Centra i Sieci Handlowe – podsumowanie i plany 2022/2023

Jak centra i sieci handlowe podsumowują działalność w 2022 roku? Otwarcia sklepów | Marketing i komunikacja w okresie świątecznym | Podsumowania i plany

O PROJEKCIE

CENTRA I SIECI HANDLOWE – PODSUMOWANIE 2022 to tematyczny projekt wydawniczy ONLINE, skierowany do zarządców 890 obiektów handlowych, a także dyrektorów ponad 500 sieci sklepów detalicznych – podsumowujący osiągnięcia i zmiany zachodzące w polskich centrach i sieciach handlowych na przestrzeni mijającego roku, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności marketingowych w okresie świątecznym. Projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE, będzie oscylował tematyką wokół zagadnień związanych z zarządzaniem, marketingiem, komunikacją, komercjalizacją obiektów handlowych i modernizacjami nowoczesnych salonów sprzedaży.

DOŁĄCZ DO MULTIWYWIADU i przedstaw swoje odpowiedzi wśród przedstawicieli centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych na zagadnienia redakcyjne związane z kluczowymi obszarami ich obszarami funkcjonowania. Dołącz do rozmowy i odpowiedz na wybrane pytania przygotowane przez redakcję! (lista poniżej).

EMISJA – 30 styczeń 2023 r.

MULTIWYWIAD

MULTIWYWIAD to rozmowa z przedstawicielami centrów handlowych i sklepów detalicznych w kontekście podsumowania ich działalności w 2022 roku. To pakiet zagadnień podsumowujących 2022 rok, na które będą odpowiadali przedstawiciele kluczowych i rozpoznawalnych brandów. Poruszane zagadnienia obejmują najważniejsze obszary funkcjonowania  – od podpisanych umów najmu, przez działania marketingowe, nowe koncepty sprzedażowe, po zaangażowanie społeczne i inicjatywy ekologiczne.

 

PYTANIA

  • Jakie otwarcia sklepów i zmiany miały miejsce w 2022 roku?
  • Które wydarzenia w Państwa działalności były kluczowe w 2022 roku? Co udało się osiągnąć?
  • Co dziś wyróżnia Państwa na tle lokalnej konkurencji?
  • Jakiego typu aktywności obejmuje Państwa plan marketingowy? Na czym się skupiacie i co z tego przynosi najlepsze efekty?
  • Jakie atrakcje przygotowaliście Państwo dla klientów w okresie świątecznym?
  • Jakie doświadczenia zakupowe oferuje Państwa Centrum / Sieć?
  • W jaki sposób jesteście odpowiedzialni społecznie?
  • Jakiego typu inicjatywy proekologiczne są lub były w tym roku realizowane?
  • 100%. komercjalizacja i rosnąca frekwencja – jak obecnie zarządzać obiektem, aby osiągnąć ten cel?
  • Jakie działania i zmiany szykowane są w 2023 roku?

 


UDZIAŁ W PROJEKCIE WEZMĄ M.IN:

 


 

ODBIORCY: CAŁA BRANŻA, W CAŁEJ POLSCE!

WŁAŚCICIELE I ZARZĄDCY 1500 CENTRÓW, GALERII I PARKÓW HANDLOWYCH ORAZ DYREKTORZY SIECI SKLEPÓW DETALICZNYCH!

 

  • Centra Handlowe w całej Polsce
  • Ponad 500 sieci sklepów detalicznych
  • Właściciele obiektów handlowych
  • Zarządcy obiektów handlowych
  • Producenci urządzeń i rozwiązań technologicznych dla handlu
  • Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
  • Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
  • Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
  • Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
  • Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
  • Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
  • Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
  • Sieci handlowe z ofertą dla domu i ogrodu
  • Sieci handlowe z artykułami spożywczymi
  • Sieci drogeryjne i perfumeryjne
  • Sieci handlowe z suplementami i odżywkami
  • Sieci handlowe ze sprzętem komputerowym
  • Sieci handlowe z artykułami przemysłowymi
  • Sieci handlowe prowadzące sprzedaż w segmencie e-commerce
  • Agencje eventowe i firmy marketingowe

 

TEMATYKA PROJEKTU

Poruszane na łamach projektu zagadnienia oscylują wokół tematów, związanych z podsumowaniem działań obiektów handlowych i sieci sklepów detalicznych w 2022 roku, a także marketingiem i komunikacją w okresie świątecznym. Nie zabraknie również informacji o nowych technologiach i narzędziach, przyciągających uwagę konsumenta i wspierających proces sprzedaży.

  • Otwarcia nowych sklepów – jakie marki otwierały się w najpopularniejszych centrach handlowych?
  • Marketing centrów i sieci handlowych w okresie Świątecznym
  • Remodelingi i modernizacje stacjonarnych punktów sprzedaży
  • Nowe koncepty i formaty sprzedażowe na polskim rynku
  • Podsumowanie akcji promocyjnych i eventowych
  • Działania proekologiczne centrów i sieci handlowych
  • Zaangażowanie społeczne
  • Raporty i podsumowanie wyników. Branżowe analizy i opinie eksperckie.
  • Plany i strategie działań na 2023 rok

ARTYKUŁ SPONSOROWANY (2 strony – rozkładówka)

  • Rodzaj ekspozycji: reklama merytoryczna / advertorial
  • Link do strony internetowej: TAK
  • Objętość: do 6000 znaków ze spacjami + zdjęcia
  • Rozdzielczość plików graficznych: min. 200 PPI
  • CENA: 2499 zł netto  (przecena z 4999 zł)

MULTIWYWIAD

  • Rodzaj ekspozycji: merytoryczna
  • Forma przekazu: pakiet odpowiedzi na wybrane zagadnienia redakcyjne
  • Objętość: uzależniona od obszerności odpowiedzi (liczba znaków nie jest limitowana).
  • Materiały uzupełniające: Zdjęcie eksperta + BIO + zdjęcia dodatkowe
  • CENA: 2999 zł netto (przecena z 5999 zł)

WYWIAD DEDYKOWANY (do 6 stron)

  • Rodzaj ekspozycji: rozmowa z ekspertem
  • Objętość: do 12000 znaków ze spacjami + galeria zdjęć
  • Notka o firmie: TAK
  • Całkowita liczba pytań w wywiadzie: 25-30 zagadnień
  • Portret Eksperta (notka BIO + zainteresowania)
  • Rozdzielczość plików graficznych: min. 200 PPI
  • CENA: 4499 zł netto (przecena z 9999 zł)

DATA EMISJI – 31-01-2023 r.

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach