Galeria Północna: reagujemy na trendy

Shopping Mall Marketing – marzec 2020

Opinie klientów odwiedzających galerie handlowe coraz silniej dyktują warunki na rynku nieruchomości komercyjnych. Ich zmieniające się potrzeby i oczekiwania wpływają na wprowadzane udogodnienia i planowane inwestycje. Galeria Północna stara się na bieżąco reagować na pojawiające się trendy.

Centrum od początku stawia na zwiększenie atrakcyjności zarówno poprzez rozwój oferty handlowo-usługowej, jak również przez liczne inwestycje. Od początku 2020 roku do grona najemców galerii dołączyły takie marki, jak eobuwie.pl ze swoim interaktywnym salonem, zajmującym powierzchnię 500 mkw., czy znana sieć salonów depilacji woskiem – Time for Wax and Nails. Na ten rok zaplanowanych jest również wiele ciekawych inwestycji.

Rodziny z dziećmi to bardzo ważna grupa klientów galerii, dlatego wiele nowych projektów dotyczy oferty skierowanej właśnie do niej. W tym roku duże zmiany czekają plac zabaw znajdujący się w ogrodzie na dachu. Rozpoczęta jeszcze zimą rozbudowa wzbogaci istniejącą strefę dla najmłodszych o wielką łódź podwodną ze zjeżdżalniami, tunelami oraz nowymi bujakami. Z kolei na terenie przed galerią, od strony ulicy Trakt Nadwiślański, stanie miniaturowy park linowy. Zimą teren ten pełnił rolę plenerowej atrakcji dla dzieci za sprawą znajdującego się tam lodowiska i górki do jazdy na sankach.

Dla poprawienia komfortu klientów zarówno w centrum, jak i w ogrodzie na dachu regularnie pojawiają się nowe elementy małej architektury.

Wiosną dach Galerii Północnej uatrakcyjnią kosze plażowe i wiklinowe, stanowiące uzupełnienie dotychczasowych ławek i leżaków. Będzie to rozwiązanie skierowane do wszystkich korzystających z leczniczych właściwości tężni solankowej, jak i pozostałych klientów galerii, relaksujących się podczas zakupów.

Poprawa komunikacji wewnętrznej, wpływającej bezpośrednio na komfort i wygodę podczas zakupów, to kolejny ważny aspekt dla przedstawicieli Galerii Północnej. Aktualnie trwają prace nad projektem drugiej windy panoramicznej i kolejnych ruchomych schodów. Planowane są też inwestycje mające na celu zwiększenie możliwości reklamowych najemców. Do zainstalowanego na terenie centrum we wrześniu 2019 roku ekranu LED o wymiarach 3,5 m x 5 m dołączył rzutnik, z którego obraz wyświetlany jest na fasadzie obiektu. Umożliwia on emisję aktualnej oferty najemców, jak również zapowiedzi zbliżających się wydarzeń w Galerii Północnej.

Po pełnym wyzwań 2019 roku, obfitującym w pionierskie projekty na rynku centrów handlowych, jak tężnia w ogrodzie na dachu czy motylarnia, Galeria Północna nie zwalnia tempa i ma w planach następne inwestycje, odpowiadające na potrzeby zarówno klientów, jak i najemców galerii.

 


Zobacz artykuł także w projekcie SMM 2020

 

Źródło: Galeria Północna

Fotografia: Galeria Północna

Data publikacji: 20 maja 2020