Istotna jest spójna wizja i organizacja popularnych wydarzeń marketingowych

Event marketing to bardzo popularny sposób na pozyskanie klientów i zwiększenie rozpoznawalności marki wśród odbiorców. Centra handlowe nadal stanowią idealne miejsce do organizacji tego typu wydarzeń. O tym, co warto wziąć pod uwagę przy planowaniu i organizowaniu eventów, wspomina Marta Kocik, Menadżer ds. Marketingu i PR Magnolia Park.


Troska o środowisko, promocja zdrowia, a także ciekawie spędzony czas. To, zgodnie z naszym hasłem, „łączy nas” z klientami i w tym kierunku kształtujemy nasze działania i planujemy wydarzenia w centrum handlowym Magnolia Park. Kluczowe dla nas są te związane z propagowaniem idei less waste, promujące badania profilaktyczne, czy wspierające ekomobilność. Magnolia Park, jako największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku, kieruje swoje działania do mieszkańców regionu i lokalnej społeczności. Współpracujemy na stałe z wrocławskimi urzędami, policją i lokalnymi fundacjami, co pomaga nam jeszcze lepiej rozpoznać potrzeby mieszkańców i dopasowywać nasze działania, tak by odpowiadały ich oczekiwaniom.

Spójna wizja i kontynuacja popularnych wśród klientów wydarzeń takich jak Dzień Przyjazny Planecie, znakowanie rowerów czy akcje badań profilaktycznych wspierają nasz wizerunek centrum handlowego odpowiedzialnego społecznie. Efekty naszych akcji są widoczne gołym okiem: tysiące zebranych posegregowanych odpadów, ponad 4000 wydanych sadzonek drzew, tysiące przebadanych mieszkańców Wrocławia i okolic, a także setki oznakowanych rowerów. To tylko niektóre z liczb, które obrazują skalę działań podejmowanych przez Magnolia Park.


Sesje fotograficzne centrów handlowych zobacz zdjęcia!

Banner-fotografia-nieruchomosci-2-Impatientstudio.pl_-1024x614

Źródło: Magnolia Park

Fotografia: Magnolia Park

Data publikacji: 19 października 2023