Magazyn Galerie Handlowe - TOP - wrzesień-pazdziernik 2020

Czytaj Magazyn Galerie Handlowe Online – wrzesień-październik 2020

Pandemia koronawirusa tylko przyspieszała zmiany, które miały nadejść. Już od dawna cyfryzacja i nowoczesne technologie zmieniały oblicze handlu. Różnice pomiędzy online i offline zacierają się coraz bardziej, a rynek zmierza w kierunku stworzenia spójnego doświadczenia zakupowego, w którym te dwa kanały będą się przenikały. Najnowszy Magazyn Galerie Handlowe to aż 100 stron treści tworzonej we współpracy z liderami branży handlu i nieruchomości handlowych.

Rozmowy z ekspertami: KiK Polska, Marywilska 44 i Just GYM

Wrześniowy Magazyn Galerie Handlowe to rozmowy rozmowy z przedstawicielami kluczowych brandów w branży handlu i nieruchomości handlowych. Nowy Dyrektor Generalny KiK Polska, Robert Boguszewski zdradza z jakimi problemami spotkał się obejmując nowe stanowisko. Z kolei Małgorzata Konarska, Prezes Zarządu MARYWILSKA 44 Sp. z o.o. podpowiada jakie elementy sprawiają, że centrum handlowe dobrze prosperuje, a Paweł Ciszek, Prezes Just GYM wyjaśnia, dlaczego każdy z klubów, mimo przynależności do sieci, zachowuje swój indywidualizm.


Z życia centrów handlowych

Według firmy CD Locum klienci potrzebowali czasu, aby odpowiednio dostosować swoje dotychczasowe nawyki zakupowe oraz te związane ze spędzaniem czasu wolnego, do nowej rzeczywistości. Z kolei dla Grupy Saller – do portfela której należy Galeria Ostrovia – najważniejsze jest bezpieczeństwo i komfort klientów oraz higiena i czystość, która w dobie pandemii stała się priorytetem. Rzeszowska Plaza pomimo pandemii koronawirusa bardzo dobrze radzi sobie na rynku Centrów Handlowych. Wysiłki Keen Property Management, zarządcy Centrum doceniają zarówno stali najemcy, jak i nowe firmy, które decydują się na otwarcie sklepów. Atrakcyjna dla najemców pozostaje nadal Galeria Przymorze – centrum powstało z myślą o potrzebach lokalnej społeczności, a dziś funkcjonuje w pobliżu najdłuższego w Europie Środkowej budynku mieszkalnego „Falowiec”. Jeśli mowa o lokalnej społeczności to warto zapoznać się ze zlokalizowaną w Augustowie Galerią Marjon. Architektura obiektu to połączenie wysokiej jakości naturalnych materiałów wykończeniowych z nowoczesnymi i zaskakującymi rozwiązaniami stylistycznymi we wnętrzu. Można tu połączyć satysfakcjonujące zakupy z chwilą relaksu.


Digitalizacja sprzedaży – opinie ekspertów

Wybuch pandemii COVID-19, zamrożenie gospodarek, troska o własne bezpieczeństwo, obniżenie dochodów lub utrata pracy wpłynęły na zwyczaje zakupowe konsumentów na całym świecie. Według globalnego badania KPMG, na całym świecie wyłania się nowy rodzaj konsumenta, który ogranicza swoje wydatki, jest bardziej zaawansowany w korzystaniu z technologii cyfrowych i w bardziej przemyślany sposób podejmuje decyzje zakupowe. Wiele firm zareagowało na nową rzeczywistość odpowiednio, oferując wysoki poziom innowacyjności, w tym choćby większy cyfrowy dostęp do zakupów i obsługi klienta. Eksperci Rady Programowej Magazynu Galerie Handlowe starają się odpowiedzieć m.in. na pytania: jakie przedsięwzięcia i technologiczne rozwiązania w centrach handlowych oraz stacjonarnych sklepach są dziś w stanie zwiększyć poziom sprzedaży oraz czego oczekują dziś klienci odwiedzający centra handlowe?

Jet Line: Oczekiwania klientów są mniej więcej stałe
Promedia: Dwie recepty na poprawę wyników sprzedaży
Olsen: Klienci cenią sobie obecnie bezpieczne, szybkie i łatwe zakupy
Blue City: Ważne jest wsparcie sprzedaży najemców
Geo-Kat: Klienci mają nowe oczekiwania
Polska Izba Handlu: Część konsumentów pozostanie lojalna zakupom internetowym
Immofinanz: Nieprzerwanie inwestujemy w technologię
Sweet Gallery: Produkty impulsowe przyciągają wielu klientów
Petram House: Polacy bardzo czekają na powrót do normalności
Intersport: Omnichannel sprzedaży stał się faktem
FPP: Najbardziej może pomóc przywrócenie handlu w niedzielę
C&A: Przyszłość stacjonarnego handlu detalicznego jest cyfrowa
Psiaedukacja.eu: Mniej znaczy więcej
RedComm: Szybkie decyzje to klucz do sukcesu
Recman: Wśród konsumentów zdecydowanie wzrosła wrażliwość cenowa
Change of Scandinavia Poland: Omnichanel jest zdecydowanie tym kierunkiem, w którym podążamy

 


Już niedługo – obszerna fotorelacja dot. działalności centrów handlowych w okresie świątecznym!

Sesja fotograficzna dekoracji świątecznych w centrach handlowych 2020, realizowana przez redakcję Magazynu Galerie Handlowe to doskonała forma promocji centrum handlowego i jego działań w okresie świątecznym. Centra handlowe, które do 30 października 2020 roku zdecydują się na współpracę redakcyjną we wspomnianym zakresie sesji fotograficznej, otrzymają obszerną fotorelację w Magazynie Galerie Handlowe Online, dystrybuowaną do ponad 3000 dyrektorów zarządzających, menadżerów marketingu obiektów handlowych oraz menadżerów ds. ekspansji sieci sklepów detalicznych w całym kraju – CZYTAJ WIĘCEJ

Zdjecia-swiateczne-centrow-handlowych-dekoracje

 


Czytaj Magazyn Galerie Handlowe Online


Jesteś zainteresowany wywiadem lub artykułem? Napisz do nas!

Julita Serafinko  |  j.serafinko@galeriehandlowe.pl  |  tel. 791-355-332

Źródło: Galerie Handlowe

Data publikacji: 2 września 2020