Rowerado_cut

Dzięki parkingowi dla rowerów zyskasz lojalnego klienta

Wielu klientów centrów handlowych przyjeżdża rowerem. Od kilku lat ilość rowerzystów dynamicznie rośnie i rower staje się coraz bardziej popularny w codziennym transporcie. Dla zarządców i właścicieli centrów handlowych stwarza to nowe wyzwanie – na rosnącą ilość rowerów trzeba gdzieś zaplanować miejsca do parkowania.


Rowerzyści mają swoje wymagania związane z pozostawieniem jednośladu. Przede wszystkim chcą parkować bezpiecznie. Prawie połowa rowerzystów boi się zostawić swój rower przy zwykłych stojakach, ze względu na ryzyko kradzieży. Jeśli chcemy więc zachęcić rowerzystów do odwiedzenia centrum handlowego, warto zaoferować odwiedzającym najbezpieczniejsze stojaki rowerowe na świecie.

Takie nowoczesne stojaki oferuje w Polsce firma Rowerado. Stojaki produkowane w Estonii od ośmiu lat, sukcesywnie znajdują nowych nabywców już na 28 rynkach. Pierwszy zestaw stojaków Rowerado w Polsce pojawił się kilka miesięcy temu w CH Focus w Bydgoszczy, dzięki czemu centrum handlowe zapewniło rowerzystom nie tylko wysoki poziom zabezpieczenia przed kradzieżą, ale i wygodę.

Inwestycja w rozwiązania Rowerado ma wiele konkretnych korzyści zarówno dla rowerzysty jak i dla centrum handlowego. Warto tu podkreślić, iż najważniejszą korzyścią dla rowerzysty jest fakt, że nie musi się spieszyć podczas robienia zakupów z obawy o bezpieczeństwo swojego roweru, natomiast dla centrum handlowego istotnym będzie zatrzymanie konsumenta na dłużej w obiekcie.

Bezpieczne miejsca parkowania oznaczają, że więcej klientów będzie przyjeżdżać rowerem, a każdy, kto wybiera ekologiczny i zdrowszy sposób dojazdu do obiektu handlowego zwalnia tym samym miejsca parkingowe dla osób przyjeżdżających samochodami, co jest szczególnie istotne w dniach i godzinach zwiększonego ruchu, kiedy parking dla samochodów jest przepełniony.

Z pewnością warto zaznaczyć, że rowerzyści z uwagi na bezpieczeństwo swoich rowerów są gotowi jechać do miejsc bardziej oddalonych, ale posiadających bezpieczny parking. Dotychczasowe badania wykazują zwiększenie zasięgu o dodatkowe 5-6 minut jazdy rowerem, co oznacza w praktyce dużo większy obszar, z którego dojeżdżają do nas klienci rowerem.

Pomimo, iż użytkownicy jednośladów nie są w stanie dokonać jednorazowo spektakularnych zakupów, to badania wykazały, że odwiedzają obiekty handlowe częściej niż osoby zmotoryzowane, wydając w tym samym okresie więcej, niż osoby podróżujące autem. Rowerzyści to klienci bardziej lojalni, a więc warto o nich dbać. Poza tym, to, że wielu klientów przyjeżdża rowerem, wpływa pozytywnie na wizerunek centrum handlowego. Jesteśmy nowocześni, dbamy o środowisko naturalne i oferujemy usługi na najwyższym poziomie.

Bezpieczne stojaki firmy Rowerado są bardzo wygodne w użytku – można je otwierać i zamykać za pomocą karty zbliżeniowej, którą klient już posiada, np. karty miejskiej lub karty bankowej. Kluczem do systemu może być również aplikacja w telefonie. Klient już nie musi zabierać ciężkiego łańcucha, aby bezpiecznie zaparkować rower. Stojaki są zabezpieczone alarmem i monitoringiem. Całe zarządzanie systemem stojaków obsługuje firma Rowerado. Koszt systemu jest o wiele niższy od parkingu chronionego, a poziom bezpieczeństwa dla użytkownika jest na podobnym poziomie.

Zadbaj więc o rowerzystów i stań się najbardziej przyjaznym centrum handlowym dla klientów na rowerze. Pracownicy firmy Rowerado chętnie wyjaśnią szczegóły.

Źródło: Rowerado

Fotografia: Rowerado

Data publikacji: 19 stycznia 2023