Hikvision

Hikvision – Commercial Display

Odpowiadając na trendy rynkowe oraz w związku z dywersyfikacją portfolio produktowego, w 2013 roku marka Hikvision rozpoczęła produkcję ekranów LED, co stało się przyczynkiem do rozwoju nowej gałęzi biznesu, jaką jest Commercial Display. Tym samym, wykorzystując pozycję największego dostawcy systemów bezpieczeństwa, Hikvision prezentuje się jako kompleksowy dostawca rozwiązań różnych dziedzin produktowych, stawiając przy tym na jakość, unikalne rozwiązania technologiczne oraz pełną integrację międzyproduktową, zgodną z głównym kierunkiem przedsiębiorstwa – dostarczania kompletnych rozwiązań dla różnych gałęzi przemysłu z naciskiem na AIoT.


Czym Hikvision może zainteresować rynek Galerii Handlowych, ich najemców, operatorów i właścicieli? Tym, co na wstępie buduje zaufanie klientów, jest niewątpliwie fakt, iż jako jedno z nielicznych przedsiębiorstw produkcyjnych rozwiązań LED na świecie, Hikvision posiada oficjalne przedstawicielstwo w Polsce. Korzystystając z ugruntowanej pozycji oraz stale rosnących struktur, wsparcie specjalistów po stronie producenta jest nieocenione. Nabyte przez lata doświadczenie w zarządzaniu produktami i rozwoju biznesu systemów bezpieczeństwa, a także wejście na pozycję numer jeden w tej dziedzinie (również w Polsce), pozwala nam na kontynuowanie odpowiedniech praktyk prezentacyjnych, szkoleniowych jak i wsparcia technicznego naszych partnerów biznezowych w realizowanych przez nich projektach.

Wyświetlanie treści na różnych nośnikach mutimedialnych od wielu lat jest standardem w przestrzeni publicznej, tym bardziej w przestrzeni handlowej. Charakterystyka rynku, jak i jego wymagania, są już ukształtowane. Naszym celem nie jest zmiana sposobu myślenia naszych klientów oraz partnerów. Jest nim wprowadzenie nowej jakości produktów oraz zaprezentowania alternatywy wobec dobrze znanych rozwiązań. Mała różnorodność produktowa i brak innowacyjności, to jedne z kluczowych czynników spowalniających rozwój technologii i ograniczających inwestycje. Dlatego jednym z naszych atutów jest doświadczenie w produkcji wielu nieszablonowych rozwiązań dla różnych rynków. Między innymi dzięki temu charakteryzujemy się najsilniejszą grupą pracowników w zakresie badań i rozwoju.

W związku z najnowszymi trendami oraz kierunkiem zmian na rynku komunikacji wizulanej Retail, Hikvision nadal kładzie główny nacisk na produkty diodowe, przez co aktualnie w ofercie na rynek europejski zostało przygotowane szerokie portfolio produktowe, uwzględniające najwyższe standardy technologiczne i materiałowe, rozpoczynając od procesów produkcyjnych przy wykorzystaniu diód SMD, COB po rozwiązanie przygotowane przez Hikvision, czyli technikę HOB. Zbiór unikalnych funkcji, popartych długą listą certyfikatów, przekłada się na jakość, bezpieczeństwo oraz oszczędności.

Podsumowując unifikacja sprzyja obniżeniu kosztów wyposażenia przestrzeni handlowej. Ekrany LCD, infokioski, ekrany dotykowe (interaktywne), ekrany LED oraz wszelkie inne elementy z dziedziny wyświetlania i zarządzania treścią produkowane przez przedsiębiorstwo, mogą zostać połączone w ramach jednego, interaktywnego środowiska, z powszechnie znanymi systemami bezpieczeństwa i automatyzacji marki Hikvision.

Więcej informacji na temat produktów wymienionych w publikacji mogą Państwo znaleźć pod adresem: https://www.hikvision.com/en/products/display-and-control/. Firma zaprasza do kontaktu z ze specjalistami Hikvision – Commercial Display lub Smart Retail.

Źródło: Hikvision

Fotografia: Hikvision

Data publikacji: 25 października 2022

Tagi: