Otwieramy przed Państwem 100. wydanie Magazynu Galerie Handlowe Online, które po raz pierwszy ujrzało światło dzienne ponad 10 lat temu, bo w 2012 roku. W ciągu minionych lat wiele się zmieniło, a my stale, pomimo wszelkich perturbacji rynkowych, obserwujemy dynamiczny rozwój branży oraz firm, których nowoczesne rozwiązania pozwalają jej stale przeć do przodu.
Tajemnice kreowania przestrzeni handlowej. Kluczowe czynniki wpływające na sukces marki
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/2.jpg)
KMW-INVEST to jeden z liderów polskich producentów mebli sklepowych. Korzenie firmy sięgają roku 1990, kiedy powstała firma handlowa, która poprzez rozwój sklepów odzieżowych dla dzieci, a następnie franchising znanych marek odzieżowych, zdobyła nieocenione doświadczenie, pozwalające doskonale poznać tę branżę oraz potrzeby marek sklepowych. Dziś produkty KMW-INVEST znajdują się w największych galeriach handlowych w Polsce, Europie i Azji. Dotychczas firma zrealizowała ponad 4500 projektów, dostarczając meble dla znanych marek takich jak: 4F, Sinsay, Medicine, Ryłko, House, Diverse, Moodo, Outhorn, Cropp. czytaj więcej
Edukacja, zaangażowanie społeczne i ekologa – czyli CSR i ESG w branży handlu i nieruchomościach handlowych
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/1.jpg)
W sektorze handlu i nieruchomości handlowych, ESG staje się coraz ważniejsze, ponieważ zarówno konsumenci jak i inwestorzy zaczynają być bardziej świadomi i zainteresowani zrównoważonym i odpowiedzialnym działaniem przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w sposób odpowiedzialny pod względem środowiskowym, społecznym i zgodnie z dobrymi praktykami zarządzania oraz kontroli, minimalizując swój wpływ na środowisko naturalne, a także dbając o dobro swoich pracowników, klientów i lokalnej społeczności. W ostatnich latach coraz więcej sieci sklepów i nieruchomości handlowych zaczyna dostrzegać korzyści płynące z prowadzenia działań tego typu i decyduje się na ich realizację. czytaj więcej
Wyróżnia nas nowoczesność
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/6.jpg)
EVER GRUPA jest firmą oferującą rozwiązania precyzyjnie dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów i nieustannie dążącą do wdrażania innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Jak podkreśla Przemysław Osowiecki, Dyrektor Generalny EVER GRUPY – nasza strategia opiera się na głębokim zrozumieniu potrzeb oraz dostarczaniu wartości dodanej poprzez unikalne podejście do świadczenia usług. czytaj więcej
Skupmy się na tym, co przynosi wymierne korzyści
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/4-1.jpg)
Aktualnie agencja marketingowa Golden Rocket obsługuje 23 galerie handlowe oraz 417 stacji paliw z rozwiniętą strefą retail i gastro, proponując swoim klientom proste i skuteczne rozwiązania. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Dawid Prymas, CEO Golden Rocket Agency – ważne, aby tworzyć wizerunek przestrzeni, do której klienci będą chcieli wracać – dlatego jako agencja reklamowa Golden Rocket słucha przedstawicieli firm, dla których pracuje i proponuje działania, które zmierzają do osiągnięcia wskazanych przez nich celów biznesowych. czytaj więcej
Jesteś tak dobry, jak twój ostatni projekt
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/3.jpg)
Firma Collective78 specjalizuje się w projektowaniu i aranżacji przestrzeni komercyjnych dla odbiorców biznesowych z różnych obszarów inwestycyjnych oferując jeden kompleksowy produkt, tzn. w pełni urządzony, wyposażony i działający poprawnie lokal. Jak jednak podkreśla w rozmowie z redakcją Paweł Rosół – V-ce Prezes Zarządu Collective78 Sp. z o.o. – głównym kierunkiem działalności naszej firmy są przestrzenie w Centrach Handlowych, w których wykonujemy projekty pełno-branżowe dla wszelkiego rodzaju działalności, a jako, że żadnych zadań nie delegujemy zewnętrznym firmom, w pełni kontrolujemy cały proces inwestycyjny. czytaj więcej
Oferujemy niezwykłe eventy i imponujące scenografie
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/7-1.jpg)
Współpraca to podstawa działania i sukcesu agencji marketingowej X5 Productions. Eksperci agencji wykorzystują zdobyte doświadczenie, kreatywność i siłę opowieści, aby tworzyć wydarzenia, które angażują, pobudzają i inspirują uczestników. Jak podkreśla Iwona Niedźwiecka-Kolano, Dyrektor Marketingu X5 Productions – każde centrum handlowe stanowi wyjątkową enklawę, w której kontekście formułujemy nasze koncepcje, harmonizujące z wyjątkowym duchem obiektu. czytaj więcej
Tu i teraz
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/8.jpg)
Firma Sense Monitoring specjalizuje się w rozwiązaniach bezpieczeństwa użytkowania dużych dachów płaskich. Idąc z duchem czasu, marka wprowadza nowe rozwiązania i oferuje zaawansowane narzędzie, zapewniające zarządcom nieruchomości komercyjnych dostęp do natychmiastowej informacji. Jak podkreśla Artiom Komardin, Wiceprezes Sense Monitoring – ciągle się rozwijamy i robimy wszystko, aby nasi Klienci mogli spać spokojnie. czytaj więcej
Digitalizacja handlu. Jak profesjonaliści kreują skuteczne sklepy online?
