Centra i Sieci Handlowe – podsumowanie i plany 2022/2023
Jak centra i sieci handlowe podsumowują działalność w 2022 roku? Otwarcia sklepów | Marketing i komunikacja w okresie świątecznym | Podsumowania i plany
O PROJEKCIE
CENTRA I SIECI HANDLOWE – PODSUMOWANIE 2022 to tematyczny projekt wydawniczy ONLINE, skierowany do zarządców 890 obiektów handlowych, a także dyrektorów ponad 500 sieci sklepów detalicznych – podsumowujący osiągnięcia i zmiany zachodzące w polskich centrach i sieciach handlowych na przestrzeni mijającego roku, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności marketingowych w okresie świątecznym. Projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE, będzie oscylował tematyką wokół zagadnień związanych z zarządzaniem, marketingiem, komunikacją, komercjalizacją obiektów handlowych i modernizacjami nowoczesnych salonów sprzedaży.
DOŁĄCZ DO MULTIWYWIADU i przedstaw swoje odpowiedzi wśród przedstawicieli centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych na zagadnienia redakcyjne związane z kluczowymi obszarami ich obszarami funkcjonowania. Dołącz do rozmowy i odpowiedz na wybrane pytania przygotowane przez redakcję! (lista poniżej).
EMISJA – 30 styczeń 2023 r.
MULTIWYWIAD
MULTIWYWIAD to rozmowa z przedstawicielami centrów handlowych i sklepów detalicznych w kontekście podsumowania ich działalności w 2022 roku. To pakiet zagadnień podsumowujących 2022 rok, na które będą odpowiadali przedstawiciele kluczowych i rozpoznawalnych brandów. Poruszane zagadnienia obejmują najważniejsze obszary funkcjonowania – od podpisanych umów najmu, przez działania marketingowe, nowe koncepty sprzedażowe, po zaangażowanie społeczne i inicjatywy ekologiczne.
PYTANIA
Jakie otwarcia sklepów i zmiany miały miejsce w 2022 roku?
Które wydarzenia w Państwa działalności były kluczowe w 2022 roku? Co udało się osiągnąć?
Co dziś wyróżnia Państwa na tle lokalnej konkurencji?
Jakiego typu aktywności obejmuje Państwa plan marketingowy? Na czym się skupiacie i co z tego przynosi najlepsze efekty?
Jakie atrakcje przygotowaliście Państwo dla klientów w okresie świątecznym?
Jakie doświadczenia zakupowe oferuje Państwa Centrum / Sieć?
W jaki sposób jesteście odpowiedzialni społecznie?
Jakiego typu inicjatywy proekologiczne są lub były w tym roku realizowane?
100%. komercjalizacja i rosnąca frekwencja – jak obecnie zarządzać obiektem, aby osiągnąć ten cel?
Jakie działania i zmiany szykowane są w 2023 roku?
UDZIAŁ W PROJEKCIE WEZMĄ M.IN:
ODBIORCY: CAŁA BRANŻA, W CAŁEJ POLSCE!
WŁAŚCICIELE I ZARZĄDCY 1500 CENTRÓW, GALERII I PARKÓW HANDLOWYCH ORAZ DYREKTORZY SIECI SKLEPÓW DETALICZNYCH!
Centra Handlowe w całej Polsce
Ponad 500 sieci sklepów detalicznych
Właściciele obiektów handlowych
Zarządcy obiektów handlowych
Producenci urządzeń i rozwiązań technologicznych dla handlu
Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
Sieci handlowe z ofertą dla domu i ogrodu
Sieci handlowe z artykułami spożywczymi
Sieci drogeryjne i perfumeryjne
Sieci handlowe z suplementami i odżywkami
Sieci handlowe ze sprzętem komputerowym
Sieci handlowe z artykułami przemysłowymi
Sieci handlowe prowadzące sprzedaż w segmencie e-commerce
Poruszane na łamach projektu zagadnienia oscylują wokół tematów, związanych z podsumowaniem działań obiektów handlowych i sieci sklepów detalicznych w 2022 roku, a także marketingiem i komunikacją w okresie świątecznym. Nie zabraknie również informacji o nowych technologiach i narzędziach, przyciągających uwagę konsumenta i wspierających proces sprzedaży.
Otwarcia nowych sklepów – jakie marki otwierały się w najpopularniejszych centrach handlowych?
Marketing centrów i sieci handlowych w okresie Świątecznym
Remodelingi i modernizacje stacjonarnych punktów sprzedaży
Nowe koncepty i formaty sprzedażowe na polskim rynku
Podsumowanie akcji promocyjnych i eventowych
Działania proekologiczne centrów i sieci handlowych
Zaangażowanie społeczne
Raporty i podsumowanie wyników. Branżowe analizy i opinie eksperckie.
Plany i strategie działań na 2023 rok
PROPONOWANE FORMY UCZESTNICTWA
ARTYKUŁ SPONSOROWANY (2 strony – rozkładówka)
Rodzaj ekspozycji: reklama merytoryczna / advertorial
Link do strony internetowej: TAK
Objętość: do 6000 znaków ze spacjami + zdjęcia
Rozdzielczość plików graficznych: min. 200 PPI
CENA: 2499 zł netto (przecena z 4999 zł)
MULTIWYWIAD
Rodzaj ekspozycji: merytoryczna
Forma przekazu: pakiet odpowiedzi na wybrane zagadnienia redakcyjne
Objętość: uzależniona od obszerności odpowiedzi (liczba znaków nie jest limitowana).
Materiały uzupełniające: Zdjęcie eksperta + BIO + zdjęcia dodatkowe
CENA: 2999 zł netto (przecena z 5999 zł)
WYWIAD DEDYKOWANY (do 6 stron)
Rodzaj ekspozycji: rozmowa z ekspertem
Objętość: do 12000 znaków ze spacjami + galeria zdjęć
Notka o firmie: TAK
Całkowita liczba pytań w wywiadzie: 25-30 zagadnień
Portret Eksperta (notka BIO + zainteresowania)
Rozdzielczość plików graficznych: min. 200 PPI
CENA: 4499 zł netto (przecena z 9999 zł)
DATA EMISJI – 31-01-2023 r.
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska