Factory_Annopol_foto

2800 mkw. nowych marek w outletach FACTORY

NEINVER wprowadza marki premium i średniego segmentu do kolejnych lokalizacji w Polsce. Część najemców zdecydowała się na zwiększenie zajmowanej powierzchni czy rozszerzenie sieci sprzedaży o kolejne centra w popularnej sieci FACTORY. Nie zabrakło też rynkowych debiutów. Lider rynku outletów podsumowuje minione półrocze w obszarze najmu w Polsce.


W warszawskim FACTORY Annopol zadebiutowała znana na całym świecie marka odzieżowa Lacoste. To ubrania i buty segmentu premium z charakterystycznym zielonym krokodylem, w stylu sportowej elegancji – od koszulek polo i t-shirtów, przez koszule, bluzy, czy spodnie, po kurtki, płaszcze i buty dla kobiet i mężczyzn. Kolejny salon tej marki jeszcze tego lata przywita pierwszych klientów również w FACTORY Kraków.

Outlety odnotowują bardzo dobre wyniki po okresach lockdownów, stąd duża aktywność marek rozważających rozwój w tym właśnie kanale sprzedaży. Obecnie obserwujemy też wzmożone zainteresowanie polskim rynkiem ze strony sieci handlowych, które dotychczas nie były tu obecne. Miniony rok był niewątpliwie trudny dla całej branży, ale udało się nam porozumieć ze wszystkimi partnerami biznesowymi i utrzymaliśmy wysoki poziom wynajęcia. Teraz czas na wzmacnianie oferty marek oraz nowości rynkowe – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director NEINVER.

W stolicy Wielkopolski outletową propozycję klientów FACTORY Poznań wzbogaci Marc O’Polo oferując modne ubrania wysokiej jakości dla obu płci, ceniących elegancki, ale nieformalny styl. Do obu warszawskich outletów FACTORY – w Ursusie i Annopolu – dołączyły z kolei outletowe salony Outly z okularami korekcyjnymi i słonecznymi najlepszych, światowych marek.

FACTORY Annopol, Poznań oraz Kraków zapraszają na zakupy do nowych salonów marki Kazar Studio z butami dla szerokiej grupy odbiorców, dla których – jak przekonują twórcy marki – ważny jest styl życia, dynamika i różnorodność. To brand nowoczesny, dynamiczny i demokratyczny. Jesienią natomiast, w FACTORY Annopol z outletową propozycją otworzy podwoje salon znanej marki biżuteryjnej Yes z szeroką ofertą biżuterii.

W drugim warszawskim outlecie – FACTORY Ursus – wzbogacono ofertę dla miłośników sportu. Marka Under Armour prezentuje szeroką kolekcję ubrań, obuwia i akcesoriów do uprawiania sportów. Z kolei Nike zaprasza na zakupy do salonu w zdecydowanie większym wydaniu. Oferta jednej z najpopularniejszych marek na świecie jest dostępna w dużym formacie, a do kolekcji dla kobiet i mężczyzn, dołączono propozycję dla dzieci. Podobnie w FACTORY Poznań, gdzie salon Nike podwoił powierzchnię sprzedaży
oraz rozszerzył ofertę asortymentową.

Do FACTORY Kraków dołączyła znana skandynawska marka bieliźniarska dla kobiet. CHANGE Lingere. W FACTORY Gliwice natomiast do grona najemców dołączył salon marki Mustang z ofertą jeansowych spodni, a także koszul, t-shirtów i akcesoriów. To propozycja dla osób ceniących modne i swobodne ubrania na co dzień. Oferta centrów FACTORY dostępna jest w stale obniżonych cenach do 70 procent.

Źródło: Neinver

Fotografia: Neinver

Data publikacji: 9 lipca 2021