Krzysztof Sajnóg, Blue City

Klienci chcą mieć wszystko w jednym miejscu

Podsumowanie roku w branży RETAIL – Magazyn Galerie Handlowe 01/2020

Miniony rok w branży był okresem dalszego rozwoju centrów handlowych w kierunku mixed-use. Obecnie klienci chcą mieć wszystko w jednym miejscu, wygodnie i szybko zrobić zakupy, załatwić wiele codziennych spraw, pójść do klubu fitness, do kina, zjeść lunch w gronie parterów biznesowych lub obiad z rodziną czy też spędzić czas na niecodziennym wydarzeniu – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe – Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu Centrum Handlowego Blue City

Coraz częściej kryterium wyboru centrum handlowego staje się nie tylko oferta zakupowa, ale również usługowa i rekreacyjno-wypoczynkowa. Przeobrażenia centrów handlowych w centra wielofunkcyjne to pokłosie zmian stylu życia Polaków, ale również rozwoju e-handlu, który wpłynął na zwyczaje zakupowe oraz postępującego zakazu handlu w niedziele.

W 2019 roku w Blue City również kontynuowaliśmy zapoczątkowane w 2018 roku rozszerzanie oferty rozrywkowej, gastronomicznej i handlowej. Otworzyliśmy pierwsze kino Helios w Warszawie, które przyciąga nie tylko repertuarem, ale również innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie obrazu i dźwięku oraz komfortowymi salami Helios Dream. Pozyskaliśmy nowy na polskim rynku koncept rozrywkowy TEPfactor, który oferuje zabawę dla rodziny, grup znajomych czy współpracowników. W minionym roku w Blue City przybyło aż 8 nowych restauracji, a oferta handlowa powiększyła się o 7 nowych sklepów, w tym pierwszy w Warszawie wyróżniający się bogatą ofertą supermarket EUROSPAR.

Nasze działania nie tylko wzmocniły pozycję centrum na warszawskim rynku handlowym oraz wpłynęły na wzrost odwiedzin centrum prawie o 10 proc.

O wprowadzonych zmianach, dzięki którym klienci mogą zrobić nie tylko kompleksowe zakupy, ale fantastycznie się bawić i wypoczywać, informowaliśmy poprzez kampanię „Funtastic Blue City”. Zmieniliśmy również język komunikacji na bardziej bezpośredni i akcentujący korzyści z odwiedzenia centrum, np. handlowe i niehandlowe niedziele zmieniliśmy na Niedziele Zakupowe i Rozrywkowe, bo do Blue City zawsze warto wpaść.

Nasze działania nie tylko wzmocniły pozycję centrum na warszawskim rynku handlowym oraz wpłynęły na wzrost odwiedzin centrum prawie o 10 proc., pomimo większej liczby niedziel niehandlowych. Natomiast liczba klientów przychodzących do centrum w niedziele z zakazem handlu wzrosła nawet dwukrotnie.

W tym roku również nie zwolnimy tempa i będziemy kontynuować rozwój, starając się wyróżniać unikatową ofertą i niespotykaną w żadnym innym centrum handlowym w Warszawie kompozycją najemców. W planach mamy także dalsze powiększenie i modernizację strefy restauracyjnej, remonty toalet, nową organizację ruchu i odnowienie parkingów. Będziemy rozwijać ofertę wydarzeń, z których słynie Blue City. Wierzymy w coraz większą rolę unikalnych miejsc, które zdobywają sympatię i lojalność klientów nie tylko z okolicy, ale również innych rejonów miasta. Takim miejscem jest w tej chwili Blue City.

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe

Fotografia: Blue City

Data publikacji: 18 marca 2020