2019 rok był rokiem pełnym wyzwań

Podsumowanie roku w branży RETAIL – Magazyn Galerie Handlowe 01/2020

Miniony rok dla branży retail był rokiem pełnym wyzwań. Jego gracze, którzy potrafili sprawnie i elastycznie zareagować na systematycznie spadający traffic w galeriach handlowych, większą liczbę niedziel wolnych od handlu, a jednocześnie wykorzystać fakt ciągle rosnącej pozycji platform sprzedażowych w e-commerce i we wszystkich tych działaniach dbać o wzorowy customer experience, z pewnością zaliczą 2019 rok do udanych – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe – Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska

Dla Sephora 2019 rok był rokiem szczególnym. Kluczowym wydarzeniem była dla nas celebracja 20. urodzin naszej sieci w Polsce i towarzyszące jej wydarzenia dla klientów i partnerów handlowych, a także (po 15 latach) zmiana siedziby Sephora Polska. Wprowadziliśmy też z dużym sukcesem sprzedażowym moc nowości produktowych – zarówno marek, jak np. Fresh, Milk, Allies of Skin, Sunday Riley, Phlov by Anna Lewandowska, jak i produktów w ramach marek obecnych już w naszym portfolio. Silnie rozwijaliśmy również projekty z obszaru customer experience, bo od lat to właśnie klient jest w centrum naszych działań. Miniony rok to też kontynuacja wdrażania nowego konceptu naszych perfumerii – otwarcie w Galerii Młociny, relokacja perfumerii w podwarszawskich Jankach oraz lifting i rearanżacja 10 innych lokalizacji w nowym koncepcie wizualnym. Sukcesem okazał się dla nas również okres Black Friday i Black Week oraz czas sprzedaży przedświątecznej i świątecznej. Nasze perfumerie w poszukiwaniu prezentów i upominków odwiedzili zarówno stali klienci, jak i rzesza nowych osób, które, mam nadzieję, pozostaną z nami na dłużej.

Kontynuować będziemy również rozwój projektów – zarówno globalnych, jak i centralnych – mających realny wpływ społeczny

Koncentracja na kliencie i wsłuchanie się w jego potrzeby – to właśnie rozwój obszaru customer experience postrzegany jako kluczowy dla kolejnych lat zarówno w obszarze retail, jak i e-commerce. Nie zabraknie też dużych, światowych lansowań w obszarze nowych marek, a także wydarzeń specjalnych dla wszystkich fanów piękna. Rozwijać będziemy zarówno istniejące już koncepty, takie jak: Beauty Lab, Beauty Classes, w naszych perfumeriach oraz zupełnie świeże wydarzenia, o których już wkrótce Państwo usłyszą. Kontynuować będziemy również rozwój projektów – zarówno globalnych, jak i centralnych – mających realny wpływ społeczny, bo jest to obszar szczególnie bliski naszej organizacji i wszystkim naszym pracownikom. Czeka nas też kontynuacja wdrażania nowego konceptu w wybranych lokalizacjach na terenie całej Polski. Mam nadzieję, że rok 2020 dzięki ciężkiej pracy i przemyślanej strategii będzie należał do udanych, czego życzę Sephora oraz wszystkim graczom rynku retail.

 

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe - luty 2020

Fotografia: Sephora Polska

Data publikacji: 6 marca 2020