Współczesne galerie dbają o customer experience

Rynek centrów handlowych – Shopping Mall Marketing 2020

Obecnie oczekujemy, że galerie handlowe będą odpowiedzią na wszystkie nasze potrzeby. Taka tendencja bierze się przede wszystkim z braku czasu – podkreśla Damian Chmielowiec, Dyrektor Działu Komercjalizacji Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k.

Chcemy w jednym miejscu załatwić wszystkie sprawy: iść do banku, pralni, lekarza, zjeść obiad i zrobić zakupy. Galeria to również przestrzeń, w której możemy spotkać się ze znajomymi, zrelaksować się i odpocząć. Nic więc dziwnego, że dużą rolę odgrywa dla nas architektura i design obiektu. Coraz większą uwagę zwracamy także na działania ekologicznie, dlatego galerie powinny wdrażać nowe systemy segregacji odpadów oraz systemy optymalizujące zużycie wody, energii elektrycznej i gazu.

Kolejnym rozwiązaniem może być tzw. zielony marketing, który przyciągnie osoby wspierające proekologiczne inicjatywy i spełni swoją rolę dla środowiska. Jest to niewątpliwe 2w1, ponieważ oprócz zakupów można w takim miejscu odpoczywać i spacerować. Współczesne galerie dbają także o customer experience i budują zaangażowanie odbiorców, którzy wracają po kolejną porcję rozrywki. W następstwie takie osoby mogą stać się zaangażowanymi klientami. Eventy, takie jak spotkania z influencerami, kursy gotowania czy pokazy mody to dobry pomysł na zatrzymanie klientów. Nie bez znaczenia jest również przestrzeń przed obiektem handlowym, która obejmuje zarówno punkty gastronomiczne serwujące dania w formie take away, jak i atrakcje na świeżym powietrzu, które przyciągają jeszcze więcej zainteresowanych.

 


Czytaj online Shopping Mall Marketing 2020

Źródło: Sweet Gallery

Fotografia: Sweet Gallery

Data publikacji: 24 lipca 2020