HELO FORM_Galerie Handlowe_1

HELO FORM – innowacyjna prezentacja produktów

Czym jest HELO FORM? To system ekspozycyjno-promocyjny, który rozwija się wraz z indywidualnymi potrzebami oraz koncepcjami aranżacyjnymi. Pozwala na kreowanie przestrzeni – podobnie jak z klocków – na wiele sposobów. Każdą aranżację można modyfikować, odejmując lub dodając kolejne elementy, a także uzupełniać ją o systemy Digital Signage, dające możliwość prezentacji angażującej, multimedialnej treści.


Koncepcja HELO FORM powstała w trakcie lockdownu, gdy branża targowo – eventowa była zamrożona, a sprzedaż systemów wystawienniczych, będących domeną firmy Clever Frame – właściciela marki HELO FORM, została w dużym stopniu ograniczona. Jak się szybko okazało, poza produkowanymi w czasie pandemii przyłbicami COVER ONE, firma nie posiadała jeszcze w swoim portfolio produktu, który zostałby tak entuzjastycznie przyjęty na rynku, jak właśnie HELO FORM.

Udało się nam stworzyć nową kategorię produktową, będącą szeroko rozumianą przestrzenią do prezentowania produktów. To od klienta i jego bieżących potrzeb zależy, czy używa go w sklepie, podczas roadshow czy targowych imprez – wyjaśnia w sierpniowym numerze miesięcznika FORBES Filip Grudziński, właściciel i pomysłodawca HELO FORM. Meble systemowe HELO FORM zapewniają dużą elastyczność w tworzeniu przestrzeni handlowej. Z powodzeniem sprawdzają się jako element wyposażenia witryn, wybranych działów produktowych czy też całych sklepów. Każda konstrukcja tworzona jest na bazie funkcjonalnych modułów oraz konfigurowana z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Inwestorów, co pozwala na optymalne wykorzystanie przestrzeni oraz dopasowanie aranżacji do charakteru danego miejsca. Projektując HELO FORM możemy grać kolorami, kombinacjami modułów, wypełnieniami strukturalnymi i akcesoriami, a całość podkreślić indywidualnym układem półek, szafek czy szuflad. Tworząc dedykowane aranżacje projektanci systemu łączą kompetencje architektoniczne i graficzne tak, aby osiągnąć spójność na wszystkich poziomach – zarówno jeśli chodzi o wyposażenie przestrzeni, jak i strategię promocji oraz sezonowych rearanżacji.

HELO FORM

Podstawową funkcją systemu jest ekspozycja, natomiast innowacją, która znacząco podnosi jego funkcjonalność oraz nadaje mu unikalny design, jest zastosowanie wysokiej jakości, wbudowanych ekranów LCD. Displaye, umożliwiające wykorzystanie systemu Digital Signage, są rozwiązaniem które doceniają przede wszystkim sieci detaliczne oraz branża retail. Ekrany pozwalają w bardzo atrakcyjny sposób wyświetlać dedykowany kontent video, dodatkowo działając na klienta i przyciągając jego uwagę – tłumaczy Filip Grudziński.

HELO FORM wypełnia lukę w rynku, na którym brakowało narzędzi ekspozycyjnych, dających możliwość reklamy multimedialnej. Zastosowanie nowoczesnych systemów, jak wspomniany Digital Signage, sprawdza się wszędzie tam, gdzie niezbędna jest skuteczna komunikacja – dystrybucja reklam czy przekazów informacyjnych zgodnych z preferencjami klientów.

HELO FORM jest skutecznym instrumentem merchandisingowym, dostosowanym do każdego formatu handlowego, a dzięki swej modułowej konstrukcji daje możliwość stworzenia dowolnej bryły ekspozycyjnej – regału, lady, wyspy reklamowej czy zabudowy shop-in-shop. Możliwości systemu są niemal nieograniczone. Zapraszamy do kontaktu. Projektanci przygotują dla Ciebie wizualizację 3D oraz zaproponują najlepsze rozwiązania funkcjonalne: biuro@heloform.com, +48 531 055 266.

Źródło: Clever Frame

Fotografia: Clever Frame

Data publikacji: 12 października 2021