Wydarzenie minęło
Zamów wywiad z Zarządem w jednym z trzech wariantów w super cenie! Rozmowę zaprezentujemy dyrektorom 700 centrów handlowych i 500 sieci sklepów detalicznych z całej Polski!
Redakcja oferuje w super cenie wielowątkowe rozmowy dedykowane targetowane do zarządców centrów i sieci handlowych! Rozmowa poruszy najważniejsze aspekty związane z pozycją rynkową Państwa firmy i jej ofertą dla potencjalnych nabywców! Opracowany wywiad zostanie skierowany do dyrektorów i właścicieli firm zarządzających portfelem ponad 700 centrów i galerii handlowych oraz 500 sieci sklepów detalicznych. Zagadnienia poruszane w rozmowie mogą mieć zarówno branżowy, jak i prywatny charakter, gromadząc łącznie odpowiedzi na ok. 25-30 pytań. Na uwagę zasługuje Portret Personalny Eksperta o charakterze lifestylowym, koncentrujący się na doświadczeniach zawodowych i zainteresowaniach prywatnych Rozmówcy, pozwalający bliżej zaprezentować jego sylwetkę Czytelnikom, reprezentującym kluczowe podmioty w branży.
INFORMACJE W PIGUŁCE:
Magazyn Galerie Handlowe dystrybuowany w wersji ONLINE do ponad 10.000 menadżerów sektora handlu i nieruchomości handlowych w całej Polsce, w tym również firm świadczących usługi dla branży RETAIL. W nadchodzącym wydaniu powinni wziąć udział przede wszystkim:
Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa przedsiębiorstwa, dotychczasowymi osiągnięciami, planami rozwoju oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wspływ na sektor handlu i nieruchomości handlowych. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od profilu działalności Państwa firmy i odbiorców usług. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:
1. Targetowanie audytorium
Magazyn Galerie Handlowe Online, jako stricte branżowe czasopismo online przyciąga czytelników zainteresowanych określonym zakresem informacji, w tym przypadku handlem i nieruchomościami handlowymi. To oznacza, że wywiad dotrze do właściwej grupy docelowej, która zainteresowana jest ciekawymi nowościami produktowymi i rozwiązaniami optymalizującymi koszty działalności nieruchomości handlowych i sklepów detalicznych.
2. Profesjonalna ekspozycja i szansa na większą sprzedaż
Zamieszczenie wywiadu w nadchodzącym numerze pozwoli także na szeroką ekspozycję usług wśród profesjonalistów związanych z handlem i nieruchomościami handlowymi. To ważne, ponieważ pozwala wypromować markę, usługi lub produkty w odpowiednim środowisku biznesowym.
3. Pozycjonowanie jako Ekspert:
Udzielając wywiadu, można podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi rozwiązań dla branży handlu i nieruchomości handlowych. Dzięki temu łatwo o renomę Eksperta w danym segmencie usług, co z pewnością przyczyni się do budowania zaufania wśród potencjalnych partnerów biznesowych.
4. Generowanie leadów:
Wywiad ma charakter wielowątkowy i powinien zawierać informacje o produktach lub usługach firmy , a także korzyściach wynikających ze współpracy biznesowej, co może zainteresować potencjalnych klientów i skłonić ich do nawiązania kontaktu. To może przyczynić się do generowania leadów, które mogą przekształcić się w konwersje.
5. Wyróżnienie się na tle konkurencji:
Zamieszczenie wywiadu w branżowym czasopiśmie daje firmie przewagę konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i ukazanie aspektów, które wyróżniają ofertę względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym klientom.
6. Współpraca i partnerstwa:
Wywiad może zwrócić uwagę innych firm z branży, które mogą być zainteresowane współpracą lub partnerstwem. Dzięki temu można otworzyć nowe możliwości biznesowe i efektywniej rozwijać swoją działalność.