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/9.jpg)
Rafał Tarnowski pracujący od dziesięciu lat w Fast White Cat obecnie zajmuje stanowisko Head of Revenue, zajmując się tym, w czym odnajduje się najlepiej – optymalizacją procesów biznesowych, analizami i dążeniem do udoskonalania biznesów Klientów na wielu szczeblach. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją – Fast White Cat to przede wszystkim partner biznesowy dla firm, które chcą rozwijać swój e-commerce i zwiększać jego moc. czytaj więcej
Zapach ma ogromną moc
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/10.jpg)
Marketing zapachowy jest strategią wykorzystującą zapachy w celu wpływania na odczucia, emocje i zachowania konsumentów. Istnieje kilka powodów, dla których warto rozważyć korzystanie z tej formy komunikacji. Żaneta Szecówka – Szczepanek, właściciela marek Aromalinea i Zapach Sukcesu, dla której zapachy stanowią swoistą pasję podkreśla, że piękny zapach w naszej firmie to swoiste logo zapachowe, które przyczynia się do wzmocnienia zaufania i wyróżnia nas na tle konkurencji. czytaj więcej
Stawiamy na transparentność, zaufanie i partnerstwo
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/5.jpg)
Od 2014 zespół specjalistów firmy EXACO tworzy projekty w obszarze IT, które pozwalają firmom dynamiczniej rozwijać ich własne biznesy. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Andrzej Tabara, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu EXACO – chcemy, aby nasi klienci widzieli w nas konsultanta i doradcę z dużym doświadczeniem, a nie tylko firmę, która napisze oprogramowanie. czytaj więcej
Oszczędność czasu i efektywność kampanii to nasza specjalność
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/12.jpg)
ZnajdźReklamę.pl to firma z 10-letnim doświadczeniem na rynku reklamy outdoorowej. A wszystko zaczęło się… na studiach, gdy założyciele stworzyli pomysł na firmę na zajęciach e-biznesu na Uniwersytecie Ekonomicznym. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Oskar Kolmasiak, Lider Doradców ds. Reklamy Zewnętrznej – reklama outdoorowa posiada unikalne cechy, które składają się na jej wysoką efektywność i rosnącą popularność. czytaj więcej
Stawiamy na działania marketingowe skoncentrowane na doświadczeniach
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/11.jpg)
Orchidea PR oferuje kompleksowe i profesjonalne rozwiązania komunikacyjne, budując rozpoznawalność różnych brandów wśród ich klientów. Jak podkreśla Monika Paduch, właścicielka Agencji Orchidea PR – działania PR mają ogromne znaczenie dla budowania lojalności klientów. czytaj więcej
Jesteśmy partnerem transformacji cyfrowej END-TO-END
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/13.jpg)
Unity Group od ponad ćwierć wieku pomaga firmom w optymalizacji procesów transformacji cyfrowej, wspierając biznesy w wykorzystywaniu nowych kanałów elektronicznej komunikacji z konsumentami. Jak podkreśla Grzegorz Rudno-Rudziński, Managing Partner w Unity Group – pracujemy z klientami już od etapu opracowania strategii biznesowej, aż do momentu wyboru, dostarczenia i utrzymania architektury oraz technologii. czytaj więcej
20 lat obecności na rynku to ogromne doświadczenie i stabilność
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/14.jpg)
Multi Ice to firma z malowniczego Podlasia, która od 20 lat z powodzeniem działa w branży franczyz gastronomicznych. Wprowadzone do tej pory na rynek marki, pod którymi franczyzobiorcy prowadzą swoje biznesy to: Lody Bonano, „u Lodziarzy”, Crazy Dog oraz BuBu Tea. O aktualną ofertę firmy i jej strategie działań pytamy właściciela Multi Ice – Pana Radosława Charubina. czytaj więcej
e-Learning się sprawdza
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/15.jpg)
LearnUp dostarcza nowoczesne technologie wspierające realizację celów biznesowych organizacji poprzez zarządzanie wiedzą. Firma pomaga odbiorcom zwiększyć efektywność procesów szkoleniowych, oszczędzając jednocześnie czas i koszty szkoleń. Jak podkreśla Tomasz Hoffmann, Prezes LearnUp – głównym rozwiązaniem, które wdrażamy w firmach detalicznych jest platforma e-learningowa i wokół niej budujemy inne usługi, a raz opracowane materiały służą na lata, natomiast nasi konsultanci wywodzą się z biznesu i obszaru szkoleń, są praktykami, trenerami i ekspertami e-learningu. czytaj więcej
Najskuteczniejsze są treści dopasowane do odbiorców
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/16.jpg)
SMART OOH to angażująca i efektywna komunikacja z odbiorcami, którym towarzyszymy w ciągu całego dnia – podczas podróży przez miasto, w komunikacji miejskiej, podczas treningu w fitness klubie oraz coraz częściej w galerii handlowej – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. czytaj więcej
Obrót lokalami w zabytkowych budynkach. Kiedy można sprzedać samodzielny lokal?
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2023/09/17.jpg)
Wiele zabytkowych budynków to kamienice sprzedawane lub wynajmowane na cele mieszkaniowe, biurowe czy handlowe. Obrotowi mogą podlegać całe budynki lub pojedyncze lokale. W przypadku sprzedaży lokali, szczególnie w starszych budynkach, strony transakcji spotykają się z problemem braku wyodrębnionych urzędowo samodzielnych lokali. W różnych regionach Polski urzędnicy mają odmienne podejście do wydawania decyzji w tym zakresie, mimo że dla całego kraju mamy tożsame przepisy. czytaj więcej