Zamów wywiad w Magazynie Galerie Handlowe Online!

Zaprezentuj swoją firmę i jej ofertę dla kluczowych odbiorców sektora handlu i nieruchomości handlowych. Dotrzyj do dyrektorów zarządzających portfelem ponad 1200 centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych w Polsce!

CO PROPONUJEMY?

Proponujemy Państwu wywiad dedykowany na łamach Magazynu Galerie Handlowe Online, który zostanie rozdystrybuowany wśród odbiorców sektora handlu i nieruchomości handlowych, trafiając do osób zarządzających portfelem ponad 700 centrów i galerii handlowych i 500 sieci sklepów detalicznych.  Zagadnienia poruszane na łamach wywiadów mają zarówno branżowy, jak i prywatny charakter – pytania oscylują m.in. wokół działalności Państwa przedsiębiorstwa, jego pozycji rynkowej, aktualnych trendów, oferty, a także podkreślają korzyści wynikające ze współpracy biznesowej. Z kolei Portret Personalny koncentruje się na doświadczeniach zawodowych i zainteresowaniach prywatnych Rozmówcy, pozwalając zaprezentować jego sylwetkę Czytelnikom reprezentującym kluczowe podmioty w  branży.

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?

Zapraszamy do rozmów zarządców centrów handlowych odpowiedzialnych za fundamentalne aspekty dotyczące funkcjonowania obiektu – od zarządzania, przez komercjalizację, aż po marketing i komunikację B2C. Zachęcamy także właścicieli i osoby zarządzające sieciami sklepów detalicznych oraz osoby odpowiedzialne za rozwój punktów sprzedaży i komunikację z klientami! Udział powinni wziąć przede wszystkim:

  • Prezesi i osoby zarządzające sieciami sklepów detalicznych
  • Dyrektorzy centrów handlowych
  • Eksperci ds. badań i analiz nieruchomości handlowych
  • Menadżerowie marketingu galerii handlowych
  • Przedstawiciele działów komercjalizacji
  • Menadżerowie ds. rozwoju sieci sprzedaży
  • Eksperci sektora handlu i nieruchomości handlowych
  • Managerowie ds. marketingu i komunikacji

DO KOGO TRAFIA PRZEKAZ?

Magazyn Galerie Handlowe dystrybuowany w wersji ONLINE do ponad 10.000 menadżerów sektora handlu i nieruchomości handlowych w całej Polsce, w tym również firm świadczących usługi dla branży RETAIL. Odbiorcami Magazynu są głównie:

  • właściciele obiektów handlowych
  • firmy zarządzające galeriami handlowymi
  • firmy odpowiedzialne za komercjalizację powierzchni handlowo-usługowych
  • właściciele sieci sklepów detalicznych
  • departamenty rozwoju sieci sprzedaży
  • agencje ochrony
  • agencje marketingu i komunikacji
  • firmy utrzymania technicznego budynków komercyjnych
  • właściciele sieci gastronomicznych
  • zarządcy klubów fitness
  • firmy budowlane
  • pracownie architektoniczne
  • prywatni właściciele sklepów detalicznych
  • operatorzy logistyczni i transportowi
  • inni eksperci sektora handlu i nieruchomości handlowych

PRZYKŁADOWA TEMATYKA ROZMOWY

Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa firmy, dotychczasowymi osiągnięciami, planami rozwoju oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wspływ na sektor handlu i nieruchomości handlowych. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od profilu działalności Państwa firmy i odbiorców usług. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:

 

  • Otwarcia nowych punktów sprzedaży
  • Specyfika działalności – usługi, produkty i rozwiązania dla centrów i sieci handlowych
  • System franczyzowy sieci handlowych (jeśli jest) i jego zalety dla potencjalnych Partnerów biznesowych
  • CSR (działalność proekologiczna, pomoc dla Ukrainy, etc.)
  • Pozycja rynkowa firmy, sieci sprzedaży lub obiektu handlowego
  • Funkcjonowanie firmy podczas i po pandemii COVID-19
  • Rembranding – przebudowa i modernizacja punktu sprzedaży lub obiektu handlowego
  • Marketing  oraz narzędzia technologiczne wykorzystywane w komunikacji B2C
  • Efektywne programy lojalnościowe i atrakcyjne akcje promocyjne dla Klientów
  • Zagadnienia związane z aktualnymi trendami rynkowymi
  • Przyszłość handlu i obiektów handlowych w kontekście rozwoju e-commerce
  • i wiele innych…

CO OBEJMUJE WYWIAD W WYDANIU WRZEŚNIOWYM?

  • Ekspozycję od 4-6 stron na łamach Magazynu Galerie Handlowe Online.
  • Promocję rozmowy dla przedstawicieli ponad 700 centrów handlowych i 500 sieci sklepów detalicznych.
  • Zestaw 10-15 pytań branżowych, opartych o Państwa preferencje i aktualne trendy rynkowe.
  • Zestaw 10-15 pytań personalnych, eksponujących doświadczenia i zainteresowania Rozmówcy.
  • Galerię zdjęć: zdjęcia Eksperta, zdjęcia flagowego salonu sprzedaż, zdjęcia produktów, fotografie obiektu handlowego, etc.
  • Wybicia kluczowych fragmentów wypowiedzi.
  • Notkę o firmie (do 500 znaków).
  • Adres do strony internetowej.
  • Reemisję treści w portalu Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl.

Cena: 3499 zł netto (przecena z 6999 zł)


KLIKNIJ I ZOBACZ REEMISJE ROZMÓW Z EKSPERTAMI

DO KOŃCA PROMOCJI CENOWEJ (15-08-2022) POZOSTAŁO:

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

NAPISZ DO NAS I ZAMÓW WYWIAD JUŻ DZIŚ!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z przesyłanym zapytaniem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub usunięcia. Administratorem danych osobowych jest CentraNet s.c. z siedzibą przy ul. Wronczyńskiej 10, 60-102 Poznań, NIP: 779-229-41-26. REGON: 300383836. Szczegółowe informacje związane z zakresem wykorzystania udostępnionych danych zawarte są TUTAJ