CENTRA HANDLOWE 2024 Dołącz do Multiwywiadów z ekspertami!

Jak funkcjonują dziś najlepsze centra handlowe w Polsce? W jaki sposób tworzą wyjątkowe doświadczenia zakupowe, edukują lokalną społeczność i stanowią doskonale miejsce do promocji biznesu najemców i zewnętrznych reklamodawców?…

CO PROPONUJEMY?

Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online proponuje Państwu udział w czterech branżowych publikacjach, opisujących działania i strategie rozwoju obiektów handlowych w całej Polsce. Multiwywiady, na łamach których wypowiadali się będą przedstawiciele czołowych polskich obiektów handlowych, pojawią się co kwartał, w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień 2024, a ich treści promowane będą wśród najemców sieciowych oraz firm otoczenia biznesowego. Tematykę publikacji i pytania znajdziecie Państwo poniżej.

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?

Zapraszamy do współpracy przedstawicieli centrów handlowych odpowiedzialnych za fundamentalne aspekty dotyczące funkcjonowania obiektu – od zarządzania, przez komercjalizację, aż po marketing biznesowy i komunikację B2C. Zachęcamy także właścicieli i osoby zarządzające sieciami sklepów detalicznych oraz osoby odpowiedzialne za rozwój punktów sprzedaży ! Udział powinni wziąć przede wszystkim:

 

  • Dyrektorzy centrów handlowych
  • Eksperci firm świadczących usługi dla sektora RETAIL i nieruchomości handlowych
  • Eksperci ds. badań i analiz nieruchomości handlowych
  • Menadżerowie marketingu galerii handlowych
  • Przedstawiciele działów komercjalizacji
  • Osoby zarządzające sieciami sklepów detalicznych
  • Menadżerowie ds. rozwoju sieci sprzedaży
  • Eksperci sektora handlu i nieruchomości handlowych

 

 

DO KOGO TRAFIA PRZEKAZ?

Magazyn Galerie Handlowe dystrybuowany w wersji ONLINE do ponad 10000 menadżerów sektora handlu i nieruchomości handlowych w całej Polsce, w tym również firm świadczących usługi dla branży RETAIL. Odbiorcami Magazynu są głównie:

  • właściciele obiektów handlowych
  • firmy zarządzające galeriami handlowymi
  • firmy odpowiedzialne za komercjalizację powierzchni handlowo-usługowych
  • zarządcy sieci sklepów detalicznych
  • departamenty rozwoju sieci sprzedaży
  • osoby zainteresowane wynajmem powierzchni handlowych
  • agencje marketingu i komunikacji
  • zarządcy sieci odzieżowych i obuwniczych
  • menadżerowie sieci gastronomicznych
  • zarządcy sieci biżuteryjnych i sklepów z dodatkami
  • menadżerowie sieciowych klubów fitness
  • kierownicy punktów usługowych
  • przedstawiciele zarządu sieci drogeryjnych
  • kierownicy sklepów z segmentu RTV / AGD
  • dyrektorzy ekspansji sieci sklepów sportowych

TEMATYKA I PYTANIA

Poruszane na łamach Magazynu Galerie Handlowe Online zagadnienia oscylują wokół tematów związanych z funkcjonowanie centrów handlowych i branży handlu detalicznego w Polsce, koncentrując się na aktualnych trendach i rynkowych, strategii funkcjonowania oraz rozwoju kluczowych aspektów.


MARZEC 2024:

Adaptacja do zmieniających się trendów konsumenckich: Jak centra i sieci handlowe przyciągają uwagę klientów?

W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym trendy konsumenckie ewoluują szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, centra handlowe muszą być gotowe do ciągłej adaptacji, aby pozostać atrakcyjne i konkurencyjne. Wraz z rozwojem technologii, zmianami w preferencjach zakupowych i rosnącym znaczeniem doświadczeń konsumenckich, obiekty handlowe stają przed nieustannym wyzwaniem dostosowania się do zmieniających się potrzeb klientów. W artykule tym przyjrzymy się bliżej strategiom, praktykom i innowacjom, które centra handlowe stosują, aby pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami konsumenckimi i skutecznie przyciągać współczesnych klientów. Przeanalizujemy, jak centra handlowe wykorzystują nowoczesne technologie, aby lepiej zrozumieć tendencje zakupowe. Odkryjemy także, jak centra handlowe kreują atmosferę, która zachęca do spędzania czasu w obiekcie, stawiając na różnorodność oferty, atrakcyjne wydarzenia oraz innowacyjne podejścia do aranżacji przestrzeni.

 

Zaproszeni do rozmowy eksperci odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:

  • Jakie kroki są lub powinny być podejmowane przez centra / sieci handlowe, aby monitorować i zrozumieć zmieniające się preferencje i zachowania klientów?
  • Czy i jakie koncepcje stosuje Państwa firma w celu maksymalizacji doświadczenia zakupowego klientów? Jak stworzyć atmosferę która zachęci klientów do ponownych odwiedzin?
  • Jakie nowe technologie i innowacje warto wprowadzać w celu dostosowania się do rosnącej roli zakupów online i cyfrowych trendów konsumenckich?
  • Co powinna uwzględniać dziś strategia marketingowa, aby lepiej odpowiadać na różnorodne potrzeby odwiedzających?

