Zaprezentuj swoje unikalne podejście do zarządzania nieruchomościami handlowymi! Dołącz do Multiwywiadu i odpowiedz na najważniejsze pytania!
O PROJEKCIE
e-COMMERCE EXPERT 2023 to II EDYCJAinternetowego projektu wydawniczego o charakterze B2B, przygotowywanego przez redakcję branżowego Magazynu GALERIE HANDLOWE. Projekt merytorycznie skierowany jest do producentów oraz właścicieli 5000 sklepów internetowych, oferujących produkty zarówno dla odbiorców indywidualnych jak i biznesowych, poszukujących atrakcyjnych rozwiązań i efektywnych narzędzi wspierających proces sprzedaży w internecie. e-COMMERCE EXPERT stanowi doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich zajmujących się e-handlem, a także daje możliwość promocji i prezentacji narzędzi dedykowanych procesom wsparcia sprzedaży, komunikacji czy obsługi klienta. Termin wydania II edycji: PAŹDZIERNIK 2023!
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?
Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy, których oferta i działalność związana jest z tematyką projektu, poszukujących nowych odbiorców usług w obszarze sprzedaży elektronicznej. Jeśli proponujesz rozwiązania z zakresu marketingu i komunikacji, SEO, tworzenia sklepów internetowych, wdrażania programów lojalnościowych, projektowania aplikacji mobilnych i przechowywania lub dostarczania towarów do konsumentów – NIE MOŻE CIĘ TU ZABRAKNĄĆ!
Agencje zajmujące się marketingiem i komunikacją online
Firmy kurierskie i transportowe
Firmy wdrażające aplikacje mobilne
Agencje fotograficzne i video
Twórcy programów partnerskich i lojalnościowych
Banki i oferenci metod płatności
Firmy doradcze i konsultingowe
Firmy wdrażające rozwiązania z zakresu optymalizacji procesów sprzedażowych
Wszystkie inne firmy świadczące usługi dla e-sklepów
ODBIORCY I DYSTRYBUCJA
Magazyn ECOMMERCE EXPERT będzie opracowany w wersji ONLINE i dystrybuowany do ponad 5000 sklepów internetowych w całej Polsce, w tym także producentów dóbr konsumpcyjnych, posiadających własne kanały sprzedaży internetowej lub dystrybuujących towary za pośrednictwem witryn partnerów handlowych. Odbiorcami projektu będą głównie:
Poruszane na łamach projektu zagadnienia oscylują wokół tematów, związanych ze wsparciem procesu sprzedaży online, bieżącej obsługi klienta, marketingu i komunikacji, sposobu wykorzystania najefektywniejszych narzędzi oraz aktualnych trendów i prognoz rynkowych.
E-commerce w latach 2023-2025. Rynek handlu elektronicznego i prognozy jego rozwoju.
Big data i jego zastosowanie w e-commerce.
Własny sklep internetowy czy platforma sprzedażowa – od czego warto zacząć?
Szybkość realizacji zamówienia i łatwy odbiór towarów – co oferują współczesne firmy kurierskie?
Sektor płatności w e-commerce – perspektywy rozwoju dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Kup teraz zapłać później, czyli jak e-sklepy zachęcają konsumentów do zakupu?
Analityka w logistyce i korzyści wynikające ze stosowania nowoczesnych technologii.
Technologie marketingowe i rola sztucznej inteligencji w segmencie e-commerce.
Rozwiązania wspierające e-handel – od poprawy obsługi klienta po optymalizację operacji w łańcuchu dostaw.
Programy bonusowe i lojalnościowe – dlaczego warto z nich korzystać?
Obieg dokumentów w zarządzaniu e-sklepem – o czym warto pamiętać?
Ekologia w e-commerce i rozwiązania dla zrównoważonego rozwoju.
Pozytywne doświadczenia zakupowe – jak je wzbudzić wśród e-konsumentów?
