Lagardere Travel Retail: Branża powinna wyjść naprzeciw tym wyzwaniom

Jest mi ogromnie przykro iż opisane, tragiczne, sytuacje miały miejsce. Okres pandemii doświadczył całe społeczeństwo ogromem negatywnych zdarzeń – podkreśla Dariusz Sinkiewicz, CEO Travel Essentials w spółce Lagardere Travel Retail Polska


Dariusz Sinkiewicz, Lagardere Travel Retail: Wielu członków naszych rodzin, przyjaciół, znajomych doświadczyło samej choroby, dodatkowo jesteśmy cały czas przygnieceni ciężarem statystyk dt. ilości zakażeń i śmierci, wpływu pandemii na sposób pracy, nauki czy zabawy. To obciąża naszą psychikę. Branża handlu i nieruchomości powinna wyjść naprzeciw tym wyzwaniom.

Co do rozwiązań architektonicznych nie jestem ekspertem, ale to co nasuwa się na myśl w pierwszej kolejności to zainstalowanie na wyższych piętrach przezroczystych wysokich szklanych ścian uniemożliwiających wychylanie się, podobnie jak ma to miejsce we wszystkich nowoczesnych obiektach turystycznych, z ekspozycją na wysokość.

Z większą atencją powinniśmy podejść również do ambience Centrum Handlowego pod kątem relaksu i minimalizacji natężenia wszelkich negatywnych bodźców, jak chociażby hałas: poprzez emisję relaksującej muzyki, wbudowania w strefy komercyjne miejsc odpoczynku itp. Myślę iż wskazanym byłoby również umieszczenie komunikacji w przestrzeniach publicznych, również w Centrach Handlowych, gdzie po pomoc psychologiczną można się zwrócić.


Sesje fotograficzne centrów handlowych – zobacz zdjęcia!

Banner-fotografia-nieruchomosci-2-Impatientstudio.pl_-1024x614

Źródło: Lagardere Travel Retail

Fotografia: Lagardere Travel Retail

Data publikacji: 25 kwietnia 2022