Krzysztof Sajnóg, Blue City

Blue City: Rozrywka musi poczekać

Rozrywka musi poczekać na lepsze, post pandemiczne czasy. Na razie toczy się walka o przetrwanie i zarządzający centrami handlowymi będą musieli branży rozrywkowej pomóc – mówi dla Magazynu Galerie Handlowe Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu Centrum Handlowego Blue City


Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że branża ta straciła ponad połowę przychodów w 2020 roku. Myślę, że jeżeli uda się jej przetrwać, rozrywka nie zmieni się znacząco po pandemii, choć na pewno pojawią się nowe formaty, bezpieczne dla korzystających.

Do organizowania atrakcji jak przed pandemią wrócimy, gdy się zakończy. Na razie wypracowaliśmy odpowiednie formaty do obecnej sytuacji. W Blue City organizujemy imprezy, które nie wymagają spotkania wielu osób w jednym miejscu i są rozciągnięte w czasie: wystawy sztuki, fotografii, eventy motoryzacyjne. Ostatnio otworzyliśmy dwa punkty dla wielbicieli selfie: Selfie Room by Blue City i dużą kolorową ścianę na poziomie rozrywkowym. Selfie Room, do którego wstęp jest bezpłatny składa się z dziewięciu efektownych przestrzeni: Trzy światła, Iluzja, Blue Room, Pokój kreatywny, Huśtawka, Srebrna przestrzeń, Złota przestrzeń, Pokój luster i Pokój DJ. Zrobione w nich zdjęcia wyglądają wyjątkowo atrakcyjnie np. na Instagramie czy nagraniach na TikToku Trzeba się adoptować do warunków, utrzymywać wysokie bezpieczeństwo i wprowadzać niestandardowe pomysły.

Centra handlowe nadal pozostaną miejscami zakupów, rozrywki i gastronomii, w trakcie pandemii jednak te wszystkie funkcje będą wymagały działań adekwatnych do warunków. Na razie ograniczona jest rola galerii jako miejsc spotkań, spacerów, beztroskiego zwiedzania i spędzania czasu. Klienci są zdeterminowani do szybkich, precyzyjnych i efektywnych zakupów i naszą rolą jest im w tym pomóc – zadbać o sprawną organizację, precyzyjną informację, a przede wszystkim o ich komfort i bezpieczeństwo. Dostosowujemy do tego celu naszą komunikację. Pracujemy nad nową kampanią promującą Blue City jako miejsce dobrze zorganizowane, które umożliwia sprawne przeprowadzanie codziennych zakupów w atrakcyjnych cenach. Dlatego nie ma żadnego powodu, by obawiać się wizyty w centrum handlowym.


Banner-sesja-fotograficzna-centrum-handlowego

Źródło: Blue City

Fotografia: Blue City

Data publikacji: 15 lutego 2021