E-sklep kontra e-konsument, czyli co charakteryzuje wspłczesne rozwiązania do mediacji online?
Automaty paczkowe z coraz popularniejsze – dlaczego warto postawić na sprawdzone rozwiązania?
Jak ograniczać zwroty towarów w e-commerce?
Ekspansja e-sklepu na rynki zagraniczne – od czego zacząć?
Bezpieczeństwo i sprawdzone rozwiązania w płatnościach online.
Opakowanie i personalizacja produktu w handlu internetowym.
Jak efektywnie zwiększyć widoczność sklepu internetowego w wyszukiwarkach?
Rola mediów społecznościowych w e-commerce, a efektywność w dotarciu do konsumenta.
Proces posprzedażowy i obsługa serwisowa – jak umiejętnie dbać o klientów i sprawić, aby powracali?
Rozwój rynku e-grocery w Polsce i rozwiązania wspierające sprzedaż w tym obszarze.
i wiele innych…
FORMY UCZESTNICTWA DOSTĘPNE W PROMOCJI CENOWEJ
Jeśli Twoja firma świadczy usługi z zakresu wsparcia sprzedaży online lub oferuje narzędzia dedykowane sklepom internetowym – nie może Cię tu zabraknąć! Ekspertom biorącym udział w projekcie proponujemy następujące formy uczestnictwa:
REKLAMA GRAFICZNA
Forma promocji: reklama graficzna
Zaszyty link do strony www: TAK
Rozmiar: 205×280 mm / 200 PPI
Format: JPG / PDF
CENA PROMOCYJNA: 999 zł netto / 1 strona (przecena z 1999 zł)
ARTYKUŁ (ADVERTORIAL)
Rodzaj formy reklamowej: merytoryczna
Zawartość: tekst + zdjęcia
Ilość znaków: od 3000 – 6000 w zależności od wariantu
Notka o firmie: TAK
Wyróżniony adres www: TAK
Artykuł linkuje do strony www: TAK
CENA PROMOCYJNA:1999 zł netto / 1 strona (przecena z 3999 zł) lub 2499 zł / rozkładówka (przecena z 4999 zł)
WYWIAD Z EKSPERTEM (4-6 stron)
Rodzaj formy reklamowej: rozmowa dedykowana
Liczba pytań redakcyjnych: 10-15 zagadnień branżowych
Wielkość ekspozycji: 4-6 stron (w zależności od ilości kontentu)
Zawartość: tekst + galeria zdjęć
Adres strony www z aktywnym linkiem: TAK
Notka o firmie: TAK
Portret Eksperta to dodatkowe 10-15 pytań związanych z zainteresowaniami i doświadczeniem eksperta
Ilość znaków: 15000 zzs. (wielkość orientacyjna)
Reemisja wywiadu w serwisach informacyjnych Wydawnictwa
CENA PROMOCYJNA: 2999 zł netto (przecena z 6999 zł)
STATUS PARTNERA STRATEGICZNEGO (10 stron +)
Wywiad z Ekspertem Twojej firmy (6 stron) na temat oferowanych rozwiązań
Wizerunkowa reklama graficzna (2 strony), linkująca do strony internetowej Twojej firmy
Artykuł sponsorowany (2 strony), opisujący szczegółowo kluczową usługę lub produkt
Specjalne podziękowania za wsparcie na wstępie projektu
Ekspozycja logotypu Partnera Strategicznego na okładce projektu wydawniczego
Reemisja wywiadu online na stronie internetowej www.magazyngalerie.pl
Promocja rozmowy z Ekspertem na profilach redakcyjnych serwisu Linked IN
CENA PROMOCYJNA: 5999 zł netto (przecena z 14999 zł)
EMISJA: 23 PAŹDZIERNIK 2023
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska
ZOBACZ POPRZEDNIĄ EDYCJĘ PROJEKTU!
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I BĄDŹ OBECNY W PROJEKCIE E-COMMERCE EXPERT!