej

Dziesiątki reklam, miliony odbiorców

Grupa REDEYE to modelowy przykład na to, że rodzinne firmy stanowią motor napędowy polskiej gospodarki, która w ostatnich latach notuje rekordowe wzrosty PKB. Zaczynali 17 lat temu jako lokalna agencja, dziś są jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży reklamowej w Polsce i zajmują ugruntowaną pozycję w grupie liderów w brandingu i rebrandingu. Ich wachlarz usług znacznie wykracza poza możliwości innych firm z tego segmentu, choćby za sprawą ich własnego Domu Mediowego! czytaj więcej


Sesje fotograficzne centrów handlowych i sklepów stacjonarnych – zobacz nasze zdjęcia!

Banner-fotografia-nieruchomosci-2-Impatientstudio.pl_-1024x614

Źródło: Redakcja

Fotografia: Redakcja

Data publikacji: 6 czerwca 2022