 


 

CZERWIEC 2024

Food Court – czyli gastronomiczne serce centrum handlowego i jego rola w przestrzeni handlowej

Food court stanowi często serce centrum handlowego i główny obszar spotkań rodzin i przyjaciół, odwiedzających galerie handlowe. To miejsce, w którym wzajemnie przenikają się smaki, kultury i trendy. Jak ważna rolę gastronomia odgrywa w dzisiejszych centrach handlowych? W jaki sposób aranżacja food courtów ewoluuje, aby sprostać oczekiwaniom współczesnych konsumentów i stworzyć unikalne doświadczenia kulinarne. Przeanalizujemy najnowsze trendy w aranżacji food courtów, które kształtują przestrzeń, atmosferę i sposób interakcji klientów z oferowanymi przez restauracje daniami. Odkryjemy, jak centra handlowe wykorzystują nowoczesne podejścia projektowe, technologie i koncepcje, aby food courty stały się nie tylko miejscem gastronomicznych przygód, ale także atrakcyjnym punktem spotkań społecznych i kulturalnych.

 

Z publikacji dowiesz się m.in.

  • Jakie czynniki brane są pod uwagę podczas projektowania lub przeprojektowywania food courtu, aby stworzyć przestrzeń atrakcyjną dla klientów?
  • W jaki sposób food courty mogą być wykorzystywane jako przestrzeń społeczna i kulturalna, aby przyciągać klientów i zachęcać do dłuższego przebywania w centrum handlowym?
  • Czy istnieją specjalne kryteria przy wyborze najemców do food courtu, takie jak różnorodność kuchni czy jakość oferowanych dań – które mają przełożenie na odwiedzalność obiektu?
  • Które trendy w kontekście zmieniających się preferencji żywieniowych wywierają największy wpływ na decyzje konsumentów?
  • Jakie strategie promocyjne podejmowane są przez centra handlowe, aby promować food courty i zwiększać zainteresowanie jego ich wśród klientów?

 


WRZESIEŃ 2024

Wielopłaszczyznowe korzyści współpracy: Siła synergii dla centrów handlowych, najemców i reklamodawców

W świecie biznesu, współpraca jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Szczególnie w branży handlowej, partnerstwo z odpowiednim partnerem biznesowym może przynieść nie tylko zyski finansowe, ale także wiele innych korzyści. Od infrastruktury przez wynajem po strategiczny marketing – synergia między centrum handlowym, najemcami a ich partnerami biznesowymi otwiera szerokie możliwości rozwoju i dotarcia do klientów. To nie tylko możliwość wynajęcia powierzchni handlowej czy umieszczenia reklamy. To przede wszystkim szansa na wzrost sprzedaży i budowanie trwałych relacji z klientami.

 

Uczestnicy rozmowy postarają się udzielić odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

  • Czy współczesne centrum handlowe to dobre miejsce na biznes i reklamę i jakie kryteria musi spełniać obiekt, aby wzbudzać zainteresowanie nowych najemców i reklamodawców?
  • Jakie możliwości oferują dzisiejsze centra i sieci handlowe partnerom biznesowym w kontekście budowania wizerunku marki i zwiększania świadomości oferty?
  • Czy i jakie wspólne inicjatywy marketingowe prowadzone są w celu osiągnięcia możliwie najlepszego efektu?
  • W jaki sposób infrastruktura centrum handlowego / sklepu może pomóc zewnętrznym reklamodawcom w szerszym dotarciu do konsumentów?
  • Które trendy, technologie i narzędzia warto brać pod uwagę w efektywnym wykorzystaniu przestrzeni handlowej i reklamowej?

 


GRUDZIEŃ 2024

Zrównoważony rozwój: Edukacja konsumentów, praktyki ekologiczne i społeczna odpowiedzialność

Aktualnie troska o środowisko i społeczna odpowiedzialność nabierają coraz większego znaczenia, koncepcja zrównoważonego rozwoju staje się nieodłącznym elementem strategii wielu obiektów handlowych i sieci sklepów detalicznych. Edukacja konsumentów, praktyki ekologiczne i społeczna odpowiedzialność to filary wspierające ten dążący do równowagi model rozwoju. Warto przyjrzeć się bliżej, jakie działania podejmowane są w tym obszarze przez zarządców obiektów handlowych oraz właścicieli sieci sklepów detalicznych i jak wpływają one na kształtowanie bardziej zrównoważonej przyszłości dla naszej planety oraz społeczeństwa.

 

Zaproszeni eksperci odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:

  • Jakie inicjatywy powinny podejmować współczesne centra i sieci handlowe w zakresie polityki zrównoważonego rozwoju?
  • W jaki centra i sieci handlowe angażują swoich najemców i klientów w praktyki zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności?
  • Jakie korzyści dla samego centrum handlowego / sieci sprzedaży  przynosi edukacja klientów w powyższym zakresie?
  • Jakie są główne tematy poruszane podczas akcji edukacyjnych we wspomnianym zakresie?
  • Jakie są główne wyzwania związane z edukacją lokalnej społeczności?

 

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

Dołącz do projektu i promuj swoją działalność w branży!