Andrzej Słomka - Jet Line - 2

Jet Line: Liczy się uważność i sprawna komunikacja

Dobre programy lojalnościowe to te, które są skonstruowane fair, które nagradzają realnie, czyli w wartościowy sposób i w których (na przykład) punkty premiowe nie tracą ważności, zanim mają szansę być wykorzystane – podkreśla Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający w Jet Line.


Mówiąc o wartościowym nagradzaniu mam na myśli to, że może nim być rabat, dodatkowe punkty, ale także szybszy dostęp do premier i nowości, czy wiedza. Dodałbym jeszcze proste i klarowne zasady oraz podkreślił szczególnie znaczenie sprawnej obsługi. Najlepsze programy lojalnościowe to te, które są żywe, są w kontakcie ze swoimi klientami, znają ich i wiedzą, co jest atrakcyjnym podziękowaniem, bo o to pytają, a odpowiedzi uwzględniają. Krótko mówiąc, jak wszędzie, liczy się uważność i dobrze działająca, angażująca komunikacja.

Źródło: Jet Line

Fotografia: Jet Line

Data publikacji: 18 listopada 2022