Anna Krajczyńska - NoVa Park

Centra handlowe muszą na bieżąco uatrakcyjniać ofertę

Rynek centrów handlowych – Shopping Mall Marketing 2020

Zmieniające się potrzeby konsumentów wymuszają na centrach handlowych działania, które mają na celu bieżące uatrakcyjnianie oferty zarówno w oczach klientów, jak i najemców – podkreśla Anna Krajczyńska, Senior Marketing Specialist w NoVa Park

Rośnie znaczenie oraz udział oferty gastronomicznej i rozrywkowej w centrach handlowych, ponieważ klienci oczekują, że galeria będzie nie tylko miejscem zakupów, ale również spędzania czasu wolnego. NoVa Park dąży do tego, aby być właśnie taką „galerią społecznościową”, która oferuje również możliwości spotykania się z ludźmi i wspólnego doświadczania pozytywnych emocji. Służy temu m.in. kalendarz marketingowy obfitujący w większości w darmowe wydarzenia, ale przede wszystkim atrakcyjna oferta rozrywkowa i restauracyjna, którą systematycznie poszerzamy (klub fitness, Centrum Rozrywki City Game czy pierwsza w 100 proc. wegańska kawiarnia Bazylia i Groszek). Nie bez znaczenia są również udogodnienia dostępne w centrum handlowym nie tylko skierowane do rodzin z dziećmi czy zaprojektowane z myślą o osobach niepełnosprawnych, ale również wdrożone z myślą o młodych konsumentach (jak darmowe WiFi czy miejsca do ładowania urządzeń mobilnych).

 


Czytaj online Shopping Mall Marketing 2020

Źródło: NoVa Park

Fotografia: NoVa Park

Data publikacji: 27 lipca 2020