Agora Bytom: Z odbiorcami przekazu warto być w stałym kontakcie

Media społecznościowe to dzisiaj kluczowe narzędzie marketingu dla centrów handlowych. Pozwala ono na skuteczne dotarcie z ofertą galerii do szerokiej grupy odbiorców – zauważa Hanna Petters, Dyrektor Centrum Handlowego Agora Bytom.


Obecnie coraz częściej i coraz chętniej centra handlowe korzystają z mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest czy TikTok. Facebook i Instagram to jednak wciąż najpopularniejsze platformy. Ważne jest, aby kierować swój komunikat tam, gdzie znajdują się nasi odbiorcy, a Facebook i Instagram to portale z naprawdę dużą liczbą użytkowników o szerokim przedziale wiekowym. Portale te oferują również narzędzia reklamowe, które umożliwiają skierowanie naszej oferty do ściśle określonej grupy. To zwiększa szanse na dotarcie do osób, które z dużym prawdopodobieństwem odwiedzą centrum handlowe.

Agora Bytom prowadzi swoje profile na Facebooku i Instagramie, a liczba obserwujących obu kanałów stale i systematycznie rośnie. To, o czym warto pamiętać, chcąc wyróżnić się w mediach społecznościowych i efektywnie pozyskiwać nowych obserwujących, to regularne publikowanie interesującego i wartościowego kontentu, a także dostosowanie go do zainteresowań i potrzeb naszych odbiorców. Pamiętajmy też o budowaniu pozytywnych relacji z użytkownikami. Warto być z nimi w stałym kontakcie – angażować się w dyskusje pod postami i odpowiadać na ich zapytania.

Jakie treści pomagają nam zwiększyć aktywność i zaangażowanie odbiorców? Przede wszystkim muszą być różnorodne. Facebook i Instagram oferują narzędzia, które można kreatywnie wykorzystać. Na portalach społecznościowych Agory tworzymy różne treści – publikujemy posty i relacje w formie zdjęć i wideo, a także organizujemy wydarzenia i konkursy, które bardzo angażują odbiorców. Obserwatorzy Agory Bytom to lokalna społeczność, dlatego w naszym kontencie nie brakuje również treści związanych z Bytomiem. To pozwala nam na budowanie lojalności i więzi z klientami. Na Instagramie istotne jest również stosowanie odpowiednich hashtagów, które pomagają dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jednak nie zawsze jest to proste.

W promowaniu marki za pośrednictwem mediów społecznościowych jednym z wyzwań jest ciągłe zmienianie się algorytmów platform. Wprowadzanie nowych funkcji czy zmiany w sposobie wyświetlania treści mogą wpłynąć na zasięgi i wyniki kampanii reklamowych. Ważne jest więc śledzenie zmian i dostosowywanie do nich swojej strategii. Zmienne są nie tylko algorytmy, lecz także trendy, które rządzą platformami. Dlatego tak ważne jest stałe obserwowanie nowości, a także aktywności innych profili z branży.


Sesje zdjęciowe centrów handlowych – zobacz!

Źródło: Agora Bytom

Fotografia: Agora Bytom

Data publikacji: 28 grudnia 2023