Wywiad z Ekspertem Twojej firmy dla 1200 centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych!
Przedstaw w wywiadzie kluczowe informacje związane z ofertą Twojej firmy! Opowiedz o korzyściach ze współpracy i metodach działania!
O WYWIADZIE
Wywiad dedykowany z Państwa Ekspertem na łamach Magazynu Galerie Handlowe Online to wielowątkowa rozmowa, omawiająca wszystkie najważniejsze aspekty związane z pozycją rynkową, rozwojem przedsiębiorstwa w obszarze jego działalności i ofertą produktową, skierowaną do sektora handlu i nieruchomości handlowych . Opracowany wywiad zostanie skierowany do osób zarządzających, departamentów marketingu oraz działów rozwoju firm zarządzających portfelem ponad 700 centrów i galerii handlowych oraz 500 sieci sklepów detalicznych. Zagadnienia poruszane w rozmowie mają zarówno branżowy, jak i prywatny charakter, gromadzą łącznie odpowiedzi na ok. 25-30 pytań. Na uwagę zasługuje Portret Personalny Eksperta o charakterze lifestylowym, koncentrujący się na doświadczeniach zawodowych i zainteresowaniach prywatnych Rozmówcy, pozwalający bliżej zaprezentować jego sylwetkę Czytelnikom, reprezentującym kluczowe podmioty w branży.
INFORMACJE W PIGUŁCE:
MIEJSCE EMISJI: Magazyn B2B Galerie Handlowe Online,
ODBIORCY: 1200 centrów i sieci handlowych w Polsce (tylko B2B)
OBJĘTOŚĆ ROZMOWY: do 6 stron (tekst + galeria zdjęć + Portret Personalny),
ŁĄCZNA ILOŚĆ PYTAŃ: 25-30 zagadnień,
MOŻLIWE TERMIN EMISJI: marzec, czerwiec, wrzesień lub grudzień
REALIZACJA: do 25-go dnia miesiąca poprzedzającego (całkowity czas opracowania – ok. 10 dni.)
PROMOCJA DLA CAŁEJ BRANŻY RETAIL!
Magazyn Galerie Handlowe dystrybuowany w wersji ONLINE do ponad 10.000 menadżerów sektora handlu i nieruchomości handlowych w całej Polsce, w tym również firm świadczących usługi dla branży RETAIL. Odbiorcami Magazynu są głównie:
właściciele obiektów handlowych
firmy zarządzające galeriami handlowymi
firmy odpowiedzialne za komercjalizację powierzchni handlowo-usługowych
właściciele sieci sklepów detalicznych
departamenty rozwoju sieci sprzedaży
agencje ochrony
agencje marketingu i komunikacji
firmy utrzymania technicznego budynków komercyjnych
właściciele sieci gastronomicznych
zarządcy klubów fitness
firmy budowlane
pracownie architektoniczne
prywatni właściciele sklepów detalicznych
operatorzy logistyczni i transportowi
inni eksperci sektora handlu i nieruchomości handlowych
Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa firmy, dotychczasowymi osiągnięciami, planami rozwoju oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wspływ na sektor handlu i nieruchomości handlowych. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od profilu działalności Państwa firmy i odbiorców usług. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:
Rys historyczny – geneza powstania firmy
Aktualna pozycja rynkowa przedsiębiorstwa
Specyfika oferowanych produktów / usług
Kluczowe wdrożenia i realizacje oraz wyzwania z nimi związane
Trendy rynkowe / technologie i ich wpływ na rozwój przedsiębiorstwa
Aktywność w obszarze CSR / ESG
Korzyści wynikające ze współpracy dla potencjalnych partnerów biznesowych
Plany rozwoju firmy i prognozy rynkowe dla branży
Inne zagadnienia obejmujące dodatkowe preferencje i aspekty
REALIZUJEMY ROZMOWY Z EKSPERTAMI OFERUJĄCYMI SZEROKIE SPEKTRUM PRODUKTÓW I USŁUG
CO OBEJMUJE WYWIAD?
Ekspozycję od 6 stron na łamach Magazynu Galerie Handlowe Online.
Promocję rozmowy dla przedstawicieli ponad 700 centrów handlowych i 500 sieci sklepów detalicznych.
Zestaw 10-15 pytań branżowych, opartych o Państwa preferencje i aktualne trendy rynkowe.
Zestaw 10-15 pytań personalnych, eksponujących doświadczenia i zainteresowania Rozmówcy.
Galerię zdjęć: zdjęcia Eksperta, zdjęcia produktów, zdjęcia z wdrożeń u Klientów, infografiki etc.
Wybicia kluczowych fragmentów wypowiedzi.
Notkę o firmie (do 500 znaków).
Adres do strony internetowej.
Reemisję treści w portalu Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl dla ponad 60.000 odwiedzających miesięcznie!
DO ZAMKNIĘCIA WYDANIA CZERWCOWEGO POZOSTAŁO:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska