Golden Rocket: Nie można zapomnieć o tożsamości marki

Facebook i Instagram to nadal najpopularniejsze social media, za pośrednictwem których centra handlowe kontaktują się ze swoimi klientami, choć do gry wkroczył także TIK TOK. Aby się wyróżnić i pozyskiwać nowych obserwujących trzeba bardzo uważnie dbać o atrakcyjność treści, ich różnorodność. – podkreśla Dawid Prymas, CEO Golden Rocket Agency.


Ważne jest, aby komunikacja była spójna z wizerunkiem marki. Przygotowując strategię komunikacji w social mediach szukamy unikalnej wartości marki, aby wokół niej budować treści. Dzięki temu tworzymy autentyczną, zaangażowaną społeczność.

Bardzo ważne jest, aby komunikacja w SM przybierała różne formy: tekstów, zdjęć, infografik, video, co korzystanie wpływa na widoczność profilu w sieci. Staramy się publikować treści, które będą ciekawe i inspirujące, które będą zachęcać do interakcji. Współpraca z ciekawymi osobowościami to także skuteczny sposób na to, by uatrakcyjnić nasz profil.

Na pewno wyjątkowym wyzwaniem dla marek jest TIK TOK. To platforma przede wszystkim rozrywkowa, więc tworzenie kontentu, który zainteresuje użytkowników wymaga kreatywności i znajomości aktualnych trendów na Tik Toku. Rozrywka, edukacja, inspiracje i humor na Tik Toku doskonale pomagają budować społeczności, ale nie można zapominać o tożsamości naszej marki. Jak pokazuje wiele przykładów kont obiektów handlowych na Tik Toku, można robić to naprawdę w ciekawy sposób.

To, który rodzaj kontentu jest najskuteczniejszy pokazują nam reakcje naszych obserwatorów w mediach społecznościowych. Nie znaczy to jednak, że powinniśmy wykorzystywać ten rodzaj kontentu, który zbiera najwięcej like’ów, czy komentarzy. W social mediach ważna jest różnorodność, kreatywność i dostosowanie przekazu do naszej grupy docelowej. Wiele mówi się o tym, że video i animacje to formy obecnie najbardziej pożądane przez internautów, ale czasami jedno proste zdjęcie lub krótki tekst może wywołać prawdziwą burzę pozytywnych emocji na naszym wallu.

Źródło: Golden Rocket

Fotografia: Golden Rocket

Data publikacji: 27 grudnia 2023