Wydarzenie minęło
Jak funkcjonują dziś najlepsze centra handlowe w Polsce? W jaki sposób tworzą wyjątkowe doświadczenia zakupowe, edukują lokalną społeczność i stanowią doskonale miejsce do promocji biznesu najemców i zewnętrznych reklamodawców?…
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online proponuje Państwu udział w czterech branżowych publikacjach, opisujących działania i strategie rozwoju obiektów handlowych w całej Polsce. Multiwywiady, na łamach których wypowiadali się będą przedstawiciele czołowych polskich obiektów handlowych, pojawią się co kwartał, w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień 2024, a ich treści promowane będą wśród najemców sieciowych oraz firm otoczenia biznesowego. Tematykę publikacji i pytania znajdziecie Państwo poniżej.
Zapraszamy do współpracy przedstawicieli centrów handlowych odpowiedzialnych za fundamentalne aspekty dotyczące funkcjonowania obiektu – od zarządzania, przez komercjalizację, aż po marketing biznesowy i komunikację B2C. Zachęcamy także właścicieli i osoby zarządzające sieciami sklepów detalicznych oraz osoby odpowiedzialne za rozwój punktów sprzedaży ! Udział powinni wziąć przede wszystkim:
Magazyn Galerie Handlowe dystrybuowany w wersji ONLINE do ponad 10000 menadżerów sektora handlu i nieruchomości handlowych w całej Polsce, w tym również firm świadczących usługi dla branży RETAIL. Odbiorcami Magazynu są głównie:
Poruszane na łamach Magazynu Galerie Handlowe Online zagadnienia oscylują wokół tematów związanych z funkcjonowanie centrów handlowych i branży handlu detalicznego w Polsce, koncentrując się na aktualnych trendach i rynkowych, strategii funkcjonowania oraz rozwoju kluczowych aspektów.
MARZEC 2024:
Adaptacja do zmieniających się trendów konsumenckich: Jak centra i sieci handlowe przyciągają uwagę klientów?
W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym trendy konsumenckie ewoluują szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, centra handlowe muszą być gotowe do ciągłej adaptacji, aby pozostać atrakcyjne i konkurencyjne. Wraz z rozwojem technologii, zmianami w preferencjach zakupowych i rosnącym znaczeniem doświadczeń konsumenckich, obiekty handlowe stają przed nieustannym wyzwaniem dostosowania się do zmieniających się potrzeb klientów. W artykule tym przyjrzymy się bliżej strategiom, praktykom i innowacjom, które centra handlowe stosują, aby pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami konsumenckimi i skutecznie przyciągać współczesnych klientów. Przeanalizujemy, jak centra handlowe wykorzystują nowoczesne technologie, aby lepiej zrozumieć tendencje zakupowe. Odkryjemy także, jak centra handlowe kreują atmosferę, która zachęca do spędzania czasu w obiekcie, stawiając na różnorodność oferty, atrakcyjne wydarzenia oraz innowacyjne podejścia do aranżacji przestrzeni.
Zaproszeni do rozmowy eksperci odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:
CZERWIEC 2024
Food Court – czyli gastronomiczne serce centrum handlowego i jego rola w przestrzeni handlowej
Food court stanowi często serce centrum handlowego i główny obszar spotkań rodzin i przyjaciół, odwiedzających galerie handlowe. To miejsce, w którym wzajemnie przenikają się smaki, kultury i trendy. Jak ważna rolę gastronomia odgrywa w dzisiejszych centrach handlowych? W jaki sposób aranżacja food courtów ewoluuje, aby sprostać oczekiwaniom współczesnych konsumentów i stworzyć unikalne doświadczenia kulinarne. Przeanalizujemy najnowsze trendy w aranżacji food courtów, które kształtują przestrzeń, atmosferę i sposób interakcji klientów z oferowanymi przez restauracje daniami. Odkryjemy, jak centra handlowe wykorzystują nowoczesne podejścia projektowe, technologie i koncepcje, aby food courty stały się nie tylko miejscem gastronomicznych przygód, ale także atrakcyjnym punktem spotkań społecznych i kulturalnych.
Z publikacji dowiesz się m.in.
WRZESIEŃ 2024
Wielopłaszczyznowe korzyści współpracy: Siła synergii dla centrów handlowych, najemców i reklamodawców
W świecie biznesu, współpraca jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Szczególnie w branży handlowej, partnerstwo z odpowiednim partnerem biznesowym może przynieść nie tylko zyski finansowe, ale także wiele innych korzyści. Od infrastruktury przez wynajem po strategiczny marketing – synergia między centrum handlowym, najemcami a ich partnerami biznesowymi otwiera szerokie możliwości rozwoju i dotarcia do klientów. To nie tylko możliwość wynajęcia powierzchni handlowej czy umieszczenia reklamy. To przede wszystkim szansa na wzrost sprzedaży i budowanie trwałych relacji z klientami.
Uczestnicy rozmowy postarają się udzielić odpowiedzi na poniższe zagadnienia:
GRUDZIEŃ 2024
Zrównoważony rozwój: Edukacja konsumentów, praktyki ekologiczne i społeczna odpowiedzialność
Aktualnie troska o środowisko i społeczna odpowiedzialność nabierają coraz większego znaczenia, koncepcja zrównoważonego rozwoju staje się nieodłącznym elementem strategii wielu obiektów handlowych i sieci sklepów detalicznych. Edukacja konsumentów, praktyki ekologiczne i społeczna odpowiedzialność to filary wspierające ten dążący do równowagi model rozwoju. Warto przyjrzeć się bliżej, jakie działania podejmowane są w tym obszarze przez zarządców obiektów handlowych oraz właścicieli sieci sklepów detalicznych i jak wpływają one na kształtowanie bardziej zrównoważonej przyszłości dla naszej planety oraz społeczeństwa.
Zaproszeni eksperci odpowiedzą m.in. na poniższe pytania: