Jarosław Wasiłek - CD Locum

CD Locum: Istotnym jest uważne wsłuchiwanie się w potrzeby i oczekiwania klienta

Handel tradycyjny to już nie tylko możliwość obcowania z towarem na żywo, ale również wrażenia i doświadczenia zakupowe, na które składa się wiele czynników – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe Jarosław Wasiłek, Dyrektor Działu Komercjalizacji CD Locum.


Jarosław Wasiłek, CD Locum: Nowoczesne centra handlowe to obecnie połączenie całej gamy doznań, jakie oferujemy konsumentom. Zróżnicowana oferta handlowa, bogate zaplecze gastronomiczne, ciekawa koncepcja rozrywkowa oraz sportowa, a do tego cała gama wydarzeń specjalnych i udogodnień – wszystko po to, żeby klienci mieli poczucie, że znajdują u nas to, czego aktualnie poszukują. Słowem – staramy się robić wszystko, aby czas spędzony w naszych obiektach był czasem jakościowym, różnorodnym i dającym satysfakcję. Repozycjonowanie, nowe inwestycje, zmiany i rozwój w strukturze najemców, przemyślany kalendarz marketingowy, nowe w pełni responsywne strony internetowe oraz bliski kontakt z klientami za pośrednictwem social mediów – to wszystko naturalna reakcja na rozwój trendów zakupowych i rosnące znaczenie e-commerce.

Istotnym jest uważne wsłuchiwanie się w potrzeby i oczekiwania klienta, by móc lepiej go zrozumieć, a co najważniejsze – dotrzymać mu kroku. Ubiegły rok w obiektach Grupy CD Locum upłynął pod znakiem nowych otwarć – przybyło kilkudziesięciu nowych najemców, podpisano umowy na łączną powierzchnię blisko 11 500 tyś mkw. Pozwoliło to na odświeżenie oferty i dostosowanie jej do profilu klienta każdego z naszych obiektów. Co więcej, postawiliśmy na znane marki, w większości niedostępne do tej pory na lokalnym rynku m.in.: salony TK Maxx, Tommy Hilfiger i Calvin Klein (Galeria Trzy Korony), Netto, HalfPrice, Dealz (Galeria Rondo), market TEDi oraz kawiarnia So Coffee (Galeria Stara Ujeżdżalnia).

Monitorując zmieniające się zachowania konsumentów i analizując trendy jesteśmy w stanie dostosowywać się do potrzeb klienta, zwłaszcza na rynkach lokalnych, a tym samym zapewnić możliwie najlepszą ofertę i wysokie standardy obsługi. Obecnie popularnym trendem jest również poszerzanie funkcji centrów handlowych, szczególnie o usługi oraz w wymiarze społecznym. Dowodzi to tezy, że niezmiennie stanowią one ważny element krwioobiegu swoich miast, chcą integrować i budować społeczności, zwłaszcza te lokalne.

Źródło: CD Locum

Fotografia: CD Locum

Data publikacji: 12 maja 2022