Andrzej Słomka - Jet Line - 2

Jet Line: Najważniejsze są zaufanie i uczciwość

Brakowało nam życia poza siecią, kontaktów offline i także wolności wyboru i decyzji: chcę kupić już, teraz czy też: zamówię, poczekam, odbiorę za kilka dni. Myślę, że możliwość fizycznego wejścia do sklepów dla wielu osób jest jednym z wyznaczników oczekiwanego „powrotu do normalności” – mówi dla Magazynu Galerie Handlowe Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający w Jet Line


Andrzej Słomka, Jet Line: Skoro wracamy do normalności, to moim zdaniem wracamy też do podstaw: atrakcyjne centrum to miejsce łatwo dostępne, przyjaźnie zaprojektowane, szanujące i uwzględniające różne potrzeby różnych użytkowników, w tym najemców. Pytanie „jak być atrakcyjnym dla najemców” jest podstawowe, bez najemców nie ma oferty centrum, bez oferty – nie ma klientów. Uważam, że w postpandemicznym czasie nie ma co zgadywać, trzeba po prostu zapytać najemców. A ponieważ pewnie wszyscy jadą na tym samym wózku, być może pytanie powinno brzmieć: mój Najemco, co możemy zrobić dla siebie wzajemnie?

Pracujemy z wieloma galeriami i centrami handlowymi, ale też mieszczącymi się w nich sklepami. Wiemy, że dla wszystkich ubiegły rok i początek bieżącego był nieprzewidywalny i biznesowo trudny. My, dostawca usług, byliśmy w takiej samej sytuacji. Nie wiemy oczywiście, jakie były i są relacje między właścicielami centrów – ale jeśli zwrócimy uwagę, że my, Jet Line to „wynajmujący” nośniki OOH, a centra, galerie i sklepy to „najemca” (dokładnie tak są określone strony w naszych umowach handlowych), powiedziałbym, że najważniejsze są zaufanie i uczciwość oraz że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.

Czy największy wciąż znaczy najlepszy? Byłbym ostrożny z „naj”. Czasem wystarczy być właśnie „wystarczającym”. Największy nie zawsze, nie dla każdego, nie wszędzie znaczy najlepszy. Najlepszy jest ten, kto akurat tu i teraz, gdy tego potrzebuję, spełnia moje potrzeby. Nie chodzimy do centrum handlowego tylko dlatego, że jest największe, ale raczej dlatego, że jest po drodze, jest łatwo dostępne i są w nim sklepy, które mają produkty, które chcę kupić, przymierzyć, obejrzeć. Najlepszy to raczej „najwygodniejszy” czy nawet „wygodny” a to różnie definiują różne osoby. Tylko skąd będziemy wiedzieć, jaki to „wygodny”? Powiedzą to klienci, tylko jak wyżej: pamiętajmy, aby ich pytać i słuchać odpowiedzi.

Źródło: Jet Line

Fotografia: Jet Line

Data publikacji: 9 sierpnia 2021