Wywiad w Magazynie Galerie Handlowe Online!

Zamów wywiad z Zarządem w jednym z trzech wariantów w super cenie! Rozmowę zaprezentujemy dyrektorom 700 centrów handlowych i 500 sieci sklepów detalicznych z całej Polski!

O WYWIADZIE

Redakcja oferuje w super cenie wielowątkowe rozmowy dedykowane targetowane do zarządców centrów i sieci handlowych! Rozmowa poruszy najważniejsze aspekty związane z pozycją rynkową Państwa firmy i jej ofertą dla potencjalnych nabywców! Opracowany wywiad zostanie skierowany do dyrektorów i właścicieli firm zarządzających portfelem ponad 700 centrów i galerii handlowych oraz 500 sieci sklepów detalicznych.  Zagadnienia poruszane w rozmowie mogą mieć zarówno branżowy, jak i prywatny charakter, gromadząc łącznie odpowiedzi na ok. 25-30 pytań. Na uwagę zasługuje Portret Personalny Eksperta o charakterze lifestylowym, koncentrujący się na doświadczeniach zawodowych i zainteresowaniach prywatnych Rozmówcy, pozwalający bliżej zaprezentować jego sylwetkę Czytelnikom, reprezentującym kluczowe podmioty w  branży.

INFORMACJE W PIGUŁCE:

  • MIEJSCE EMISJI: Magazyn B2B Galerie Handlowe Online (nr 101 – grudzień-luty)
  • FORMA DYSTRYBUCJI: Online
  • TERMIN EMISJI: 12 grudnia 2023
  • ODBIORCY: 1200 centrów i sieci handlowych w Polsce (tylko B2B)
  • OBJĘTOŚĆ ROZMOWY: od 2 do 6 stron (w zależności od wybranego wariantu)
  • ŁĄCZNA ILOŚĆ PYTAŃ: od 5 do 30 (w zależności od wybranego wariantu)

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?

Magazyn Galerie Handlowe dystrybuowany w wersji ONLINE do ponad 10.000 menadżerów sektora handlu i nieruchomości handlowych w całej Polsce, w tym również firm świadczących usługi dla branży RETAIL. W nadchodzącym wydaniu powinni wziąć udział przede wszystkim:

  • przedstawiciele centrów handlowych
  • zarządcy sieci sklepów detalicznych
  • operatorzy parkingowi
  • firmy projektowe i aranżujące wnętrza komercyjne
  • firmy utrzymania czystości
  • agencje ochrony i monitoringu
  • agencje marketingowe
  • firmy utrzymania technicznego budynków komercyjnych
  • firmy oferujące rozwiązania oświetleniowe
  • firmy oferujące rozwiązania energetyczne
  • firmy budowlane
  • pracownie architektoniczne
  • firmy oferujące rozwiązania programistyczne
  • firmy montujące reklamy i oznakowania
  • firmy specjalizujące się w e-commerce

PRZYKŁADOWA TEMATYKA ROZMOWY

Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa przedsiębiorstwa, dotychczasowymi osiągnięciami, planami rozwoju oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wspływ na sektor handlu i nieruchomości handlowych. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od profilu działalności Państwa firmy i odbiorców usług. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:

 

  • Rys historyczny
  • Aktualna pozycja rynkowa
  • Specyfika działalności i oferowanych produktów / usług
  • Kluczowe wdrożenia i realizacje oraz wyzwania z nimi związane
  • Trendy rynkowe / technologie i ich wpływ na rozwój przedsiębiorstwa
  • Aktywność w obszarze ESG
  • Działalność marketingowa – kampanie promocyjne
  • Korzyści wynikające ze współpracy dla potencjalnych partnerów biznesowych
  • Plany rozwoju i prognozy rynkowe dla branży
  • Inne zagadnienia obejmujące Państwa preferencje


6 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO ZAMÓWIĆ WYWIAD W MAGAZYNIE GALERIE HANDLOWE ONLINE:

1. Targetowanie audytorium

Magazyn Galerie Handlowe Online, jako stricte branżowe czasopismo online przyciąga czytelników zainteresowanych określonym zakresem informacji, w tym przypadku handlem i nieruchomościami handlowymi. To oznacza, że wywiad dotrze do właściwej grupy docelowej, która zainteresowana jest ciekawymi nowościami produktowymi i rozwiązaniami optymalizującymi koszty działalności nieruchomości handlowych i sklepów detalicznych.

2. Profesjonalna ekspozycja i szansa na większą sprzedaż

Zamieszczenie wywiadu w nadchodzącym numerze pozwoli także na szeroką ekspozycję usług wśród profesjonalistów związanych z handlem i nieruchomościami handlowymi. To ważne, ponieważ pozwala wypromować markę, usługi lub produkty w odpowiednim środowisku biznesowym.

3. Pozycjonowanie jako Ekspert:

Udzielając wywiadu, można podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi rozwiązań dla branży handlu i nieruchomości handlowych. Dzięki temu łatwo o renomę Eksperta w danym segmencie usług, co z pewnością przyczyni się do budowania zaufania wśród potencjalnych partnerów biznesowych.

4. Generowanie leadów:

Wywiad ma charakter wielowątkowy i powinien zawierać informacje o produktach lub usługach firmy , a także korzyściach wynikających ze współpracy biznesowej, co może zainteresować potencjalnych klientów i skłonić ich do nawiązania kontaktu. To może przyczynić się do generowania leadów, które mogą przekształcić się w konwersje.

5. Wyróżnienie się na tle konkurencji:

Zamieszczenie wywiadu w branżowym czasopiśmie daje firmie przewagę konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i ukazanie aspektów, które wyróżniają ofertę względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym klientom.

6. Współpraca i partnerstwa:

Wywiad może zwrócić uwagę innych firm z branży, które mogą być zainteresowane współpracą lub partnerstwem. Dzięki temu można otworzyć nowe możliwości biznesowe i efektywniej rozwijać swoją działalność.

 

CO OBEJMUJE WSPÓŁPRACA?

  • Ekspozycję rozmowy o objętości od 2-8 stron na łamach Magazynu Galerie Handlowe Online.
  • Promocję rozmowy dla przedstawicieli ponad 700 centrów handlowych i 500 sieci sklepów detalicznych.
  • Zestaw 5, 10 lub 15 pytań branżowych, opartych o Państwa preferencje i aktualne trendy rynkowe.
  • Zestaw opcjonalnych pytań personalnych, eksponujących doświadczenia i zainteresowania Eksperta.
  • Galerię zdjęć i grafik, prezentujących produkty, usługi, wydarzenia, etc.
  • Wybicia kluczowych fragmentów wypowiedzi.
  • Adres do strony internetowej.
  • Opcję reemisji treści w portalu Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl dla ponad 60.000 odwiedzających miesięcznie!

 

DO WYDANIA GRUDNIOWEGO NUMERU POZOSTAŁO:

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

NAPISZ DO NAS I ZAPYTAJ O WARUNKI ZAMIESZCZENIA WYWIADU!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z przesyłanym zapytaniem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub usunięcia. Administratorem danych osobowych jest CentraNet s.c. z siedzibą przy ul. Wronczyńskiej 10, 60-102 Poznań, NIP: 779-229-41-26. REGON: 300383836. Szczegółowe informacje związane z zakresem wykorzystania udostępnionych danych zawarte są TUTAJ