Wydarzenie minęło
Zaprezentuj swój punkt widzenia i opinię w czterech dedykowanych publikacjach branżowych w 2023 roku!
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online proponuje Państwu udział w cyklu publikacji tematycznych i związany z nim pakiet komentarzy eksperckich, oscylujący wokół zagadnień redakcyjnych, poruszanych na łamach kolejnych wydań e-pisma. Multiwywiady, na łamach których wypowiadali się będą przedstawiciele czołowych polskich brandów i firm, pojawiają się co kwartał, w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień, a ich treści promowane będą wśród zarządców i managerów 1200 centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych w Polsce, a także firm otoczenia biznesowego. Wszystkie opinie eksperckie mają również swoje reemisje w portalach internetowych wydawnictwa (Galeriehandlowe.pl / Magazyngalerie.pl), a także na profilach redakcyjnych w serwisie Linked IN, dla łącznie ponad 60.000 odwiedzających. Tematykę publikacji i pytania znajdziecie Państwo poniżej.
Zapraszamy do współpracy przedstawicieli centrów handlowych odpowiedzialnych za fundamentalne aspekty dotyczące funkcjonowania obiektu – od zarządzania, przez komercjalizację, aż po marketing i komunikację B2C. Zachęcamy także właścicieli i osoby zarządzające sieciami sklepów detalicznych oraz osoby odpowiedzialne za rozwój punktów sprzedaży i komunikację z klientami! Udział powinni wziąć przede wszystkim:
MARKI OBECNE W PUBLIKACJACH:
Magazyn Galerie Handlowe dystrybuowany w wersji ONLINE do ponad 10000 menadżerów sektora handlu i nieruchomości handlowych w całej Polsce, w tym również firm świadczących usługi dla branży RETAIL. Odbiorcami Magazynu są głównie:
Poruszane na łamach Magazynu Galerie Handlowe Online zagadnienia oscylują wokół tematów związanych z funkcjonowanie centrów handlowych i branży handlu detalicznego w Polsce, koncentrując się na aktualnych trendach i rynkowych, strategii funkcjonowania oraz rozwoju kluczowych przedsiębiorstw.
MARZEC 2023:
Nowoczesny Klient – Nowoczesny Sklep, czyli o czym warto pamiętać w projektowaniu i aranżacji przestrzeni handlowej?
Współczesny klient to osoba niezwykle wymagająca i coraz bardziej świadoma swoich potrzeb. Poszukuje destynacji zakupowych, które zapewnią mu kompleksową i nowoczesną obsługę, a także dostosowane do jego indywidualnych preferencji produkty i usługi oraz technologie oszczędzające czas, czy ułatwiające proces zakupowy. W publikacji przyjrzymy się nowoczesnym miejscom zakupowym, które potrafią sprostać oczekiwaniom współczesnych konsumentów i zapewnić im niezapomniane doświadczenie zakupowe. Przedstawimy przykłady interesujących konceptów sklepowych i nieruchomości handlowych, które wyróżniają się interesującym designem, innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, czy nowoczesnym podejściem do obsługi klienta, a także omówimy kluczowe czynniki, które pozwalają się wyróżnić na tle konkurencji.
Zaproszeni do rozmowy eksperci odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:
CZERWIEC 2023
Marketing centrum handlowego i sklepów detalicznych – trendy, narzędzia, strategie
Handel to jedna z najważniejszych gałęzi gospodarki, a centra handlowe i sklepy detaliczne stanowią jej nieodłączny element. Aby osiągać jak najlepsze wyniki, takie miejsca muszą być odpowiednio zarządzane, a ich marketing powinien być skuteczny i dostosowany do aktualnych trendów rynkowych i potrzeb klientów. W artykule przyjrzymy się bliżej marketingowi centrum handlowego oraz sieci sklepów detalicznych, a zaproszeni eksperci opowiedzą o stosowanych przez siebie narzędziach, realizowanych strategiach w tej branży oraz przedstawią aktualne trendy, które warto brać pod uwagę podczas planowania działań marketingowych.
Z publikacji dowiesz się m.in.
WRZESIEŃ 2023
Edukacja, zaangażowanie społeczne i ekologia, czyli CSR i ESG w branży handlu i nieruchomości handlowych?
W sektorze handlu i nieruchomości handlowych, ESG staje się coraz ważniejsze, ponieważ zarówno konsumenci jak i inwestorzy zaczynają być bardziej świadomi i zainteresowani zrównoważonym i odpowiedzialnym działaniem przedsiębiorstw. ESG oznacza, że firmy te muszą działać w sposób odpowiedzialny pod względem środowiskowym, społecznym i zgodnie z dobrymi praktykami zarządzania i kontroli, minimalizując swój wpływ na środowisko naturalne, a także dbając o dobro swoich pracowników, klientów i lokalnej społeczności. W ostatnich latach coraz więcej sieci sklepów i nieruchomości handlowych zaczyna dostrzegać korzyści płynące z prowadzenia działań tego typu i decyduje się na ich realizację. W artykule przyjrzymy się przykładom działań ESG w branży handlowej i nieruchomościach handlowych oraz omówimy ich korzyści zarówno dla przedsiębiorstw, jak i dla społeczeństwa. Przedstawimy również wyzwania, z jakimi muszą zmierzyć się przedsiębiorcy chcący prowadzić działania w tym aspekcie.
Uczestnicy rozmowy postarają się udzielić odpowiedzi na poniższe zagadnienia:
GRUDZIEŃ 2023
Profesjonalne zarządzanie i 100% komercjalizacja
Odpowiednie zarządzanie nieruchomością handlową od zawsze stanowi klucz do osiągnięcia sukcesu, jak najlepszych wyników finansowych oraz zadowolenia klientów. W publikacji przyjrzymy się zmieniającym się trendom rynkowym w zakresie metod zarządzania, poruszając kluczowe elementy tego procesu oraz podpowiadając, jakie narzędzia i metody są najskuteczniejsze w osiąganiu zamierzonych celów. Przedstawimy również przykłady nieruchomości handlowych, które są profesjonalnie zarządzane oraz wyjaśnimy, co było kluczem do ich sukcesu.
Zaproszeni eksperci odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:
Ceny uczestnictwa:
1 komentarz w wybranym Multiwywiadzie – 1899 zł netto
Pakiet 2 komentarzy w wybranych Multiwywiadach – 2999 zł netto
Pakiet 3 komentarzy w wybranych Multiwywiadach – 4299 zł netto
Pakiet 4 komentarzy – pełna obecność – 4999 zł netto
W ramach uczestnictwa przy określonym projekcie prezentowana jest wypowiedź ekspercka wraz ze zdjęciem i podpisem autora
oraz dodatkowe materiały zdjęciowe, wzbogacające przekaz merytoryczny.