Jarosław Wasiłek - CD Locum

CD Locum: Istotna jest mnogość oraz jakość platform komunikacji

Sukces centrum handlowego w postaci ugruntowanej pozycji rynkowej oraz pozytywnego odbioru przez wszystkich użytkowników, to naszym zdaniem wypadkowa trzech kluczowych czynników: bliskiego kontaktu z klientami, ścisłej współpracy z najemcami oraz umiejętnego dostosowania oferty do aktualnych potrzeb konsumentów – podkreśla Jarosław Wasiłek, Dyrektor Działu Komercjalizacji, CD Locum.


Jarosław Wasiłek, CD Locum: W obecnych czasach istotą budowania bliskiej relacji z klientem jest uważne wsłuchiwanie się w jego potrzeby oraz odpowiedni czas reakcji. Istotna jest także mnogość oraz jakość platform komunikacji, dzięki którym zarządzający obiektami handlowymi są w stałym kontakcie z konsumentami. Na przykładzie czterech obiektów z Grupy CD Locum (Galeria Trzy Korony, Galeria Stara Ujeżdżalnia, Galeria Rondo oraz Galeria Dębicka) – wszystkie posiadają w pełni responsywne, intuicyjne strony internetowe, aktualizowane o informacje dot. nowych wydarzeń oraz promocji, aktywnie prowadzone profile na kanałach społecznościowych, jak Facebook oraz Instagram, a także wizytówki google, gdzie na bieżąco adresowane są wszystkie komentarze i pytania internautów. Dzięki temu, jesteśmy blisko naszych klientów, poznając ich potrzeby, oczekiwania, ale i trudności, którym aktywnie staramy się przeciwdziałać.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy, wprowadziliśmy w naszych obiektach szereg udogodnień, będących odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów i szeroko rozumianą świadomość i odpowiedzialność społeczną. W Galeriach Trzy Korony i Stara Ujeżdżalnia wprowadzono nowoczesny, bezbiletowy system zarządzania parkingiem, mający na celu zwiększenie dostępności wolnych miejsc parkingowych, jednocześnie zapewniając klientom 3-godzinny bezpłatny postój. We wszystkich naszych obiektach wprowadzono Ciche Godziny – udogodnienia dla osób w spektrum autyzmu. Wszystkie cztery galerie stały się także miejscami przyjaznymi czworonogom. Dodatkowo, przy Galerii Trzy Korony stworzyliśmy zielony parking dla rowerów i hulajnóg, który ma zapoczątkować podobne zmiany w pozostałych nieruchomościach. W końcu, wszystkie obiekty od lat są aktywnie zaangażowane w wydarzenia i inicjatywy społeczne organizowane w swoich miastach, a także pomoc i wsparcie dla lokalnych instytucji.

Nie możemy jednak pominąć kwestii dot. atrakcyjności składu najemców oraz oferty dostosowanej do potrzeb jak najszerszego grona klientów. Na tym polu również działamy bardzo aktywnie – od początku 2022 r. w naszych obiektach miało miejsce kilkanaście otwarć, w tym pojawienie się nowych marek oraz liftingi istniejących butików, W samej tylko Galerii Trzy Korony powierzchnia centrum objęta modernizacją wynosi ponad 9,000 mkw i dotyczy 20 lokali, z czego 16 umów na ponad 8,500 mkw (blisko 95% planu) zostało już podpisanych, a do końca maja 2022 nastąpiło otwarcie 10-ciu salonów, obejmujących nowe marki (m.in. JD Sports, AleAnimale, TUI) oraz powiększenia i modernizacje istniejących salonów (m.in. Sinsay, Puma, Carry i Martes Sport). Z kolei w trakcie przygotowania do otwarcia są obecnie kolejne salony marek nieobecnych wcześniej w Trzech Koronach: m.in. eObuwie/Modivo, Homla i Dealz. W Galerii Rondo nowością dla klientów w bieżącym roku jest salon marki Home&You, a kompletnej modernizacji do nowego multimedialnego standardu uległ salon CCC. Do końca roku, we wszystkich czterech centrach, zaplanowanych mamy wiele kolejnych zmian i nowości! Tu z kolei płynnie przechodzimy do tak istotnej – ścisłej i partnerskiej współpracy z najemcami.

Szczególnie od czasu lockdownów, nasza uwaga przy organizacji wszelkich akcji specjalnych, konkursów, czy imprez, skupia się na akcjach prosprzedażowych, dających wymierne korzyści zarówno klientom, jak i najemcom. W maju wprowadziliśmy program kart podarunkowych w dwóch naszych największych galeriach – Galerii Trzy Korony oraz Starej Ujeżdżalni, który już teraz cieszy się bardzo dużą popularnością wśród klientów. Z kolei w Galerii Dębickiej oraz Galerii Rondo uruchomiliśmy interaktywne totemy reklamowe stanowiące nowoczesne nośniki reklamowe przeznaczone dla ofert naszych najemców.


Sesje fotograficzne centrów handlowych i sklepów

Źródło: CD Locum

Fotografia: CD Locum

Data publikacji: 2 sierpnia 2022