Centrum handlowe to serce lokalnej społeczności

Rynek centrów handlowych – Shopping Mall Marketing 2020

Centra handlowe dawno temu przestały pełnić jedynie rolę sprzedażowa, a zaczęły pełnić istotną rolę w społecznościach lokalnych, przejmując funkcje niekomercyjne i prospołeczne – mówi Andrzej Cieślik Dyrektor Portu Łódź

Obecnie klienci są bardzo świadomi swoich potrzeb i wysoko stawiają poprzeczkę wymagań. Słowo klucz dla nowoczesnego centrum handlowego to wielofunkcyjność. Ludzie oczekują, aby centra handlowe spełniały szersze zadania, miały bogatszą ofertę, były miejscami spotkań i spędzania czasu. Klienci chcą u nas nie tylko zrobić zakupy, ale także skorzystać z oferty rozrywkowej, edukacyjnej czy sportowej, przychodzą do centrum handlowego również po to, by popracować lub zjeść posiłek. Tak więc centrum handlowe to nie tylko miejsce dokonywania zakupów, ale serce lokalnej społeczności, gdzie konsumenci mogą znaleźć wszystko, czego potrzebują, zaspokajane są ich potrzeby zarówno racjonalne, jak i emocjonalne.

W Porcie Łódź postawiliśmy na różnorodność – designerską strefę relaksu, strefę coworkingową z salami konferencyjnymi, dwupoziomowy fitness klub, jak również szereg miejsc zabaw dla dzieci, w tym nowoczesną, bezpłatną salę zabaw Port Łódź Junior. W tym roku po modernizacji otwarta została także nowa strefa restauracyjna, w której można zjeść posiłek w przyjaznej przestrzeni wypełnionej zielenią. Klientów przyciągają ponadto różnorodne działania eventowe w postaci koncertów, spotkań z gwiazdami, eventów tematycznych oraz działań edukacyjnych skierowanych do szkół i przedszkoli. W Porcie Łódź cyklicznie organizujemy m.in. aktywności związane z ochroną zdrowia, warsztaty ekologiczne czy turnieje sportowe dla okolicznych szkół. Niewątpliwym wyróżnikiem Portu Łódź są zielone tereny zlokalizowane wokół centrum, które zostały zagospodarowane na strefę rozrywkowo-sportową. Do dyspozycji okolicznych mieszkańców i klientów oddane zostały boiska do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę nożną, a także tzw. ścieżka zdrowia i profesjonalna strefa treningowa dla psów. Dla naszych klientów nie chcemy być jedynie destynacją zakupową, ale również miejscem, w którym mogą odpocząć, zrelaksować się i spędzić czas z rodziną lub przyjaciółmi.

 


Czytaj online Shopping Mall Marketing 2020

Źródło: Port Łódź

Fotografia: Port Łódź

Data publikacji: 15 lipca 2020