Jak podnieść e-sprzedaż w branży mody?

Już 24 października 2023 r. w Łodzi odbędzie się 12. Fashion Business Congress. To spotkanie biznesu mody, którego celem jest dostarczanie firmom aktualnej i praktycznej wiedzy, która pomoże im odnosić sukcesy na zmieniającym się rynku. Tegoroczna edycja zatytułowana „E-commerce w modzie” będzie poświęcona sposobom na zwiększenie sprzedaży internetowej. Rejestracja na wydarzenie trwa do 19 października.

W programie Fashion Business Congress: E-commerce w modzie znajdą się następujące tematy:

Jak skonstruować bombę sprzedażową? Lista narzędzi dla sklepu internetowego B2C i B2B, które pomogą Ci się wyróżnić.”
Renata Gerlach – New Business Manager Team Leader, Agnieszka Lipka – New Business Manager, AtomStore

„Jak dzięki opiniom zbudować wiarygodność i pozyskać klientów w Polsce i za granicą.”
Sebastian Horoszko, CEO Zaufane.pl

„Rynki adriatyckie oraz bałtyckie – nieodkryty potencjał dla polskiego e-commerce. Dowiedz się, jakie możliwości przed branżą fashion otwierają te niewielkie kraje.”
Paweł Wasilewski, Key Account Manager, Packeta Poland

„Czy technologia pozwoli mieć każdej marce aplikacje mobilną?”
Sławomir Spyra, Head of Communications, Merce

„Zarządzanie informacjami o produktach w kanałach online i offline z wykorzystaniem AI.”
Ewa Możejko, Team Leader Pionu Retail, LSI Software

„Jak zoptymalizować pracę magazynu i przyspieszyć realizację zamówień w branży fashion?”
Łukasz Sadłowski, Grupa eSprzedaż, Sellingo i Sellasist

„Twoja marka to więcej niż ciuchy, to społeczność.”
Joanna Dobosz, Senior Account Executive, Edrone

„Dobra polityka zwrotów – czyli jaka?”
Mateusz Rębisz, Sales Team Manager & Parterships Officer, Allekurier.pl, Wygodne Zwroty

„Komunikacja z klientem – modna czy wygodna?”
Anna Gomza i Mateusz Goc, eksperci komunikacji omnichannel i call center w Tide Software

„Moda na międzynarodowy rynek: USA, UK i UE. Obniż koszty ekspansji i konkuruj jak lokalny sprzedawca.”
Damian Kuczyński, Co-owner and E-commerce Cross-border Outsourcing Expert, Salesupply

„Myśl indywidualnie, działaj hurtowo – rozbudowana personalizacja zamówień.”
Anna Łuczyńska – Customer Service Team ManagerKarol Kowalik – Technical Project Manager, Media4U

„Moda na dane, czyli jak przekształcić dane w przydatne informacje.”
Mateusz Bober, Senior UX/UI Designer, UX & Analytics Leader, Ideo Force

Dokładna agenda oraz rejestracja dostępne są na stronie: www.fashionbusinesscongress.com. Udział dla firm z branży mody jest bezpłatny. Organizatorem Fashion Business Congress jest firma Promedia Jerzy Osika. Patronatem Honorowym wydarzenie objęły: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Bawełny w Gdyni, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Polish Outoor Group, Ispo Munich, Inghorgenta, Texprocess, Techtextil i Texworld. Partnerzy tegorocznej edycji to: Packeta, Zaufane.pl, AtomStore, Merce, LSI Software, Grupa eSprzedaż, Edrone, Tide Software, Wygodne Zwroty, Salesupply, Media4U i Ideo Force. Sponsorzy Upominków: Teekanne, Wings i Dafi. Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Magazyn Modna Bielizna, Magazyn Galerie Handlowe, GalerieHandlowe.pl

Źródło: Promedia

Fotografia: Promedia

Data publikacji: 16 października 2023