Galeria Ostrovia - Magazyn Galerie Handlowe - 1

Galeria Ostrovia – wyjątkowe miejsce w południowej Wielkopolsce

Galeria Ostrovia to obiekt należący do Grupy Saller. Firma łączy innowacyjne pomysły i produkty w obiecujące, przyszłościowe koncepcje w obrębie nieruchomości komercyjnych. Przy tym od lat stale się rozwija – w przedziale dwucyfrowym. Jako zarządca portfela licznych nieruchomości dąży do jego zrównoważonego, ale ciągłego rozwoju. Grupa Saller w swoich obiektach stawia na profesjonalizm w każdym podjętym działaniu. Najważniejsze jest bezpieczeństwo i komfort klientów oraz higiena i czystość, która w dobie pandemii stała się priorytetem.


Galeria Ostrovia to największe centrum handlowe w regionie. Obiekt położony jest obok drogi krajowej nr 25 i obwodnicy Ostrowa Wielkopolskiego. Lokalizacja Ostrovii – przy głównym węźle obwodnicy Ostrowa – umożliwia dogodny dojazd do galerii nie tylko mieszkańcom Ostrowa i Kalisza, ale również wielu okolicznych mniejszych miast. Na zmotoryzowanych klientów czeka 1.400 miejsc parkingowych. Dla klientów nie posiadających samochodu możliwy jest dojazd komunikacją miejską (z niemal wszystkich pobliskich miejscowości) a, dzięki bogatej, stale rozbudowywanej sieci ścieżek rowerowych, również jednośladem. Centrum posiada dodatkowo własną stację roweru miejskiego, co umożliwia bezpłatne dotarcie z dowolnego miejsca w mieście.

Klienci chętnie korzystają z bogatej oferty centrum dzięki szerokiej gamie oferowanych produktów oraz różnorodności dostępnych marek i branż. Każda grupa konsumentów znajdzie tutaj coś dla siebie. W ofercie licznych sklepów znajdują się bowiem zarówno produkty dla młodzieży, jak i rodzin z dziećmi. Dla tej ostatniej grupy odbiorców centrum oferuje dodatkowe udogodnienia tj. bogato wyposażone pokoje dla niemowląt, kąciki zabaw, a od niedawna również stacje dezynfekcyjne dla najmłodszych. Część gastronomiczna to 5 restauracji, 2 kawiarnie, lodziarnia oraz cukiernia. Dostępny jest operator spożywczy (Tesco) a także market budowlany (OBI). Dodatkowo można skorzystać z wielu usług tj. usługi pralnicze, bankowe, krawieckie i fryzjerskie. Liczne stoiska wolnostojące oferują szeroką gamę produktów wiodących marek (m.in. Inglot, Semilac, Neonail, Golden Rose itp.)

Pomimo panującej sytuacji, centrum stawia na rozwój, a zaplanowana modernizacja odbywa się zgodnie z kalendarzem. W nowo dobudowanym skrzydle powstanie wkrótce nowoczesne, 4-salowe kino, które zaoferuje gościom ok. 600 miejsc. Jest to długo oczekiwany obiekt w mieście i z pewnością przyciągnie klientów nie tylko z Ostrowa, ale również z okolicznych miejscowości. To nie koniec zmian, istniejąca strefa restauracyjna zostanie bowiem całkowicie odnowiona i wyposażona w najnowsze udogodnienia dla klientów m.in. indukcyjne ładowarki do urządzeń mobilnych. Dodatkowo zamiast tradycyjnych stref dla dzieci powstaną nowoczesne, interaktywne place zabaw, w których z pewnością nie będzie można się nudzić. Na ten rok przewidziana jest również całkowita wymiana dekoracji świątecznej, a także wprowadzenie ciekawych urządzeń rozrywkowych (m.in. urządzenie do Selfie). Pod koniec ubiegłego roku centrum wprowadziło karty podarunkowe w formie przedpłaconych kart płatniczych, a już wkrótce obok istniejącej sprzedaży tradycyjnej oraz internetowej pojawi się możliwość zakupu kart za pomocą automatu.

Komercjalizacja centrum wynosi niemalże 100%. W ostatnim kwartale ubiegłego roku pojawiły się także nowe marki (Dealz oraz Hebe), które urozmaiciły już i tak bogatą ofertę galerii. Sieć Hebe jest częścią Grupy Jeronimo Martins i oferuje zróżnicowany asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność. Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group. Szeroki asortyment ponad 3000 produktów znanych marek zapewnia wyjątkowy wybór artykułów: spożywczych, drogeryjnych, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawek, narzędzi oraz produktów dla zwierząt.

W chwili obecnej trwają rozmowy również z nowymi partnerami biznesowymi. Jest to zapewne zasługa niesłabnącej popularności Galerii Ostrovia, co ewidentnie widać w ilości odwiedzających centrum klientów, którzy odnaleźli się w nowej rzeczywistości i wrócili do nawyków zakupowych sprzed pandemii. Na uwagę zasługuje fakt, że niejednokrotnie obroty najemców przewyższyły wyniki z lat ubiegłych. To dowód na znaczenie tradycyjnego handlu, który wbrew przewidywaniom, nadal ma dużą przewagę nad zakupami w sieci.

Galeria Ostrovia to także miejsce, w którym można odpocząć. Liczne rośliny i ogromne drzewa oliwne, a także dwa duże akwaria z ciekawymi gatunkami ryb sprawiają, że zakupy stają się wyłącznie przyjemnością. Tego miejsca po prostu nie da się nie kochać i kto raz tutaj zajrzy, z pewnością wróci ponownie.


Realizacja sesji fotograficznej – Impatient Studio

Źródło: Galeria Ostrovia

Fotografia: Impatient Studio

Data publikacji: 15 września 2020