Centra Handlowe w Polsce to aktualne zestawienie 800 obiektów handlowych w pliku EXCEL, grupujące nieruchomości handlowe według rodzaju, lokalizacji czy wielkości GLA wraz z informacjami o właścicielu lub zarządcy
BAZA DANYCH W PLIKU EXCEL
Proponujemy Państwu aktualne zestawienie centrów handlowych, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Centra Handlowe w Polsce w formie EXCEL to aktualnie 800 obiektów, o łącznej powierzchni 12 MLN mkw. GLA. Baza danych, dzięki przystępnej formie daje możliwość filtracji obiektów po określonych kryteriach. Ponadto, w rozszerzonej wersji zestawienia znajdują się informacje o firmach będących właścicielami obiektów lub odpowiedzialnych za zarządzanie nieruchomościami. Odnośniki do stron internetowych poszczególnych obiektów i firm ułatwią kontakt w celu nawiązywania relacji biznesowych.
CENTRA HANDLOWE W POLSCE – ZESTAWIENIE DANYCH?
Rynek komercyjnych nieruchomości handlowych wciąż rośnie. Redakcja Magazynu Galerie Handlowe dokłada wszelkich starań, aby prezentowane przez nas informacje były jak najbardziej aktualne i powiększane o nowo otwierane obiekty. Gwarantujemy aktualność bazy na poziomie 90%, a przed oddaniem finalnego pliku wszystkie parametry są każdorazowo skrupulatnie sprawdzane. Proponowane przez nas zestawienie EXCEL zawiera następujące kryteria:
Nazwa centrum handlowego
Rodzaj obiektu (centrum / outlet / retail park)
Województwo
Miasto i kod pocztowy
Ulica i numer
Koordynaty lokalizacyjne (Google)
Adres www centrum handlowego
Adres e-mail (ogólny)
Data otwarcia (rok)
Powierzchnia najmu (GLA)
Właściciel lub Zarządca obiektu handlowego
Telefon ogólny do właściciela lub zarządcy
Adres e-mail (ogólny) do właściciela lub zarządcy
Adres www właściciela lub zarządcy
KTO POWINIEN SKORZYSTAĆ Z BAZY DANYCH?
Zapraszamy do zakupu zestawienia wszystkie firmy, świadczące usługi dla obiektów handlowych, a także związane z procesem komercjalizacji czy rozwojem sieci sprzedaży. Baza stanowi szybko rzut oka na zestawienie aktualnie funkcjonujących obiektów, w których można prowadzić swój biznes, przez co staje się świetnym punktem wyjścia dla nowych brandów i działalności poszukujących powierzchni handlowych do wynajęcia. Do zakupu zachęcamy przede wszystkim:
Sieci handlowe poszukujące atrakcyjnych lokalizacji
Prywatnych inwestorów zainteresowanych wynajmem lokali
Firmy zarządzające (działy badań i analiz)
Firmy odpowiedzialne za komercjalizację obiektów handlowych
Firmy badawcze, doradcze i konsultingowe
Agencje HR
Agencje Public Relations
Agencje zajmujące się marketingiem i komunikacją
Firmy oferujące usługi porządkowe
Wszystkie firmy świadczące usługi dla nieruchomości wielkopowierzchniowych
Oferujemy Państwu zestawienie centrów handlowych w formie podstawowej i rozbudowanej. Wersja rozbudowana powiększona została dodatkowo o informacje nt. właściciela oraz zarządcy nieruchomości wraz z linkami do stron www oraz ogólnymi danymi kontaktowymi (e-mail / telefon).
BAZA PODSTAWOWA
Nazwa centrum
Ulica i numer
Kod pocztowy, miasto i województwo
Rodzaj obiektu handlowego
Powierzchnia najmu GLA
Adres www
Adres e-mail (ogólny)
Numer telefonu (ogólny)
CENA PROMOCYJNA: 1999 zł netto
BAZA ROZBUDOWANA
Nazwa centrum
Ulica i numer
Kod pocztowy, miasto i województwo
Koordynaty lokalizacyjne (współrzędne Google)
Rodzaj obiektu handlowego
Powierzchnia najmu GLA
Adres www
Adres e-mail (ogólny)
Numer telefonu (ogólny)
Nazwa właściciela / zarządcy obiektu
Numer telefonu (ogólny) do właściciela / zarządcy
Adres e-mail (ogólny) do właściciela / zarządcy
Adres www właściciela / zarządcy obiektu
CENA PROMOCYJNA: 2999 zł netto
PROMOCJA CENOWA WAŻNA JEST DO DNIA 31-12-2023. DO KOŃCA PROMOCJI POZOSTAŁO:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska