Michał Grochala - Lancerto

Konsumentowi należy dać wolność wyboru miejsca, w którym dokonuje zakupu

Reklama zdecydowanie nadal jest dźwignią handlu. Zmienia się i ewoluuje, tak jak konsumenci oraz ich potrzeby, ale cały czas działa – podkreśla Michał Grochala, Brand Manager marki Lancerto.


W Lancerto, marce którą reprezentuję, kładziemy mocny nacisk na rozwój w modemu omnichannel, łączenia światów on- i offline. Bardzo ważne są też formy dystrybucji oraz kanały sprzedaży, a także ich umiejętne łącznie i przenikanie się. Podstawa to odpowiednio zaprojektowane salony sprzedaży z atrakcyjnym VM i świetnie przeszkoloną obsługą. Uzupełnieniem jest własny ecommerce z możliwością wyboru usługi Click&Collect, jako formy dostawy do klienta, a także platformy marektplace.

Dziś marka powinna być obecna w różnych kanałach dystrybucji, bowiem należy dać konsumentowi wolność wyboru miejsca, w którym dokonuje zakupu. Źródeł przewagi konkurencyjnej należy szukać w łatwym dla klienta procesie zakupowym, przyjaznym UX oraz unikalnych wrażeniach, których doświadcza użytkownik zarówno na etapie reaserchu, zakupów, jak i obsłudze posprzedażowej tj. reklamacje, zwroty. Mimo ogromnego rozwoju livecommerce i influencer marketingu, nadal wysoce wykwalifikowany sprzedawca daje dobre wyniki sprzedażowe. Na razie za wcześnie, aby mówić o tym, że influencerzy zastąpią tradycyjnych sprzedawców, raczej powinniśmy ich traktować jako uzupełnienie działań sprzedażowych, ale też wizerunkowych.


Sesje FOTO sklepów – zobacz zdjęcia!

Źródło: Lancerto

Fotografia: Lancerto

Data publikacji: 7 października 2022