Galeria Słoneczna się zmienia. Rośnie również liczba klientów

Zlokalizowana w sercu Radomia Galeria Słoneczna – największe w regionie, nowoczesne centrum handlowe z bogatą ofertą handlowo-usługową i rozrywkową – przeszła wizualną metamorfozę.


Liftingowi poddano logotyp i odświeżono jego formę. Zakończona wymiana całego systemu identyfikacji obiektu jest elementem większych zmian, przede wszystkim funkcjonalnych, zapoczątkowanych w ubiegłym roku. Dzięki nim centrum lepiej odpowiada na potrzeby klientów, stając się miejscem jeszcze bardziej przyjaznym i atrakcyjnym. Potwierdzają to liczby: w 2023 roku w stosunku do roku 2022 liczba odwiedzających galerię wzrosła o 5 proc. Właścicielem galerii i inwestorem zmian jest czeski fundusz REICO ČS NEMOVITOSTNÍ. Lokalnie Galerią Słoneczną oraz projektem rebrandingu zarządza firma White Star Real Estate.

Nowe potrzeby

Współczesne galerie handlowe, podążające za potrzebami klientów, to obecnie nie tylko miejsca wygodnych zakupów, ale przede wszystkim centra spotkań i budowania więzi społecznych. Analizy Polskiej Rady Centrów Handlowych i firmy badawczej GfK wskazują, że aż 40 proc. odwiedzających tego typu obiekty uznaje wymiar społeczny za ich unikalny atut.

– Centra handlowe stają się miejscami, w których ciekawie i w przyjemnym otoczeniu można spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi. Szczególnego znaczenia nabiera przyjazna przestrzeń oraz estetyka, której istotnym elementem jest identyfikacja wizualna. Odświeżony logotyp jest widocznym dla klientów sygnałem, że zmieniamy się i jesteśmy miejscem, w którym mogą czerpać przyjemność i rozrywkę. Klienci to doceniają – obserwujemy wzrostowy trend w liczbie odwiedzających nasze centrum. W 2023 roku w stosunku do roku 2022 było ich o 5 proc. więcej – mówi Anna Stawczyk, dyrektor Galerii Słonecznej.

Słoneczna w centrum uwagi

Właściciel galerii, czeski fundusz REICO ČS NEMOVITOSTNÍ, oraz zarządzająca nią firma White Star Real Estate, postawili na lifting znaku. Wybrana w drodze przetargu agencja MadeInBrain Studio zmodyfikowała logotyp i nadała mu przestrzenną formę. Zmieniono typografię oraz układ znaku tak, by mocniej podkreślić słowo „słoneczna”.

– Dzięki temu całość nabrała lekkości i zdecydowanie nowoczesnego wymiaru. Słoneczny, pełen życia i radości charakter galerii w odświeżonym znaku podkreślają dodatkowo stosowane w komunikacji energetyczne kolory oraz treści spójne z charakterem miejsca. Całość doskonale wpisuje się w DNA marki, które wyróżnia ją na rynku. Zmiana jest elementem szerszej, realizowanej równolegle transformacji wszystkich elementów składających się na markę Galerii Słonecznej, takich jak: produkty i usługi, jakość obsługi oraz sposób komunikacji. Wszystkie te działania mają na celu osiągnięcie pozycji lidera na rynku – wyjaśnia Anna Szlaga, marketing manager w White Star Real Estate, nadzorująca i koordynująca proces rebrandingu. Zwieńczeniem projektu rebrandingu był, rozpoczęty jeszcze w 2023 roku i zakończony w kwietniu br., proces montażu 10 wielkoformatowych logotypów na fasadach obiektu.

Inwestycja w przyszłość

Zmiana identyfikacji wizualnej jest elementem szerszej metamorfozy obiektu i wielu innych projektów inwestycyjnych w Galerii Słonecznej, które inwestor zapoczątkował w 2023 roku.

– Przygotowaliśmy nową, atrakcyjną i funkcjonalną strefę dla rodziców z dziećmi. Wyremontowaliśmy toalety i nadaliśmy im nowoczesny design. W marcu ubiegłego roku odświeżyliśmy strefę foodcourt, wdrożyliśmy system zajętości miejsc parkingowych, a teraz kończymy proces zmiany identyfikacji wizualnej. Jest to dowód na to, że poważnie podchodzimy do trendów w branży retail oraz do zmieniających się potrzeb odwiedzających Galerię Słoneczną. Słoneczna Galeria Handlowa w Radomiu jest ważnym składnikiem naszego portfela inwestycyjnego i o zmianach w niej myślimy w kategoriach długoterminowych – podsumowuje Markéta Dostálková, asset manager w REICO ČS NEMOVITOSTNÍ.

Źródło: Galeria Słoneczna

Fotografia: Galeria Słoneczna

Data publikacji: 7 maja 2024