Wojciech Tulwin-Recman

Dużą popularnością cieszą się eventy angażujące najemców

W naszej opinii dużą popularnością cieszą się eventy, które są odpowiednio wcześniej zaplanowane, wypromowane oraz angażują większość najemców. Klienci lubią nagrody, dlatego widzimy, że możliwość wzięcia udziału w losowaniu, gdzie do wygrania są atrakcyjne nagrody – zachęca ich do zakupów – zauważa Wojciech Tulwin, Dyrektor Marketingu i PR marki Recman.


Wartością dodaną przy takich projektach są również pokazy mody czy udział gwiazd oraz znanych influencerów. Warto, aby tego typu wydarzenia nawiązywały do okresu, w jakim się odbywają, a jednocześnie warto byłoby realizować takie eventy w weekendy z niedzielą handlową, aby przypominać o tym klientom.

Przy planowaniu eventu trzeba wziąć pod uwagę przede wszystkim cel, jaki chcemy osiągnąć przez dane wydarzenie oraz grupę docelową – do kogo chcemy trafić z komunikacją oraz prezentowaną treścią podczas eventu. Oczywiście wszystko planuje się w ramach ustalonego z wyprzedzeniem budżetu i w oparciu o dostępne środki i zasoby. Warto zaangażować więcej partnerów do tego typu wydarzeń, aby promocja wydarzenia miała jak najszerszy zasięg. Ważne, aby po zakończeniu eventu spotkać się z całym zespołem, aby podsumować wnioski, które możemy wdrożyć na przyszłość przy planowaniu kolejnych wydarzeń.

Jeśli chodzi o kanały dystrybucji treści, to wraz z rozwojem nowych technologii i mediów społecznościowych najbardziej skuteczną formą komunikacji z klientem jest wykorzystanie kanałów online: strona internetowa, dedykowana aplikacja oraz media społecznościowe, przy jednoczesnym wsparciu mediów lokalnych. Aby komunikacja była skuteczna, należy ją prowadzić regularnie oraz publikować treści, którymi klient jest realnie zainteresowany. Bardzo ważny jest real-time marketing. Nawiązywanie w komunikacji do bieżących wydarzeń często zachęca drugą stronę do interakcji.

W 2022 roku oraz w pierwszym półroczu 2023 roku zrealizowaliśmy wiele akcji marketingowych. Naszym kluczowym projektem, który cieszy się największym zainteresowaniem odbiorców są kilkudniowe pop-up’y ślubne w galeriach handlowych. Projekt zapoczątkowaliśmy w 2022 roku. Na wspólnej przestrzeni galerii handlowej rozstawiamy nasze mobilne stoisko z ofertą skierowaną do Par Młodych. Nasza kolekcja skierowana jest do mężczyzn, ale do projektu każdorazowo angażujemy marki sukien ślubnych, aby zarówno Panie, jak i Panowie mogli zainspirować się najnowszymi trendami i wspólnie przemyśleć swoje stylizacje na to wydarzenie. Na miejscu istnieje możliwość skorzystania z fachowej wiedzy naszych stylistów, a jednocześnie Pan Młody może zaprojektować swój wymarzony garnitur na miarę. Całe wydarzenie cieszy się dużą popularnością, a klienci chętnie zaglądają na stoisko, by w jednym miejscu sprawdzić ofertę oraz poznać aktualne trendy ślubne. Sukces takiego przedsięwzięcia to synergia działań naszej firmy – jako organizatora, marki sukien ślubnych jako partnera wydarzenia i galerii handlowej, która wspiera nas przy promocji całości. Tego typu wydarzenia zorganizowaliśmy już m.in. w Galerii Młociny w Warszawie, w Galerii Sfera w Bielsko-Białej czy w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Za każdym razem event cieszy się dużym zainteresowaniem.

Na przełomie listopada i grudnia 2022 roku istotnym projektem był nas również świąteczny pop-up, który zrealizowaliśmy w Westfield Arkadia w Warszawie, z dedykowaną ofertą męskich prezentów. Kompaktowe stoisko na powierzchni kilkunastu metrów kwadratowych było miejscem dedykowanym osobom poszukującym męskich prezentów. Na stoisku profesjonalni styliści pomagali w wyborze wyjątkowego upominku. Na potrzeby tego projektu zostały przygotowane dedykowane zestawy prezentowe oraz liczne dodatki i akcesoria z motywami świątecznymi. Uwagę zwracały również m.in. stylowy neon z napisem Męskie prezenty oraz ekran, na którym wyświetlane były propozycje prezentowe. Całość została zaprojektowana spójnie z shop conceptem Recman. Poza sprzedażą zestawów prezentowych efektem końcowym był również wzrost rozpoznawalności marki wśród nowych klientów.


Sesje zdjęciowe sklepów i centrów handlowych – zobacz zdjęcia!

Banner-fotografia-nieruchomosci-2-Impatientstudio.pl_-1024x614

Źródło: Recman

Fotografia: Recman

Data publikacji: 23 października 2023