Carry King Cross Marcelin-1

Carry podwaja powierzchnię w King Cross Marcelin

W należącym do EPP poznańskim centrum handlowym King Cross Marcelin ponownie otworzył się sklep Carry. Znana sieć komfortowej odzieży z naturalnych tkanin właśnie ruszyła w nowej lokalizacji na ponad dwukrotnie większej powierzchni (870 mkw.) z jeszcze większym wyborem kolekcji dla kobiet, mężczyzn i dzieci.


Wyróżniająca się swobodnym stylem marka odzieżowa Carry ponownie otworzyła swój sklep w King Cross Marcelin. Tym samym główne centrum handlowe zachodniej części Poznania zaoferuje swoim klientom jeszcze bogatszą ofertę popularnej mody przed świętami. Na ponad dwukrotnie większej powierzchni klienci znajdą szeroki asortyment komfortowej odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej projektowanej z myślą o szerokiej grupie odbiorców. Kojarzoną z marką Carry wygodę w stylu casual zapewniają ubraniom wysoka jakość i dobór naturalnych tkanin w zgodzie z aktualnymi trendami.

– Jest mi niezmiernie miło, że najemca przeprowadził tak imponującą relokację i otworzył się jeszcze przed świętami, planując obsłużyć klientów – podobnie jak nasi inni najemcy – zachowując najwyższą staranność przy realizacji wytycznych sanitarnych. Na ponad dwukrotnie większej, komfortowej powierzchni klienci będą mogli w bezpiecznych warunkach docenić autentyczny i swobodny styl ubrań Carry – mówi Elżbieta Popławska, Asset Manager w EPP.

Centrum King Cross Marcelin, którego powierzchnia wynosi 45 000 mkw., położone jest w dogodnym punkcie komunikacyjnym, w zachodniej części Poznania. Wśród jego najemców znajdują się liczne punktu usługowe oraz tak popularne marki jak Auchan, Media Markt, H&M, Reserved, CCC, Empik czy McDonald’s.


O firmie

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).


Banner-sesja-fotograficzna-centrum-handlowego


Źródło: EPP

Fotografia: EPP

Data publikacji: 8 grudnia 2020